Dat is echt te bizar. Ik zeg het je, als er iets gedaan wordt aan scheefhuren en dat wanbetalers niet tot in lengte van dagen in hun huis mogen blijven kan er zo drie tot vier jaar van elke wachtlijst af.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
8 jaar? wachtlijst hier is 9 tot 12 jaar
Ik heb hier niet het idee dat er iets aan gedaan gaat worden... Het is en blijft een VVD-gemeente hier he... Volgens mij zouden ze hier het liefst gewoon helemaal geen sociale huur meer hebben, alleen particuliere huur en koop en veel bedrijven...quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is echt te bizar. Ik zeg het je, als er iets gedaan wordt aan scheefhuren en dat wanbetalers niet tot in lengte van dagen in hun huis mogen blijven kan er zo drie tot vier jaar van elke wachtlijst af.
Mijn vriendin woont sinds een paar maanden bij mij in de stad, nu nog op een kamertje terwijl ze heel graag iets voor zichzelf wil. Particulier kost je een rib uit je lijf (wie betaalt er in godsnaam 900 euro voor een huurwoning!?) en sociaal huren is gewoon niet mogelijk. Zo gaat het in heel Nederland. Ik vind het schandalig.
Ik begrijp de scheefhuurders ook wel hoor. Waarom twee keer zoveel aan huur uitgeven als het niet hoeft?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is echt te bizar. Ik zeg het je, als er iets gedaan wordt aan scheefhuren en dat wanbetalers niet tot in lengte van dagen in hun huis mogen blijven kan er zo drie tot vier jaar van elke wachtlijst af.
Lekker geslapenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ook goedemorgen.Hoe was je Melatonine?
Kopen schijnt voordeliger te zijn ivm belasting ed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:25 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Volgens mij wel, maar of het verstandig is is een tweede natuurlijk. Volgens mij is het punt van discussie dat die studieschuld niet wordt meegeteld.
Oh, dat klinkt niet gek zeg, lekker buiten in het zonnetje zitten. Zet jij koffie, dan schuiven wij gezellig aan..quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef MsMessy het volgende:
Hallo, weer terug van de huisarts en boodschappen en daarnet heerlijk ontbeten in mijn zonnige achtertuin van mijn hoekwoning in Voorhout
Klopt, ik moet me ook maar eens ernstig gaan beraden op de opties voor de toekomst, hetzij verhuizen of ander werk zoeken. Mijn huidige baan boeit me niet meer zo, dus dat is ook een optie, maarja.. In deze tijd ook wel een beetje spannend om op te zeggen (zeker aangezien ik niet een hele specifieke opleiding heb genoten ofzo..)quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:22 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Niet gek JK1982. Alleen is dat geen optie gegeven mijn werk (en het mollen van de reiskostenvergoeding)
Ik zit helaas (gelukkig) in een dure gemeente waar ik het liefste ook wel zou blijven. Ook omdat ik er vanuit ga dat mijn werk zich ook in de toekomst niet buiten de randstad zal bevinden. Alleen zijn de huizen dan wat duurder. Er staat echter veel lang te koop. Dus de lucht loopt er langzaam uit
Als je moet kiezen tussen vrije sector (huurwoningen > ¤ 650 pm) en koopwoning, dan is een koopwoning over het algemeen wel wat voordeliger (qua vaste lasten).quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Kopen schijnt voordeliger te zijn ivm belasting ed.
In Randstad kopen is niet zo gevaarlijk qua verlies maken.
Ik krijg ongeveer ¤ 165,= (kan een euro meer of minder zijn..)quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:32 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Hmm dan krijg je wel weinig reiskostenvergoeding (of je rijdt een auto die heel veel drinkt). Ik heb eigenlijk nooit gekeken wat ik per km kijk (dat reken ik nu even uit)
12.5ct netto per kilometer ongeveer. De auto drinkt ongeveer 10-11 ct per kilometer dus de peut kan ik er net van betalen. Dat wordt volgend jaar ongeveer 7ct ofzo.
Mooi!quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Lekker geslapenAlleen 6 uur op voor de wc
Time released is echt heerlijk!
Jij weer aan het werk?
Reiskosten worden 100% vergoed, dat zou dus wel goedkoper zijn ja...quote:
Ik las onlangs deze review van 1 mei 2000, over de Opel Corsa die ik rij: Klikkerdeklik!quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Alleen jammer van de hoge dieselprijs. Toen ik mijn auto 3 jaar geleden kocht kon ik tanken voor ¤ 0,99 per liter, nu betaal ik ongeveer ¤ 1,40 per liter.
Hahaha, ik moest even lachen, sorry..quote:
Ja; vergoedingquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Reiskosten worden 100% vergoed, dat zou dus wel goedkoper zijn ja...
Met de auto ben ik echter in 30 minuten op kantoor. Met de trein doe ik er 1 uur over. In de auto kan ik ook nog relaxen, in de trein lukt dat mij niet.
Ik ben overigens al op zoek naar een andere baan waarbij ik een leaseauto kan uitkiezen, dat is met de huidige brandstofprijzen het voordeligst...
Utrecht-A'dam over de A2... Op de A2 heb je op dat traject tegenwoordig nauwelijks files.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:50 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja; vergoeding![]()
In de trein kan het vaak heel druk zijn. Maar met auto heb je vaak file.
De brandstofprijzen zijn flink gestegen inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik las onlangs deze review van 1 mei 2000, over de Opel Corsa die ik rij: Klikkerdeklik!
Let op het volgende: Vlot gereden heeft de Corsa met zijn tankje van 46 liter een actieradius van 740 km. En wanneer je dan je tank volgooit, hoef je nog geen 65 gulden af te rekenen...
Nu betaal ik letterlijk ¤ 65,= voor een volle tank..
Ik heb een Nespresso apparaatquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:28 schreef JK1982 het volgende:
Oh, dat klinkt niet gek zeg, lekker buiten in het zonnetje zitten. Zet jij koffie, dan schuiven wij gezellig aan..
Tegen wie heb je het? Hollander klinkt trouwens erg negatief.quote:
Dat lijkt mij heerlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
Problemen met reizenIk ben blij dat ik ze niet heb, woon op 10 minuten lopen van mijn werk.
quote:
Ik een Dolce Gusto, maar drink eigenlijk alleen de normale koffie eruit en soms een cappuccino..quote:
Ik hou van espressoquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik een Dolce Gusto, maar drink eigenlijk alleen de normale koffie eruit en soms een cappuccino..
Wel lekkere koffie overigens..
[ afbeelding ]
Klopt, echt goedkoop is het niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:24 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik drink die cappuchino zakjesMijn espresso apparaat is kapot
![]()
Overigens betaal je meer voor die koffie dat een apparaat![]()
Ik wil zo'n apparaat uit cafes enzo. Die hebben verrukkelijke koffie. Vooral de Monin siropen!!!
Maar dan ben je de hoofdprijs kwijt
Ik zit op m'n werk, dus kan niet ál te veel/opvallend posten..quote:
Aha! Ik snap het! Je hebt het er maar druk meequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar moest even antwoord geven aan de andere kant.
Ah, werksequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit op m'n werk, dus kan niet ál te veel/opvallend posten..
Is het probleem met huren dan niet hetzelfde maar dan omgekeerd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen vrije sector (huurwoningen > ¤ 650 pm) en koopwoning, dan is een koopwoning over het algemeen wel wat voordeliger (qua vaste lasten).
Houd er dan wel rekening mee dat bij een koopwoning klein en groot onderhoud voor eigen rekening is. Verder ben je bij een koopwoning iets minder flexibel qua mobiliteit. Zie maar eens te verhuizen als je je woning niet kan verkopen.
Tsja, echt geweldig is de koffie niet nee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:50 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Heb je om de hoek zo'n grote koffiemachine met vieze koffie?
Beter dan de kartonnen bekers die wij tegenwoordig hebben onder het mom van 'climate challenge'.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wel in een plastic bekertje, uiteraard..
Als iedereen een eigen beker meeneemt wordt het best lastig om wat voor collega's te halen... De eigen bekers passen namelijk niet in de bekerhouders.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Nemen jullie geen beker mee naar kantoor? Dat deed ik wel altijd. Geen gezeik met plastic of papier.
Edit: dat deed ik trouwens op school al, want volle beker thee of koffie voor dezelfde prijs als een plastic bekertje. Tel uit je winst
Oh de bekerhouder kon je bij ons omhoog klappen en we hadden gewoon een dienblad bij de handquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als iedereen een eigen beker meeneemt wordt het best lastig om wat voor collega's te halen... De eigen bekers passen namelijk niet in de bekerhouders.
Ik drink alleen water op kantoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Nemen jullie geen beker mee naar kantoor? Dat deed ik wel altijd. Geen gezeik met plastic of papier.
Dienblad? Dat gaat niet werken op een kantoor met nagenoeg alleen mannen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh de bekerhouder kon je bij ons omhoog klappen en we hadden gewoon een dienblad bij de hand
Waarom niet? Ik heb hier ook een dienblad staan hoor..quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dienblad? Dat gaat niet werken op een kantoor met nagenoeg alleen mannen.
Niet, hoe moeilijk is zo'n blikken frisbee nouquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dienblad? Dat gaat niet werken op een kantoor met nagenoeg alleen mannen.
Mannen zijn te onhandig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb hier ook een dienblad staan hoor..
Ahhhhhquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Speak for yourself![]()
Ok, ok.. ik ben alleen onhandig als ik bij mooie meisjes in de buurt ben..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Wow, er vloog net een vliegtuigje heel laag voorbij. Waarschijnlijk een meter of 10-15 hoger dan ik mij bevind.
Ojeequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Wow, er vloog net een vliegtuigje heel laag voorbij. Waarschijnlijk een meter of 10-15 hoger dan ik mij bevind.
Ja hè?! Binnen is het alleen erg benauwdquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef JK1982 het volgende:
Zo, weer terug.. het was heer-lijk buiten!
Ik heb nog geen knal gehoord, dus dat zal wel goed zijn. Het vloog echt laag over. De schaduw ervan was ook best goed te zien.quote:
Ja, het is niet lekker binnen idd. Heb gelijk geen zin meer, het was veel te lekker buitenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hè?! Binnen is het alleen erg benauwd
Hmm.... Vast een foutje!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen knal gehoord, dus dat zal wel goed zijn. Het vloog echt laag over. De schaduw ervan was ook best goed te zien.
Mjaquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, het is niet lekker binnen idd. Heb gelijk geen zin meer, het was veel te lekker buiten
Ik zal aan je denken.. Jij ook aan mij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.... Vast een foutje!
[..]
MjaIk heb hier de rolluiken dicht, maar ik moet zo even gaan werken
Tuurlijk! In Brabant?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken.. Jij ook aan mij?
Ik heb zó geen zin meer.. Vanavond misschien maar eens naar leuke vacatures gaan zoeken..
Het meest ware ding wat hier vandaag is gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:47 schreef MsMessy het volgende:
God want blijft het nummer Papillion van Editors toch een goed nummer.
Geen idee wat je zoektquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uhhh.. hebben ze daar leuke vacatures dan? Ik sta overal voor open
Iets met auto's of motoren vind ik wel leuk, zolang het maar niet technisch isquote:
Groeten terug! Handig, zo'n telefoon met internet..quote:
Hoi!! Met je mobiel op de lopende band?quote:
Ik houd niet van sportscholen. Ik stap graag op de mountainbike, gewoon buiten in de regenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie? Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Ik moet er mee gaan beginnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie?
Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Sportenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie?
Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Zoek dan iets wat je echt leuk vindt in plaats van een noodzakelijk kwaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook liever niks doe. Maar als ik er ben geweest vraag ik me af waarom ik dat niet vaker doe. Zoals ooit
Sporten is voor mij de enige manier om me fit en happy te voelen en slank te worden en blijven. Ik wil mijn kledingkast weer gebruiken. Het is duurder om aan te komen dan een sportschool betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |