Ik krijg ongeveer ¤ 165,= (kan een euro meer of minder zijn..)quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:32 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Hmm dan krijg je wel weinig reiskostenvergoeding (of je rijdt een auto die heel veel drinkt). Ik heb eigenlijk nooit gekeken wat ik per km kijk (dat reken ik nu even uit)
12.5ct netto per kilometer ongeveer. De auto drinkt ongeveer 10-11 ct per kilometer dus de peut kan ik er net van betalen. Dat wordt volgend jaar ongeveer 7ct ofzo.
Mooi!quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Lekker geslapenAlleen 6 uur op voor de wc
Time released is echt heerlijk!
Jij weer aan het werk?
Reiskosten worden 100% vergoed, dat zou dus wel goedkoper zijn ja...quote:
Ik las onlangs deze review van 1 mei 2000, over de Opel Corsa die ik rij: Klikkerdeklik!quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Alleen jammer van de hoge dieselprijs. Toen ik mijn auto 3 jaar geleden kocht kon ik tanken voor ¤ 0,99 per liter, nu betaal ik ongeveer ¤ 1,40 per liter.
Hahaha, ik moest even lachen, sorry..quote:
Ja; vergoedingquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Reiskosten worden 100% vergoed, dat zou dus wel goedkoper zijn ja...
Met de auto ben ik echter in 30 minuten op kantoor. Met de trein doe ik er 1 uur over. In de auto kan ik ook nog relaxen, in de trein lukt dat mij niet.
Ik ben overigens al op zoek naar een andere baan waarbij ik een leaseauto kan uitkiezen, dat is met de huidige brandstofprijzen het voordeligst...
Utrecht-A'dam over de A2... Op de A2 heb je op dat traject tegenwoordig nauwelijks files.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:50 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja; vergoeding![]()
In de trein kan het vaak heel druk zijn. Maar met auto heb je vaak file.
De brandstofprijzen zijn flink gestegen inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik las onlangs deze review van 1 mei 2000, over de Opel Corsa die ik rij: Klikkerdeklik!
Let op het volgende: Vlot gereden heeft de Corsa met zijn tankje van 46 liter een actieradius van 740 km. En wanneer je dan je tank volgooit, hoef je nog geen 65 gulden af te rekenen...
Nu betaal ik letterlijk ¤ 65,= voor een volle tank..
Ik heb een Nespresso apparaatquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:28 schreef JK1982 het volgende:
Oh, dat klinkt niet gek zeg, lekker buiten in het zonnetje zitten. Zet jij koffie, dan schuiven wij gezellig aan..
Tegen wie heb je het? Hollander klinkt trouwens erg negatief.quote:
Dat lijkt mij heerlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
Problemen met reizenIk ben blij dat ik ze niet heb, woon op 10 minuten lopen van mijn werk.
quote:
Ik een Dolce Gusto, maar drink eigenlijk alleen de normale koffie eruit en soms een cappuccino..quote:
Ik hou van espressoquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik een Dolce Gusto, maar drink eigenlijk alleen de normale koffie eruit en soms een cappuccino..
Wel lekkere koffie overigens..
[ afbeelding ]
Klopt, echt goedkoop is het niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:24 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik drink die cappuchino zakjesMijn espresso apparaat is kapot
![]()
Overigens betaal je meer voor die koffie dat een apparaat![]()
Ik wil zo'n apparaat uit cafes enzo. Die hebben verrukkelijke koffie. Vooral de Monin siropen!!!
Maar dan ben je de hoofdprijs kwijt
Ik zit op m'n werk, dus kan niet ál te veel/opvallend posten..quote:
Aha! Ik snap het! Je hebt het er maar druk meequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar moest even antwoord geven aan de andere kant.
Ah, werksequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit op m'n werk, dus kan niet ál te veel/opvallend posten..
Is het probleem met huren dan niet hetzelfde maar dan omgekeerd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen vrije sector (huurwoningen > ¤ 650 pm) en koopwoning, dan is een koopwoning over het algemeen wel wat voordeliger (qua vaste lasten).
Houd er dan wel rekening mee dat bij een koopwoning klein en groot onderhoud voor eigen rekening is. Verder ben je bij een koopwoning iets minder flexibel qua mobiliteit. Zie maar eens te verhuizen als je je woning niet kan verkopen.
Tsja, echt geweldig is de koffie niet nee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:50 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Heb je om de hoek zo'n grote koffiemachine met vieze koffie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |