Beter dan de kartonnen bekers die wij tegenwoordig hebben onder het mom van 'climate challenge'.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wel in een plastic bekertje, uiteraard..
Als iedereen een eigen beker meeneemt wordt het best lastig om wat voor collega's te halen... De eigen bekers passen namelijk niet in de bekerhouders.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Nemen jullie geen beker mee naar kantoor? Dat deed ik wel altijd. Geen gezeik met plastic of papier.
Edit: dat deed ik trouwens op school al, want volle beker thee of koffie voor dezelfde prijs als een plastic bekertje. Tel uit je winst
Oh de bekerhouder kon je bij ons omhoog klappen en we hadden gewoon een dienblad bij de handquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als iedereen een eigen beker meeneemt wordt het best lastig om wat voor collega's te halen... De eigen bekers passen namelijk niet in de bekerhouders.
Ik drink alleen water op kantoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Nemen jullie geen beker mee naar kantoor? Dat deed ik wel altijd. Geen gezeik met plastic of papier.
Dienblad? Dat gaat niet werken op een kantoor met nagenoeg alleen mannen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh de bekerhouder kon je bij ons omhoog klappen en we hadden gewoon een dienblad bij de hand
Waarom niet? Ik heb hier ook een dienblad staan hoor..quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dienblad? Dat gaat niet werken op een kantoor met nagenoeg alleen mannen.
Niet, hoe moeilijk is zo'n blikken frisbee nouquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dienblad? Dat gaat niet werken op een kantoor met nagenoeg alleen mannen.
Mannen zijn te onhandig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb hier ook een dienblad staan hoor..
Ahhhhhquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Speak for yourself![]()
Ok, ok.. ik ben alleen onhandig als ik bij mooie meisjes in de buurt ben..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Wow, er vloog net een vliegtuigje heel laag voorbij. Waarschijnlijk een meter of 10-15 hoger dan ik mij bevind.
Ojeequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Wow, er vloog net een vliegtuigje heel laag voorbij. Waarschijnlijk een meter of 10-15 hoger dan ik mij bevind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |