quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi die opmerking made my weekend (samen met nog een paar dingen)
Will do!
Ja ik heb vertrouwenquote:
Ik snap dat welquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die in de zomer altijd een klein of groot plantenspuitje bij heeft om even te sproeien als het heet is op haar gezicht.
En goedkoper ook nog eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben je ook nog veel gezonder uit dan die troep inderdaad.
Ik ga vandaag squatten, jij ook?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja maar het is zo moeilijk om weer te beginnen
Hahaha ehm kleine flesjes verspreiden over de dag?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef twi het volgende:
De periodes dat ik mezelf dwing 2 liter water op een dag te drinken, komt het meestal aan op een 2L-fles water vullen rond een uur of 21.00 's avonds. Die geheel tegen m'n zin in binnen een uurtje op zuipen en dan de hele nacht naar de WC moeten lopen om te pissen. Ik haal m'n vocht wel uit andere sapjes.
Ja, dat klinkt dubieus, maar zo bedoel ik het niet.
Als ik er aan denk. Meestal vergeet ik het dus tot 's avondsquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ehm kleine flesjes verspreiden over de dag?
Morgen weer in de sportschoolquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga vandaag squatten, jij ook?
Maar zo vatten we het natuurlijk wel opquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Mjah ligt eraan. Als ik met vrienden in een park ofzo zit dan maakt het me niet uit hoe laat het is. En zoals nu heb ik net 2 dagen intensieve shit gehad dus nu wil ik echt ff relaxen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
deed ik in mexico veel, 's middags al een lekker koud biertje.
hier voel ik me een alcoholist als ik overdag drink. wat ik dus ook vrijwel nooit doe eigenlijk.
Oh herkenbaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb vertrouwen
Gisteravond nog wel even een zak drop gegeten, want als dat er vandaag nog had gelegen
Squat je al?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen weer in de sportschool![]()
Vandaag is het hardloopdag
snap ik. ik moet eigenlijk ook niet zeiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ligt eraan. Als ik met vrienden in een park ofzo zit dan maakt het me niet uit hoe laat het is. En zoals nu heb ik net 2 dagen intensieve shit gehad dus nu wil ik echt ff relaxen.
Je weet dat dat ook heel gevaarlijk kan zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef twi het volgende:
De periodes dat ik mezelf dwing 2 liter water op een dag te drinken, komt het meestal aan op een 2L-fles water vullen rond een uur of 21.00 's avonds. Die geheel tegen m'n zin in binnen een uurtje op zuipen en dan de hele nacht naar de WC moeten lopen om te pissen. Ik haal m'n vocht wel uit andere sapjes.
Het werkt ook best goed.quote:
Ook dat.quote:[..]
En goedkoper ook nog eens
Ja gister nog gedaan, om de dag doe ik datquote:
dan heb je het over 5/6 liter in vrij korte tijd. dat krijgt bijna niemand op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat dat ook heel gevaarlijk kan zijn?
Kom maar halen hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik. ik moet eigenlijk ook niet zeiken.
en ergens lust ik er nu ook wel een.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MILFquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gister nog gedaan, om de dag doe ik dat
En ook lunches doe ik, die doen ook zo fokking pijn
Grrrrrquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Je vroeg dus of ik het ging opeten. Het antwoord is ja, maar niet alles vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |