Ik zal aan je denken.. Jij ook aan mij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.... Vast een foutje!
[..]
MjaIk heb hier de rolluiken dicht, maar ik moet zo even gaan werken
Tuurlijk! In Brabant?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken.. Jij ook aan mij?
Ik heb zó geen zin meer.. Vanavond misschien maar eens naar leuke vacatures gaan zoeken..
Het meest ware ding wat hier vandaag is gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:47 schreef MsMessy het volgende:
God want blijft het nummer Papillion van Editors toch een goed nummer.
Geen idee wat je zoektquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uhhh.. hebben ze daar leuke vacatures dan? Ik sta overal voor open
Iets met auto's of motoren vind ik wel leuk, zolang het maar niet technisch isquote:
Groeten terug! Handig, zo'n telefoon met internet..quote:
Hoi!! Met je mobiel op de lopende band?quote:
Ik houd niet van sportscholen. Ik stap graag op de mountainbike, gewoon buiten in de regenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie? Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Ik moet er mee gaan beginnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie?
Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Sportenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie?
Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Zoek dan iets wat je echt leuk vindt in plaats van een noodzakelijk kwaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook liever niks doe. Maar als ik er ben geweest vraag ik me af waarom ik dat niet vaker doe. Zoals ooit
Sporten is voor mij de enige manier om me fit en happy te voelen en slank te worden en blijven. Ik wil mijn kledingkast weer gebruiken. Het is duurder om aan te komen dan een sportschool betalen
Dat schijnt wel duur te zijn. Boek een vlucht naar Turkije. Daar krijg je alles er snel af haha.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik "sport" in een warmte cabineVerlies je vooral cm's en icm voeding ook wel kilo's
vooral vanaf nu tot en met augustusquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Dat schijnt wel duur te zijn. Boek een vlucht naar Turkije. Daar krijg je alles er snel af haha.
Same here. Vriends prioriteit is niet sporten. Ook is hij te druk met zijn studie nu.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
Squash wil ik ook wel doen, maar ik ken niemand die dat ook wil.
Vriendin en mijn vrienden zijn allemaal zo a-sportief als wat.
Heb jij sporten nodig dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sporten![]()
Heel af en toe dat ik eens een rondje ga skaten of mezelf op een paard hijs, maar over het algemeen heb ik gewoon een godsonmogelijke hekel aan sporten
Je hebt ook weekenden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
Ik sport ook niet helaas. Zit wel de hele dag op kantoor, plus ca. 2 uur in de auto, waardoor je zo zoetjes aan wel dichtgroeit. Dus ja, eigenlijk moet ik wel wat gaan doen. De pest is alleen dat ik 's avonds vaak écht geen zin meer heb, dan is alle energie weg..
Ik kan beter ook niet met mijn vriendin iets als squash gaan doen. Ik ben bloedfanatiek als het daar op aankomtquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Same here. Vriends prioriteit is niet sporten. Ook is hij te druk met zijn studie nu.
Mensen die denken dat afvallen alleen voor afvallen isquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
Ik sport ook niet helaas. Zit wel de hele dag op kantoor, plus ca. 2 uur in de auto, waardoor je zo zoetjes aan wel dichtgroeit. Dus ja, eigenlijk moet ik wel wat gaan doen. De pest is alleen dat ik 's avonds vaak écht geen zin meer heb, dan is alle energie weg..
[..]
Heb jij sporten nodig dan?
Zou wel goed zijn voor de conditiequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb jij sporten nodig dan?
Zit jij me nou te vertellen dat ik af moet vallen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Mensen die denken dat afvallen alleen voor afvallen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |