Dat schijnt wel duur te zijn. Boek een vlucht naar Turkije. Daar krijg je alles er snel af haha.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik "sport" in een warmte cabineVerlies je vooral cm's en icm voeding ook wel kilo's
vooral vanaf nu tot en met augustusquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Dat schijnt wel duur te zijn. Boek een vlucht naar Turkije. Daar krijg je alles er snel af haha.
Same here. Vriends prioriteit is niet sporten. Ook is hij te druk met zijn studie nu.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
Squash wil ik ook wel doen, maar ik ken niemand die dat ook wil.
Vriendin en mijn vrienden zijn allemaal zo a-sportief als wat.
Heb jij sporten nodig dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sporten![]()
Heel af en toe dat ik eens een rondje ga skaten of mezelf op een paard hijs, maar over het algemeen heb ik gewoon een godsonmogelijke hekel aan sporten
Je hebt ook weekenden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
Ik sport ook niet helaas. Zit wel de hele dag op kantoor, plus ca. 2 uur in de auto, waardoor je zo zoetjes aan wel dichtgroeit. Dus ja, eigenlijk moet ik wel wat gaan doen. De pest is alleen dat ik 's avonds vaak écht geen zin meer heb, dan is alle energie weg..
Ik kan beter ook niet met mijn vriendin iets als squash gaan doen. Ik ben bloedfanatiek als het daar op aankomtquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Same here. Vriends prioriteit is niet sporten. Ook is hij te druk met zijn studie nu.
Mensen die denken dat afvallen alleen voor afvallen isquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
Ik sport ook niet helaas. Zit wel de hele dag op kantoor, plus ca. 2 uur in de auto, waardoor je zo zoetjes aan wel dichtgroeit. Dus ja, eigenlijk moet ik wel wat gaan doen. De pest is alleen dat ik 's avonds vaak écht geen zin meer heb, dan is alle energie weg..
[..]
Heb jij sporten nodig dan?
Zou wel goed zijn voor de conditiequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb jij sporten nodig dan?
Zit jij me nou te vertellen dat ik af moet vallen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Mensen die denken dat afvallen alleen voor afvallen is
Ja, maar ook een huishouden..quote:
Neuh, dat niet..quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Mensen die denken dat afvallen alleen voor afvallen is
Ik wil niet stoken hoor, maarre.. ik had het niet gepikt..quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor de conditie
[..]
Zit jij me nou te vertellen dat ik af moet vallen?![]()
Nee. Meneer denkt dat jij geen andere doelen kan hebben om te sportenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor de conditie
[..]
Zit jij me nou te vertellen dat ik af moet vallen?![]()
Ben trots op je!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Sinds oktober 2010 doe ik aan hardlopen. Helaas begin dit jaar een liesblessure opgelopen, begin het nu weer langzaam op te bouwen.
Ik heb net nog een halfuur gelopen.Het was wel erg zwaar, ziek zijn is niet goed voor de conditie.
Ik zou hem er naast leggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik ga de zonnebank in. Mag een gsm er ook in? Wil muziek luisteren
[op eigen risico] Ah jah joh.. Een beetje straling meer of minderquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Een mp3 zou ik wel mee durven nemenquote:
Wanneer heb jij voor het laatst gesquasht? Afhankelijk van je antwoord wil ik eerst een beetje oefenen.quote:
Zonnebank? Heerlijk! Ik vond All These Years van Fous de la Mer een geweldig zonnebanknummer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik ben al de hele dag thuis (afgezien van dat halfuurtje sporten dan).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |