Ahhhhquote:
Ja heel raar, je weet ook even niet wat je meemaakt..quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, gek he?
Vorige keer is er ookniets bij hem uitgekomen, dus ja...
Luiwammes toch??quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk!
Dit is de mijne, Lewis:
[ afbeelding ]
kussentje heb ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk!
Dit is de mijne, Lewis:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:26 schreef automatic_ het volgende:
@LaPeach; idd!
Ik zag trouwens nog een poolcafe (of snooker) veeeeeeel dichter bij Rotown
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.hartvannederla(...)om-tijdens-oefening/
Godver, dat was een jongen bij mij uit het dorp.
hou het er maar op dat jullie navigatie gewoon niet werktequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef automatic_ het volgende:
Ja, hahaha. Althans, als ik het goed heb gezien...
He jakkes..quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.hartvannederla(...)om-tijdens-oefening/
Godver, dat was een jongen bij mij uit het dorp.
dat heb ik je toch al gezegd, inpakken die handelquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
Komt het grootste deel hiero nou ook uit de randstad trouwens?
Volgens mij moet ik echt es verhuizen ofzo..
Brabant!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
Alblasserdam, omgeving Rotterdam.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb hier cadeaupapier, kom je nog?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
dat heb ik je toch al gezegd, inpakken die handel
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb hier cadeaupapier, kom je nog?
Uhh als ik me ouders mag geloven was ik een geweldig kind/babyquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
Duss, vertel eens wat baby verhalen LaPeach.
Ik was er zo een die alles best vond en altijd op zijn kont zat en alles een beetje aangaapte.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Uhh als ik me ouders mag geloven was ik een geweldig kind/baby![]()
jij??
Ahhhquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was er zo een die alles best vond en altijd op zijn kont zat en alles een beetje aangaapte.
Oh... Daar staan twee baby foto's hahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lukt niet, heb daar een soort van ban op.
Ja dat zeg jijquote:
en ze zijn leukquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh... Daar staan twee baby foto's haha
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk!
Dit is de mijne, Lewis:
[ afbeelding ]
quote:
Een paar jaar terug toen ik nog thuis woonde werd een buurman door een andere buurman overhoop gestoken. Geen getuigen, geen bewijs, alleen een meer dan sterk vermoeden. Die man woont dus nog altijd in die buurt en je voelt je toch wel onveilig als je dan over straat loopt. Vooral omdat die moord nogal willekeurig leek te zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:00 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)j+flat+in+Amstelveen gezellig bij mij om de hoek gisterenIk werk op het winkelcentrum dat zo ongeveer aan die flat vast zit
Dit is ook gewoon raar, meisje heeft blijkbaar geen idee wie die kerel is, maar is al 2 keer door hem aangevallenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een paar jaar terug toen ik nog thuis woonde werd een buurman door een andere buurman overhoop gestoken. Geen getuigen, geen bewijs, alleen een meer dan sterk vermoeden. Die man woont dus nog altijd in die buurt en je voelt je toch wel onveilig als je dan over straat loopt. Vooral omdat die moord nogal willekeurig leek te zijn.
Werk je alleen in die buurt of woon je er ook?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon raar, meisje heeft blijkbaar geen idee wie die kerel is, maar is al 2 keer door hem aangevallenEn dan zit ik die beelden te bekijken en zie ik dus allemaal mensen die ik dagelijks zie in de winkel... Heel raar
Gebeuren hier in de wijk sowieso rare dingen de laatste tijd
Woon er ook. M'n hele leven al en zie het de afgelopen jaren steeds meer achteruit gaan. Gemeente bouwt alleen nog koopwoningen, bedrijfspanden en particuliere huurwoningen. Andere wijken waar sociale huurwoningen staan worden ze óf verkocht of de nieuwe bewoners mogen alleen jongeren (<24) of senioren (>55) zijn. Alles wat dus niet in die categorieën valt komt hier in de wijk... Gezelligquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Werk je alleen in die buurt of woon je er ook?
Oh ja, dat herken ik wel. Dat je wijk zo'n magneet wordt voor nutcases omdat ze die nergens anders kwijt kunnen. En de rest zit vol met scheefhuurders en wanbetalers terwijl 'normale' mensen 8 jaar op een wachtlijst staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Woon er ook. M'n hele leven al en zie het de afgelopen jaren steeds meer achteruit gaan. Gemeente bouwt alleen nog koopwoningen, bedrijfspanden en particuliere huurwoningen. Andere wijken waar sociale huurwoningen staan worden ze óf verkocht of de nieuwe bewoners mogen alleen jongeren (<24) of senioren (>55) zijn. Alles wat dus niet in die categorieën valt komt hier in de wijk... GezelligEn onderhand staan er overal lege bedrijfspanden, zijn bouwmaatschappijen aan het ruziën met elkaar en staan er dus allemaal halve koopwoningen in wijken en bouwen ze niet verder voor ze klaar zijn met vechten. Ja, ik ben gefrustreerd
![]()
8 jaar? wachtlijst hier is 9 tot 12 jaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, dat herken ik wel. Dat je wijk zo'n magneet wordt voor nutcases omdat ze die nergens anders kwijt kunnen. En de rest zit vol met scheefhuurders en wanbetalers terwijl 'normale' mensen 8 jaar op een wachtlijst staan.
Ik heb hier jaren ingeschreven gestaan voor een sociale huurwoning, maar voor ik bovenaan de wachtlijst was kon ik al een huis kopen
De wachtlijst hier is -1 jaar voor mij, ik mag me niet eens inschrijven. Geen economische/sociale binding met Utrecht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
8 jaar? wachtlijst hier is 9 tot 12 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |