Ik had geen ander advies verwacht van je!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
shit happens.
overigens was ik serieus in mijn advies, dat dat even duidelijk is.
Dat je advies serieus was begreep ik wel. Is misschien een volgende optie, mocht deze niet werken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
shit happens.
overigens was ik serieus in mijn advies, dat dat even duidelijk is.
Mijn vader slikt sinds 2001 ook heel veel medicijnen. Wanneer hij Ibuprofen slikt moet hij ook Famotidine gebruiken. Mij is verteld dat het laatstgenoemde medicijn eventuele maagbloeding voorkomt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Paracetamol werkt dus niet. Naproxen en Ibuprofen mag ik niet en Diclofenac valt ook onder de NSAID's en die geven met de rest van de medicijnen een flinke kans op maagproblemen of zelfs een maagbloeding.
En wat zijn "bedrijfspolitieke redenen"?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Kreeg net trouwens een berichtje van een collega naar aanleiding van een vraag van mij betreffende een interne vacature; zij hadden mij op het hoog, maar durfden mij niet te vragen of ik interesse heb (om bedrijfspolitieke redenen).
Werknemer van een andere afdeling, laat staan bedrijfsonderdeel, kapen wordt niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En wat zijn "bedrijfspolitieke redenen"?
Ja maar om nou gelijk weer 2 tabletten in te gaan nemen, terwijl ik er al 4 medicijnen en 2 vitamines per dag slik word me echt een beetje teveel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn vader slikt sinds 2001 ook heel veel medicijnen. Wanneer hij Ibuprofen slikt moet hij ook Famotidine gebruiken. Mij is verteld dat het laatstgenoemde medicijn eventuele maagbloeding voorkomt.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja maar om nou gelijk weer 2 tabletten in te gaan nemen, terwijl ik er al 4 medicijnen en 2 vitamines per dag slik word me echt een beetje teveel.
Half jaar geleden voor het eerst gedaan hahahhaha. Moest van school en na het spelen dacht ik; dit zou ik wel vaker willen doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst gesquasht? Afhankelijk van je antwoord wil ik eerst een beetje oefenen.
Het is namelijk alweer een jaartje of 8 geleden dat ik voor het laatst heb gesquasht.
[..]
Zonnebank? Heerlijk! Ik vond All These Years van Fous de la Mer een geweldig zonnebanknummer.
[..]
Ik ben al de hele dag thuis (afgezien van dat halfuurtje sporten dan).
Serieus? terwijl die termen bij driehoeken zichzelf zo wijzenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Middenparallet, zwaartelijn, gelijkvormigheid... Allemaal begrippen die ik ben vergeten.
Ik stuur zo wel foto's. Jij ook?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef MsMessy het volgende:
Maar ik heb wel weer genoeg lopen miepen, wat gaan jullie vanavond eten?
Even een paar minuten gespiekt op Wikipedia, en ik weet alweer waar die begrippen voor staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Serieus? terwijl die termen bij driehoeken zichzelf zo wijzen
Ik heb een paar pijlen friet opquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef MsMessy het volgende:
Maar ik heb wel weer genoeg lopen miepen, wat gaan jullie vanavond eten?
Ojee.... What's up?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zucht. Ik heb momenten waarop ik vrijgezel had willen zijn. Zo'n moment heb ik nu. Help!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |