In leiden zijn de mensen blank... (Not kidding)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Gaat chill hierzo. Ik overweeg om te verhuizen naar Leiden joh. Zie jij een groot verschil tussen Leiden en Den Haag en welke?
Denk overigens niks te vinden voor 75m2, voor ong 650/670...
Dat laatste vooral. Denk dat Leiden toch meer dat gezellige heeft van een dorp, en Den Haag de nadelen van een grote stad..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In leiden zijn de mensen blank... (Not kidding)
Ehm, leiden is heel klein... Dorps is het eigenlijk zou je haast zeggen...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zijn de contacten intenser?
Blank door de hoge huren zeker hahaha
Nou... Dat eerste ook vooral hoor... Onderschat dat niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Denk dat Leiden toch meer dat gezellige heeft van een dorp, en Den Haag de nadelen van een grote stad..
Dat kan ik je niet vertellen... Ik vind de mensen in den-haag beter benaderbaar... Voor zover ik daarover kan oordelen komen ze daar meer ''open'' over.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zijn de contacten intenser?
Blank door de hoge huren zeker hahaha
Dat ook inderdaad.. Bedoelde eigenlijk meer dat ik vooral aan dat tweede punt dacht. Dat was het eerste dat me te binnen schoot.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou... Dat eerste ook vooral hoor... Onderschat dat niet.
Hmmm..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet vertellen... Ik vind de mensen in den-haag beter benaderbaar... Voor zover ik daarover kan oordelen komen ze daar meer ''open'' over.
Nee, maar ik hou wel van uitdagingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:51 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ze is heullll eng, wist je dat nog niet??
Pics van je bezem?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja. Wil je mijn bezem zien? Heeft de kleuren van de regenboog
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Mijn melatonine begint te werken. Tot morgen mensen!
Doei Nectarine, prinsestoppie en de rest!
Solo-meet, ze gaat alleen.quote:Wanneer?
Zaterdag 9 juni.
Waar?
Scheveningen.
Mensen die zeker komen:
IhaveAmnesia
Onder voorbehoud:
Sylvesterrr
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef henrivo het volgende:
Wanneer was de volgende meet nou trouwens? 30 juni als ik me niet vergis hè?
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Mijn melatonine begint te werken. Tot morgen mensen!
Doei Nectarine, Prinsestoppie en de rest!
hahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Solo-meet, ze gaat alleen.
Daarom vroeg ik ook of ze eng was.. Omdat niemand anders durft zegmaar
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Niemand vindt me aardig hier idd. Kan beter wegblijven
Vaarwel
Oh jee, dat klinkt inderdaad niet best zeg..quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik ging met een goede vriend en vriendin uiteten vanavond in Rotterdam. We waren er net (10minuten denk ik), hadden net drinken en toe kreeg hij een (zeer waarschijnlijk) epileptische aanval. Zo bizar.... Daarna door de eigenaar naar het Erasmus gebracht, omdat hij vrij verward was en mogelijk zijn hoofd had gestoten.
.. Tjah... Het lijkt me best een schok als je niet weet wat er gebeurt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:04 schreef automatic_ het volgende:
In 2009 een keer, maar dit wasmgewoon zo raar. Toen was er wel een redelijke trigger, maar dit keer niet. Althans, ik zou niet weten wat. Het was echt heeeeel gek.
23 en dat was echt niet alleen vanwege zijn ziektequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
Zanger van joy-division had er ook last van... Maar die gast werd helemaal gek van zichzelf, op 26 jarige leeftijd (dacht ik) zichzelf van zijn leven beroofd.
Wat moet je doen als er zoiets gebeurt? Iemand tegenhouden of juist niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:06 schreef automatic_ het volgende:
Naja, ik wist gelukkigmdat hij het ooit had gehad, maar het was / is toch vreemd om te zien! Vooral omdat het ook even duurde voordat hij bij was.
Nee, dat snap ik, maar die werd wel helemaal gek van zichzelfquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
23 en dat was echt niet alleen vanwege zijn ziekte
Oh bahquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik ging met een goede vriend en vriendin uiteten vanavond in Rotterdam. We waren er net (10minuten denk ik), hadden net drinken en toe kreeg hij een (zeer waarschijnlijk) epileptische aanval. Zo bizar.... Daarna door de eigenaar naar het Erasmus gebracht, omdat hij vrij verward was en mogelijk zijn hoofd had gestoten.
Ja, gek he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oh bah![]()
Ook vroeger regelmatig meegemaakt met een goede vriend van me.. konden hem ook regelmatig van de bodem van het zwembad vissen.. gelukkig heeft hij er nu nagenoeg geen last meer van
Ahhhhquote:
Ja heel raar, je weet ook even niet wat je meemaakt..quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, gek he?
Vorige keer is er ookniets bij hem uitgekomen, dus ja...
Luiwammes toch??quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk!
Dit is de mijne, Lewis:
[ afbeelding ]
kussentje heb ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk!
Dit is de mijne, Lewis:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:26 schreef automatic_ het volgende:
@LaPeach; idd!
Ik zag trouwens nog een poolcafe (of snooker) veeeeeeel dichter bij Rotown
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.hartvannederla(...)om-tijdens-oefening/
Godver, dat was een jongen bij mij uit het dorp.
hou het er maar op dat jullie navigatie gewoon niet werktequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef automatic_ het volgende:
Ja, hahaha. Althans, als ik het goed heb gezien...
He jakkes..quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.hartvannederla(...)om-tijdens-oefening/
Godver, dat was een jongen bij mij uit het dorp.
dat heb ik je toch al gezegd, inpakken die handelquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
Komt het grootste deel hiero nou ook uit de randstad trouwens?
Volgens mij moet ik echt es verhuizen ofzo..
Brabant!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
Alblasserdam, omgeving Rotterdam.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb hier cadeaupapier, kom je nog?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
dat heb ik je toch al gezegd, inpakken die handel
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb hier cadeaupapier, kom je nog?
Uhh als ik me ouders mag geloven was ik een geweldig kind/babyquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
Duss, vertel eens wat baby verhalen LaPeach.
Ik was er zo een die alles best vond en altijd op zijn kont zat en alles een beetje aangaapte.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Uhh als ik me ouders mag geloven was ik een geweldig kind/baby![]()
jij??
Ahhhquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was er zo een die alles best vond en altijd op zijn kont zat en alles een beetje aangaapte.
Oh... Daar staan twee baby foto's hahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lukt niet, heb daar een soort van ban op.
Ja dat zeg jijquote:
en ze zijn leukquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh... Daar staan twee baby foto's haha
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk!
Dit is de mijne, Lewis:
[ afbeelding ]
quote:
Een paar jaar terug toen ik nog thuis woonde werd een buurman door een andere buurman overhoop gestoken. Geen getuigen, geen bewijs, alleen een meer dan sterk vermoeden. Die man woont dus nog altijd in die buurt en je voelt je toch wel onveilig als je dan over straat loopt. Vooral omdat die moord nogal willekeurig leek te zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:00 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)j+flat+in+Amstelveen gezellig bij mij om de hoek gisterenIk werk op het winkelcentrum dat zo ongeveer aan die flat vast zit
Dit is ook gewoon raar, meisje heeft blijkbaar geen idee wie die kerel is, maar is al 2 keer door hem aangevallenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een paar jaar terug toen ik nog thuis woonde werd een buurman door een andere buurman overhoop gestoken. Geen getuigen, geen bewijs, alleen een meer dan sterk vermoeden. Die man woont dus nog altijd in die buurt en je voelt je toch wel onveilig als je dan over straat loopt. Vooral omdat die moord nogal willekeurig leek te zijn.
Werk je alleen in die buurt of woon je er ook?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon raar, meisje heeft blijkbaar geen idee wie die kerel is, maar is al 2 keer door hem aangevallenEn dan zit ik die beelden te bekijken en zie ik dus allemaal mensen die ik dagelijks zie in de winkel... Heel raar
Gebeuren hier in de wijk sowieso rare dingen de laatste tijd
Woon er ook. M'n hele leven al en zie het de afgelopen jaren steeds meer achteruit gaan. Gemeente bouwt alleen nog koopwoningen, bedrijfspanden en particuliere huurwoningen. Andere wijken waar sociale huurwoningen staan worden ze óf verkocht of de nieuwe bewoners mogen alleen jongeren (<24) of senioren (>55) zijn. Alles wat dus niet in die categorieën valt komt hier in de wijk... Gezelligquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Werk je alleen in die buurt of woon je er ook?
Oh ja, dat herken ik wel. Dat je wijk zo'n magneet wordt voor nutcases omdat ze die nergens anders kwijt kunnen. En de rest zit vol met scheefhuurders en wanbetalers terwijl 'normale' mensen 8 jaar op een wachtlijst staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Woon er ook. M'n hele leven al en zie het de afgelopen jaren steeds meer achteruit gaan. Gemeente bouwt alleen nog koopwoningen, bedrijfspanden en particuliere huurwoningen. Andere wijken waar sociale huurwoningen staan worden ze óf verkocht of de nieuwe bewoners mogen alleen jongeren (<24) of senioren (>55) zijn. Alles wat dus niet in die categorieën valt komt hier in de wijk... GezelligEn onderhand staan er overal lege bedrijfspanden, zijn bouwmaatschappijen aan het ruziën met elkaar en staan er dus allemaal halve koopwoningen in wijken en bouwen ze niet verder voor ze klaar zijn met vechten. Ja, ik ben gefrustreerd
![]()
8 jaar? wachtlijst hier is 9 tot 12 jaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, dat herken ik wel. Dat je wijk zo'n magneet wordt voor nutcases omdat ze die nergens anders kwijt kunnen. En de rest zit vol met scheefhuurders en wanbetalers terwijl 'normale' mensen 8 jaar op een wachtlijst staan.
Ik heb hier jaren ingeschreven gestaan voor een sociale huurwoning, maar voor ik bovenaan de wachtlijst was kon ik al een huis kopen
De wachtlijst hier is -1 jaar voor mij, ik mag me niet eens inschrijven. Geen economische/sociale binding met Utrecht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
8 jaar? wachtlijst hier is 9 tot 12 jaar
Dat is echt te bizar. Ik zeg het je, als er iets gedaan wordt aan scheefhuren en dat wanbetalers niet tot in lengte van dagen in hun huis mogen blijven kan er zo drie tot vier jaar van elke wachtlijst af.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
8 jaar? wachtlijst hier is 9 tot 12 jaar
Ik heb hier niet het idee dat er iets aan gedaan gaat worden... Het is en blijft een VVD-gemeente hier he... Volgens mij zouden ze hier het liefst gewoon helemaal geen sociale huur meer hebben, alleen particuliere huur en koop en veel bedrijven...quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is echt te bizar. Ik zeg het je, als er iets gedaan wordt aan scheefhuren en dat wanbetalers niet tot in lengte van dagen in hun huis mogen blijven kan er zo drie tot vier jaar van elke wachtlijst af.
Mijn vriendin woont sinds een paar maanden bij mij in de stad, nu nog op een kamertje terwijl ze heel graag iets voor zichzelf wil. Particulier kost je een rib uit je lijf (wie betaalt er in godsnaam 900 euro voor een huurwoning!?) en sociaal huren is gewoon niet mogelijk. Zo gaat het in heel Nederland. Ik vind het schandalig.
Ik begrijp de scheefhuurders ook wel hoor. Waarom twee keer zoveel aan huur uitgeven als het niet hoeft?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is echt te bizar. Ik zeg het je, als er iets gedaan wordt aan scheefhuren en dat wanbetalers niet tot in lengte van dagen in hun huis mogen blijven kan er zo drie tot vier jaar van elke wachtlijst af.
Lekker geslapenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ook goedemorgen.Hoe was je Melatonine?
Kopen schijnt voordeliger te zijn ivm belasting ed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:25 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Volgens mij wel, maar of het verstandig is is een tweede natuurlijk. Volgens mij is het punt van discussie dat die studieschuld niet wordt meegeteld.
Oh, dat klinkt niet gek zeg, lekker buiten in het zonnetje zitten. Zet jij koffie, dan schuiven wij gezellig aan..quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef MsMessy het volgende:
Hallo, weer terug van de huisarts en boodschappen en daarnet heerlijk ontbeten in mijn zonnige achtertuin van mijn hoekwoning in Voorhout
Klopt, ik moet me ook maar eens ernstig gaan beraden op de opties voor de toekomst, hetzij verhuizen of ander werk zoeken. Mijn huidige baan boeit me niet meer zo, dus dat is ook een optie, maarja.. In deze tijd ook wel een beetje spannend om op te zeggen (zeker aangezien ik niet een hele specifieke opleiding heb genoten ofzo..)quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:22 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Niet gek JK1982. Alleen is dat geen optie gegeven mijn werk (en het mollen van de reiskostenvergoeding)
Ik zit helaas (gelukkig) in een dure gemeente waar ik het liefste ook wel zou blijven. Ook omdat ik er vanuit ga dat mijn werk zich ook in de toekomst niet buiten de randstad zal bevinden. Alleen zijn de huizen dan wat duurder. Er staat echter veel lang te koop. Dus de lucht loopt er langzaam uit
Als je moet kiezen tussen vrije sector (huurwoningen > ¤ 650 pm) en koopwoning, dan is een koopwoning over het algemeen wel wat voordeliger (qua vaste lasten).quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Kopen schijnt voordeliger te zijn ivm belasting ed.
In Randstad kopen is niet zo gevaarlijk qua verlies maken.
Ik krijg ongeveer ¤ 165,= (kan een euro meer of minder zijn..)quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:32 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Hmm dan krijg je wel weinig reiskostenvergoeding (of je rijdt een auto die heel veel drinkt). Ik heb eigenlijk nooit gekeken wat ik per km kijk (dat reken ik nu even uit)
12.5ct netto per kilometer ongeveer. De auto drinkt ongeveer 10-11 ct per kilometer dus de peut kan ik er net van betalen. Dat wordt volgend jaar ongeveer 7ct ofzo.
Mooi!quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Lekker geslapenAlleen 6 uur op voor de wc
Time released is echt heerlijk!
Jij weer aan het werk?
Reiskosten worden 100% vergoed, dat zou dus wel goedkoper zijn ja...quote:
Ik las onlangs deze review van 1 mei 2000, over de Opel Corsa die ik rij: Klikkerdeklik!quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Alleen jammer van de hoge dieselprijs. Toen ik mijn auto 3 jaar geleden kocht kon ik tanken voor ¤ 0,99 per liter, nu betaal ik ongeveer ¤ 1,40 per liter.
Hahaha, ik moest even lachen, sorry..quote:
Ja; vergoedingquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Reiskosten worden 100% vergoed, dat zou dus wel goedkoper zijn ja...
Met de auto ben ik echter in 30 minuten op kantoor. Met de trein doe ik er 1 uur over. In de auto kan ik ook nog relaxen, in de trein lukt dat mij niet.
Ik ben overigens al op zoek naar een andere baan waarbij ik een leaseauto kan uitkiezen, dat is met de huidige brandstofprijzen het voordeligst...
Utrecht-A'dam over de A2... Op de A2 heb je op dat traject tegenwoordig nauwelijks files.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:50 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja; vergoeding![]()
In de trein kan het vaak heel druk zijn. Maar met auto heb je vaak file.
De brandstofprijzen zijn flink gestegen inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik las onlangs deze review van 1 mei 2000, over de Opel Corsa die ik rij: Klikkerdeklik!
Let op het volgende: Vlot gereden heeft de Corsa met zijn tankje van 46 liter een actieradius van 740 km. En wanneer je dan je tank volgooit, hoef je nog geen 65 gulden af te rekenen...
Nu betaal ik letterlijk ¤ 65,= voor een volle tank..
Ik heb een Nespresso apparaatquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:28 schreef JK1982 het volgende:
Oh, dat klinkt niet gek zeg, lekker buiten in het zonnetje zitten. Zet jij koffie, dan schuiven wij gezellig aan..
Tegen wie heb je het? Hollander klinkt trouwens erg negatief.quote:
Dat lijkt mij heerlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
Problemen met reizenIk ben blij dat ik ze niet heb, woon op 10 minuten lopen van mijn werk.
quote:
Ik een Dolce Gusto, maar drink eigenlijk alleen de normale koffie eruit en soms een cappuccino..quote:
Ik hou van espressoquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik een Dolce Gusto, maar drink eigenlijk alleen de normale koffie eruit en soms een cappuccino..
Wel lekkere koffie overigens..
[ afbeelding ]
Klopt, echt goedkoop is het niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:24 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik drink die cappuchino zakjesMijn espresso apparaat is kapot
![]()
Overigens betaal je meer voor die koffie dat een apparaat![]()
Ik wil zo'n apparaat uit cafes enzo. Die hebben verrukkelijke koffie. Vooral de Monin siropen!!!
Maar dan ben je de hoofdprijs kwijt
Ik zit op m'n werk, dus kan niet ál te veel/opvallend posten..quote:
Aha! Ik snap het! Je hebt het er maar druk meequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar moest even antwoord geven aan de andere kant.
Ah, werksequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit op m'n werk, dus kan niet ál te veel/opvallend posten..
Is het probleem met huren dan niet hetzelfde maar dan omgekeerd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen vrije sector (huurwoningen > ¤ 650 pm) en koopwoning, dan is een koopwoning over het algemeen wel wat voordeliger (qua vaste lasten).
Houd er dan wel rekening mee dat bij een koopwoning klein en groot onderhoud voor eigen rekening is. Verder ben je bij een koopwoning iets minder flexibel qua mobiliteit. Zie maar eens te verhuizen als je je woning niet kan verkopen.
Tsja, echt geweldig is de koffie niet nee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:50 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Heb je om de hoek zo'n grote koffiemachine met vieze koffie?
Beter dan de kartonnen bekers die wij tegenwoordig hebben onder het mom van 'climate challenge'.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wel in een plastic bekertje, uiteraard..
Als iedereen een eigen beker meeneemt wordt het best lastig om wat voor collega's te halen... De eigen bekers passen namelijk niet in de bekerhouders.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Nemen jullie geen beker mee naar kantoor? Dat deed ik wel altijd. Geen gezeik met plastic of papier.
Edit: dat deed ik trouwens op school al, want volle beker thee of koffie voor dezelfde prijs als een plastic bekertje. Tel uit je winst
Oh de bekerhouder kon je bij ons omhoog klappen en we hadden gewoon een dienblad bij de handquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als iedereen een eigen beker meeneemt wordt het best lastig om wat voor collega's te halen... De eigen bekers passen namelijk niet in de bekerhouders.
Ik drink alleen water op kantoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Nemen jullie geen beker mee naar kantoor? Dat deed ik wel altijd. Geen gezeik met plastic of papier.
Dienblad? Dat gaat niet werken op een kantoor met nagenoeg alleen mannen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh de bekerhouder kon je bij ons omhoog klappen en we hadden gewoon een dienblad bij de hand
Waarom niet? Ik heb hier ook een dienblad staan hoor..quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dienblad? Dat gaat niet werken op een kantoor met nagenoeg alleen mannen.
Niet, hoe moeilijk is zo'n blikken frisbee nouquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dienblad? Dat gaat niet werken op een kantoor met nagenoeg alleen mannen.
Mannen zijn te onhandig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb hier ook een dienblad staan hoor..
Ahhhhhquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Speak for yourself![]()
Ok, ok.. ik ben alleen onhandig als ik bij mooie meisjes in de buurt ben..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Wow, er vloog net een vliegtuigje heel laag voorbij. Waarschijnlijk een meter of 10-15 hoger dan ik mij bevind.
Ojeequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Wow, er vloog net een vliegtuigje heel laag voorbij. Waarschijnlijk een meter of 10-15 hoger dan ik mij bevind.
Ja hè?! Binnen is het alleen erg benauwdquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef JK1982 het volgende:
Zo, weer terug.. het was heer-lijk buiten!
Ik heb nog geen knal gehoord, dus dat zal wel goed zijn. Het vloog echt laag over. De schaduw ervan was ook best goed te zien.quote:
Ja, het is niet lekker binnen idd. Heb gelijk geen zin meer, het was veel te lekker buitenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hè?! Binnen is het alleen erg benauwd
Hmm.... Vast een foutje!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen knal gehoord, dus dat zal wel goed zijn. Het vloog echt laag over. De schaduw ervan was ook best goed te zien.
Mjaquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, het is niet lekker binnen idd. Heb gelijk geen zin meer, het was veel te lekker buiten
Ik zal aan je denken.. Jij ook aan mij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.... Vast een foutje!
[..]
MjaIk heb hier de rolluiken dicht, maar ik moet zo even gaan werken
Tuurlijk! In Brabant?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken.. Jij ook aan mij?
Ik heb zó geen zin meer.. Vanavond misschien maar eens naar leuke vacatures gaan zoeken..
Het meest ware ding wat hier vandaag is gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:47 schreef MsMessy het volgende:
God want blijft het nummer Papillion van Editors toch een goed nummer.
Geen idee wat je zoektquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uhhh.. hebben ze daar leuke vacatures dan? Ik sta overal voor open
Iets met auto's of motoren vind ik wel leuk, zolang het maar niet technisch isquote:
Groeten terug! Handig, zo'n telefoon met internet..quote:
Hoi!! Met je mobiel op de lopende band?quote:
Ik houd niet van sportscholen. Ik stap graag op de mountainbike, gewoon buiten in de regenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie? Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Ik moet er mee gaan beginnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie?
Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Sportenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie?
Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Zoek dan iets wat je echt leuk vindt in plaats van een noodzakelijk kwaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook liever niks doe. Maar als ik er ben geweest vraag ik me af waarom ik dat niet vaker doe. Zoals ooit
Sporten is voor mij de enige manier om me fit en happy te voelen en slank te worden en blijven. Ik wil mijn kledingkast weer gebruiken. Het is duurder om aan te komen dan een sportschool betalen
Dat schijnt wel duur te zijn. Boek een vlucht naar Turkije. Daar krijg je alles er snel af haha.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik "sport" in een warmte cabineVerlies je vooral cm's en icm voeding ook wel kilo's
vooral vanaf nu tot en met augustusquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Dat schijnt wel duur te zijn. Boek een vlucht naar Turkije. Daar krijg je alles er snel af haha.
Same here. Vriends prioriteit is niet sporten. Ook is hij te druk met zijn studie nu.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
Squash wil ik ook wel doen, maar ik ken niemand die dat ook wil.
Vriendin en mijn vrienden zijn allemaal zo a-sportief als wat.
Heb jij sporten nodig dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sporten![]()
Heel af en toe dat ik eens een rondje ga skaten of mezelf op een paard hijs, maar over het algemeen heb ik gewoon een godsonmogelijke hekel aan sporten
Je hebt ook weekenden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
Ik sport ook niet helaas. Zit wel de hele dag op kantoor, plus ca. 2 uur in de auto, waardoor je zo zoetjes aan wel dichtgroeit. Dus ja, eigenlijk moet ik wel wat gaan doen. De pest is alleen dat ik 's avonds vaak écht geen zin meer heb, dan is alle energie weg..
Ik kan beter ook niet met mijn vriendin iets als squash gaan doen. Ik ben bloedfanatiek als het daar op aankomtquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Same here. Vriends prioriteit is niet sporten. Ook is hij te druk met zijn studie nu.
Mensen die denken dat afvallen alleen voor afvallen isquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
Ik sport ook niet helaas. Zit wel de hele dag op kantoor, plus ca. 2 uur in de auto, waardoor je zo zoetjes aan wel dichtgroeit. Dus ja, eigenlijk moet ik wel wat gaan doen. De pest is alleen dat ik 's avonds vaak écht geen zin meer heb, dan is alle energie weg..
[..]
Heb jij sporten nodig dan?
Zou wel goed zijn voor de conditiequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb jij sporten nodig dan?
Zit jij me nou te vertellen dat ik af moet vallen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Mensen die denken dat afvallen alleen voor afvallen is
Ja, maar ook een huishouden..quote:
Neuh, dat niet..quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Mensen die denken dat afvallen alleen voor afvallen is
Ik wil niet stoken hoor, maarre.. ik had het niet gepikt..quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor de conditie
[..]
Zit jij me nou te vertellen dat ik af moet vallen?![]()
Nee. Meneer denkt dat jij geen andere doelen kan hebben om te sportenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor de conditie
[..]
Zit jij me nou te vertellen dat ik af moet vallen?![]()
Ben trots op je!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Sinds oktober 2010 doe ik aan hardlopen. Helaas begin dit jaar een liesblessure opgelopen, begin het nu weer langzaam op te bouwen.
Ik heb net nog een halfuur gelopen.Het was wel erg zwaar, ziek zijn is niet goed voor de conditie.
Ik zou hem er naast leggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik ga de zonnebank in. Mag een gsm er ook in? Wil muziek luisteren
[op eigen risico] Ah jah joh.. Een beetje straling meer of minderquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Een mp3 zou ik wel mee durven nemenquote:
Wanneer heb jij voor het laatst gesquasht? Afhankelijk van je antwoord wil ik eerst een beetje oefenen.quote:
Zonnebank? Heerlijk! Ik vond All These Years van Fous de la Mer een geweldig zonnebanknummer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik ben al de hele dag thuis (afgezien van dat halfuurtje sporten dan).quote:
Fijne reis!!quote:
Hmm... Naja, je voelt je wel beter dan gisteren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, maar heb we weleens beter gevoeld.
Ooo lekker irritant is dat!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:00 schreef MsMessy het volgende:
Ik ben vandaag wel zo ontzettend gaar door al een paar dagen slecht slapen vanwege pijn, hopelijk gaat het vannacht echt iets beter met chemische hulpmiddelen erbij. Ben de hele dag al aan het
Ik slaap wel goed in, maar wordt telkens weer wakker door pijn. Dus melatonine gaat mij niet helpen helaas.quote:
En pijnstillers?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik slaap wel goed in, maar wordt telkens weer wakker door pijn. Dus melatonine gaat mij niet helpen helaas.
Hmm, dat is minder.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik slaap wel goed in, maar wordt telkens weer wakker door pijn. Dus melatonine gaat mij niet helpen helaas.
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:02 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Naja, je voelt je wel beter dan gisteren?
quote:
Nou dat was dus het probleem ik slik ook als verschillende andere medicijnen en daar mogen geen NSAID's bij en nu is het dus Tramadol geworden om uit te proberen. Het is ook niet echt de beste combinatie maar als er een bijwerking optreed dan is ie snel op te merken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, dat is minder.
Diclofenac (of morfine) een idee?
Fibromyalgie en tramadol werkt voor de een wel en voor de ander totaal niet. Ik weet dat ik er knockout van ga, maar bij mijn vader had het ook geen enkele werking.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef automatic_ het volgende:
Je had last van je rug, toch?
Bij mijn stiefvader werkte Tramadol voor geen ene meter, terwijl dat toch echt hét paardenmiddel is (als je mensen soms hoort).
Hmm oke... Heb je er nu ook meer last van vanwege het weer of maakt dat niet zoveel uit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fibromyalgie en tramadol werkt voor de een wel en voor de ander totaal niet. Ik weet dat ik er knockout van ga, maar bij mijn vader had het ook geen enkele werking.
Zonnig weer maakt me actiever, maar daardoor belast ik mezelf ook meer en dat uit zich weer in die zenuwpijnen als ik probeer tot rust te komen in mijn slaap. Mijn lichaam vergeet af en toe geloof ik hoe 't hoort te ontspannen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm oke... Heb je er nu ook meer last van vanwege het weer of maakt dat niet zoveel uit?
mediwiet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hmm.. Het werkt elkaar dus tegen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zonnig weer maakt me actiever, maar daardoor belast ik mezelf ook meer en dat uit zich weer in die zenuwpijnen als ik probeer tot rust te komen in mijn slaap. Mijn lichaam vergeet af en toe geloof ik hoe 't hoort te ontspannen.
Fibro? Lecytinequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fibromyalgie en tramadol werkt voor de een wel en voor de ander totaal niet. Ik weet dat ik er knockout van ga, maar bij mijn vader had het ook geen enkele werking.
Paracetamol werkt dus niet. Naproxen en Ibuprofen mag ik niet en Diclofenac valt ook onder de NSAID's en die geven met de rest van de medicijnen een flinke kans op maagproblemen of zelfs een maagbloeding.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Tramadol ken ik niet, kan daar niet over oordelen.
Wel weet ik dat Paracetamol, Naproxen en Ibuprofen mij niets meer doen. Diclofenac is nu de pijnstiller die de huisarts standaard voorschrijft. Ik probeer wel zo min mogelijk pijnstillers in te nemen, wil niet het risico lopen dat ik later nog sterker spul moet slikken voor simpele pijntjes.
Ja, maar hier en daar post ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik post nog regelmatig hoor, hier en daar.
shit happens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar hier en daar post ik niet
Ik had geen ander advies verwacht van je!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
shit happens.
overigens was ik serieus in mijn advies, dat dat even duidelijk is.
Dat je advies serieus was begreep ik wel. Is misschien een volgende optie, mocht deze niet werken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
shit happens.
overigens was ik serieus in mijn advies, dat dat even duidelijk is.
Mijn vader slikt sinds 2001 ook heel veel medicijnen. Wanneer hij Ibuprofen slikt moet hij ook Famotidine gebruiken. Mij is verteld dat het laatstgenoemde medicijn eventuele maagbloeding voorkomt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Paracetamol werkt dus niet. Naproxen en Ibuprofen mag ik niet en Diclofenac valt ook onder de NSAID's en die geven met de rest van de medicijnen een flinke kans op maagproblemen of zelfs een maagbloeding.
En wat zijn "bedrijfspolitieke redenen"?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Kreeg net trouwens een berichtje van een collega naar aanleiding van een vraag van mij betreffende een interne vacature; zij hadden mij op het hoog, maar durfden mij niet te vragen of ik interesse heb (om bedrijfspolitieke redenen).
Werknemer van een andere afdeling, laat staan bedrijfsonderdeel, kapen wordt niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En wat zijn "bedrijfspolitieke redenen"?
Ja maar om nou gelijk weer 2 tabletten in te gaan nemen, terwijl ik er al 4 medicijnen en 2 vitamines per dag slik word me echt een beetje teveel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn vader slikt sinds 2001 ook heel veel medicijnen. Wanneer hij Ibuprofen slikt moet hij ook Famotidine gebruiken. Mij is verteld dat het laatstgenoemde medicijn eventuele maagbloeding voorkomt.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja maar om nou gelijk weer 2 tabletten in te gaan nemen, terwijl ik er al 4 medicijnen en 2 vitamines per dag slik word me echt een beetje teveel.
Half jaar geleden voor het eerst gedaan hahahhaha. Moest van school en na het spelen dacht ik; dit zou ik wel vaker willen doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst gesquasht? Afhankelijk van je antwoord wil ik eerst een beetje oefenen.
Het is namelijk alweer een jaartje of 8 geleden dat ik voor het laatst heb gesquasht.
[..]
Zonnebank? Heerlijk! Ik vond All These Years van Fous de la Mer een geweldig zonnebanknummer.
[..]
Ik ben al de hele dag thuis (afgezien van dat halfuurtje sporten dan).
Serieus? terwijl die termen bij driehoeken zichzelf zo wijzenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Middenparallet, zwaartelijn, gelijkvormigheid... Allemaal begrippen die ik ben vergeten.
Ik stuur zo wel foto's. Jij ook?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef MsMessy het volgende:
Maar ik heb wel weer genoeg lopen miepen, wat gaan jullie vanavond eten?
Even een paar minuten gespiekt op Wikipedia, en ik weet alweer waar die begrippen voor staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Serieus? terwijl die termen bij driehoeken zichzelf zo wijzen
Ik heb een paar pijlen friet opquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef MsMessy het volgende:
Maar ik heb wel weer genoeg lopen miepen, wat gaan jullie vanavond eten?
Ojee.... What's up?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zucht. Ik heb momenten waarop ik vrijgezel had willen zijn. Zo'n moment heb ik nu. Help!
Hmm.. Das lastigquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wou dat ik het wist. Nee, toch maar niet.
Wat doe je ook in mijn FoBo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zucht. Ik heb momenten waarop ik vrijgezel had willen zijn en dat heb ik nu. Help!
Waarom eigenlijk? Lieten ze iets vallen?quote:
Weissman! Jij baas.quote:
Nee, het gefluit irriteerde mij haha. Slaat nergens op, ik weet het..quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Lieten ze iets vallen?
Ik dacht dat IK een zuur, niet meer te redden mens was...quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, het gefluit irriteerde mij haha. Slaat nergens op, ik weet het..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, het gefluit irriteerde mij haha. Slaat nergens op, ik weet het..
Ik kan er achteraf wel om lachen maar niks bazigs; heb geluk dat het overige verkeer er goed op kon anticiperen en mij er snel op kon attenderen. Het had ook heel anders kunnen aflopenquote:
Hahahaha,quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK een zuur, niet meer te redden mens was...
Oeps! Hoe kwam dat dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan er achteraf wel om lachen maar niks bazigs; heb geluk dat het overige verkeer er goed op kon anticiperen en mij er snel op kon attenderen. Het had ook heel anders kunnen aflopen
Ja. En om nu die meter thee op de intensive care of elders af te komen leveren...quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan er achteraf wel om lachen maar niks bazigs; heb geluk dat het overige verkeer er goed op kon anticiperen en mij er snel op kon attenderen. Het had ook heel anders kunnen aflopen
quote:
Het was op een drukke weg in Rotterdam, vlakbij de Erasmusbrug. Het rare is nog wel dat ik heel goed bekend ben in die buurt. Eerlijk gezegd verbaas ik me er nog wel over hoe het heeft kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja. En om nu die meter thee op de intensive care of elders af te komen leveren...
Zag je de borden niet of iets?
Ben je ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK een zuur, niet meer te redden mens was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |