Maar wel lekker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het bestaat.
Net zoals dat Vitamin Water, wat eigenlijk suikerwater en kleurstof is.
Hoi hoi!quote:
Ja maar dat is helemaal niet gezondquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het bestaat.
En ook gaat opetenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb 750 gr sperziebonen wat ik vandaag ga koken
quote:
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja zo'n spray mijn huid stond in de fik en dan zijn die spray's toch echt heerlijk
Nee, het is hier dodelijk saai schijnt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Heb ik nog leuke dingen gemist vandaag?
Ja maar ik heb ook rijst en 800gr gehakt en cream fraiche en nog wat saus dus niet denken dat je honger krijgtquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En ook gaat opeten
[..]
[..]
Jaik ken ze wel
zie ze nu alleen nergens meer.
Nee, pure misleiding.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar dat is helemaal niet gezond
Dan kan je toch ook gewoon kraanwater in een spraycan stoppen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
Jaik ken ze wel
zie ze nu alleen nergens meer.
Oh dan kom ik wel even wat leven in de brouwerij brengen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, het is hier dodelijk saai schijnt.
Ja maar jijquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb weekend en dus staat er nu een lekkere koele HJ voor mijn neus![]()
Geen water even hoor.
Hihi die opmerking made my weekend (samen met nog een paar dingenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij
Jij bent ook echt veel afgevallen
Drink maar een HJ voor mij
Oh dat vind ik echt niet te pruimenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het bestaat.
Ik ken wel iemand die in de zomer altijd een klein of groot plantenspuitje bij heeft om even te sproeien als het heet is op haar gezicht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook gewoon kraanwater in een spraycan stoppen?
Dan ben je ook nog veel gezonder uit dan die troep inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt niet te pruimenHet ziet er mooi uit hoor, al die kleurtjes naast elkaar in het schap maar het gaat werkelijk nergens over. Drink dan water en eet een appel ofzo
Maar dat is toch andersquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook gewoon kraanwater in een spraycan stoppen?
Komt goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja maar het is zo moeilijk om weer te beginnen
Dat vroeg ik netquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moet er zeker nog even vermelden dat ik het niet in 1 dag op ga eten?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb weekend en dus staat er nu een lekkere koele HJ voor mijn neus![]()
Geen water even hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |