Hmm.. Das lastigquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wou dat ik het wist. Nee, toch maar niet.
Wat doe je ook in mijn FoBo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zucht. Ik heb momenten waarop ik vrijgezel had willen zijn en dat heb ik nu. Help!
Waarom eigenlijk? Lieten ze iets vallen?quote:
Weissman! Jij baas.quote:
Nee, het gefluit irriteerde mij haha. Slaat nergens op, ik weet het..quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Lieten ze iets vallen?
Ik dacht dat IK een zuur, niet meer te redden mens was...quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, het gefluit irriteerde mij haha. Slaat nergens op, ik weet het..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, het gefluit irriteerde mij haha. Slaat nergens op, ik weet het..
Ik kan er achteraf wel om lachen maar niks bazigs; heb geluk dat het overige verkeer er goed op kon anticiperen en mij er snel op kon attenderen. Het had ook heel anders kunnen aflopenquote:
Hahahaha,quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK een zuur, niet meer te redden mens was...
Oeps! Hoe kwam dat dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan er achteraf wel om lachen maar niks bazigs; heb geluk dat het overige verkeer er goed op kon anticiperen en mij er snel op kon attenderen. Het had ook heel anders kunnen aflopen
Ja. En om nu die meter thee op de intensive care of elders af te komen leveren...quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan er achteraf wel om lachen maar niks bazigs; heb geluk dat het overige verkeer er goed op kon anticiperen en mij er snel op kon attenderen. Het had ook heel anders kunnen aflopen
quote:
Het was op een drukke weg in Rotterdam, vlakbij de Erasmusbrug. Het rare is nog wel dat ik heel goed bekend ben in die buurt. Eerlijk gezegd verbaas ik me er nog wel over hoe het heeft kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja. En om nu die meter thee op de intensive care of elders af te komen leveren...
Zag je de borden niet of iets?
Ben je ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK een zuur, niet meer te redden mens was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |