Oh jee, dat klinkt inderdaad niet best zeg..quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik ging met een goede vriend en vriendin uiteten vanavond in Rotterdam. We waren er net (10minuten denk ik), hadden net drinken en toe kreeg hij een (zeer waarschijnlijk) epileptische aanval. Zo bizar.... Daarna door de eigenaar naar het Erasmus gebracht, omdat hij vrij verward was en mogelijk zijn hoofd had gestoten.
.. Tjah... Het lijkt me best een schok als je niet weet wat er gebeurt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:04 schreef automatic_ het volgende:
In 2009 een keer, maar dit wasmgewoon zo raar. Toen was er wel een redelijke trigger, maar dit keer niet. Althans, ik zou niet weten wat. Het was echt heeeeel gek.
23 en dat was echt niet alleen vanwege zijn ziektequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
Zanger van joy-division had er ook last van... Maar die gast werd helemaal gek van zichzelf, op 26 jarige leeftijd (dacht ik) zichzelf van zijn leven beroofd.
Wat moet je doen als er zoiets gebeurt? Iemand tegenhouden of juist niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:06 schreef automatic_ het volgende:
Naja, ik wist gelukkigmdat hij het ooit had gehad, maar het was / is toch vreemd om te zien! Vooral omdat het ook even duurde voordat hij bij was.
Nee, dat snap ik, maar die werd wel helemaal gek van zichzelfquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
23 en dat was echt niet alleen vanwege zijn ziekte
Oh bahquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik ging met een goede vriend en vriendin uiteten vanavond in Rotterdam. We waren er net (10minuten denk ik), hadden net drinken en toe kreeg hij een (zeer waarschijnlijk) epileptische aanval. Zo bizar.... Daarna door de eigenaar naar het Erasmus gebracht, omdat hij vrij verward was en mogelijk zijn hoofd had gestoten.
Ja, gek he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oh bah![]()
Ook vroeger regelmatig meegemaakt met een goede vriend van me.. konden hem ook regelmatig van de bodem van het zwembad vissen.. gelukkig heeft hij er nu nagenoeg geen last meer van
Ahhhhquote:
Ja heel raar, je weet ook even niet wat je meemaakt..quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, gek he?
Vorige keer is er ookniets bij hem uitgekomen, dus ja...
Luiwammes toch??quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk!
Dit is de mijne, Lewis:
[ afbeelding ]
kussentje heb ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk!
Dit is de mijne, Lewis:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:26 schreef automatic_ het volgende:
@LaPeach; idd!
Ik zag trouwens nog een poolcafe (of snooker) veeeeeeel dichter bij Rotown
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.hartvannederla(...)om-tijdens-oefening/
Godver, dat was een jongen bij mij uit het dorp.
hou het er maar op dat jullie navigatie gewoon niet werktequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef automatic_ het volgende:
Ja, hahaha. Althans, als ik het goed heb gezien...
He jakkes..quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.hartvannederla(...)om-tijdens-oefening/
Godver, dat was een jongen bij mij uit het dorp.
dat heb ik je toch al gezegd, inpakken die handelquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
Komt het grootste deel hiero nou ook uit de randstad trouwens?
Volgens mij moet ik echt es verhuizen ofzo..
Brabant!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
Alblasserdam, omgeving Rotterdam.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb hier cadeaupapier, kom je nog?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
dat heb ik je toch al gezegd, inpakken die handel
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb hier cadeaupapier, kom je nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |