Ja hè?! Binnen is het alleen erg benauwdquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef JK1982 het volgende:
Zo, weer terug.. het was heer-lijk buiten!
Ik heb nog geen knal gehoord, dus dat zal wel goed zijn. Het vloog echt laag over. De schaduw ervan was ook best goed te zien.quote:
Ja, het is niet lekker binnen idd. Heb gelijk geen zin meer, het was veel te lekker buitenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hè?! Binnen is het alleen erg benauwd
Hmm.... Vast een foutje!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen knal gehoord, dus dat zal wel goed zijn. Het vloog echt laag over. De schaduw ervan was ook best goed te zien.
Mjaquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, het is niet lekker binnen idd. Heb gelijk geen zin meer, het was veel te lekker buiten
Ik zal aan je denken.. Jij ook aan mij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.... Vast een foutje!
[..]
MjaIk heb hier de rolluiken dicht, maar ik moet zo even gaan werken
Tuurlijk! In Brabant?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken.. Jij ook aan mij?
Ik heb zó geen zin meer.. Vanavond misschien maar eens naar leuke vacatures gaan zoeken..
Het meest ware ding wat hier vandaag is gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:47 schreef MsMessy het volgende:
God want blijft het nummer Papillion van Editors toch een goed nummer.
Geen idee wat je zoektquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uhhh.. hebben ze daar leuke vacatures dan? Ik sta overal voor open
Iets met auto's of motoren vind ik wel leuk, zolang het maar niet technisch isquote:
Groeten terug! Handig, zo'n telefoon met internet..quote:
Hoi!! Met je mobiel op de lopende band?quote:
Ik houd niet van sportscholen. Ik stap graag op de mountainbike, gewoon buiten in de regenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie? Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Ik moet er mee gaan beginnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie?
Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Sportenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie?
Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Zoek dan iets wat je echt leuk vindt in plaats van een noodzakelijk kwaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook liever niks doe. Maar als ik er ben geweest vraag ik me af waarom ik dat niet vaker doe. Zoals ooit
Sporten is voor mij de enige manier om me fit en happy te voelen en slank te worden en blijven. Ik wil mijn kledingkast weer gebruiken. Het is duurder om aan te komen dan een sportschool betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |