Beter dan de kartonnen bekers die wij tegenwoordig hebben onder het mom van 'climate challenge'.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wel in een plastic bekertje, uiteraard..
Als iedereen een eigen beker meeneemt wordt het best lastig om wat voor collega's te halen... De eigen bekers passen namelijk niet in de bekerhouders.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Nemen jullie geen beker mee naar kantoor? Dat deed ik wel altijd. Geen gezeik met plastic of papier.
Edit: dat deed ik trouwens op school al, want volle beker thee of koffie voor dezelfde prijs als een plastic bekertje. Tel uit je winst
Oh de bekerhouder kon je bij ons omhoog klappen en we hadden gewoon een dienblad bij de handquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als iedereen een eigen beker meeneemt wordt het best lastig om wat voor collega's te halen... De eigen bekers passen namelijk niet in de bekerhouders.
Ik drink alleen water op kantoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Nemen jullie geen beker mee naar kantoor? Dat deed ik wel altijd. Geen gezeik met plastic of papier.
Dienblad? Dat gaat niet werken op een kantoor met nagenoeg alleen mannen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh de bekerhouder kon je bij ons omhoog klappen en we hadden gewoon een dienblad bij de hand
Waarom niet? Ik heb hier ook een dienblad staan hoor..quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dienblad? Dat gaat niet werken op een kantoor met nagenoeg alleen mannen.
Niet, hoe moeilijk is zo'n blikken frisbee nouquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dienblad? Dat gaat niet werken op een kantoor met nagenoeg alleen mannen.
Mannen zijn te onhandig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb hier ook een dienblad staan hoor..
Ahhhhhquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Speak for yourself![]()
Ok, ok.. ik ben alleen onhandig als ik bij mooie meisjes in de buurt ben..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Wow, er vloog net een vliegtuigje heel laag voorbij. Waarschijnlijk een meter of 10-15 hoger dan ik mij bevind.
Ojeequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Wow, er vloog net een vliegtuigje heel laag voorbij. Waarschijnlijk een meter of 10-15 hoger dan ik mij bevind.
Ja hè?! Binnen is het alleen erg benauwdquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef JK1982 het volgende:
Zo, weer terug.. het was heer-lijk buiten!
Ik heb nog geen knal gehoord, dus dat zal wel goed zijn. Het vloog echt laag over. De schaduw ervan was ook best goed te zien.quote:
Ja, het is niet lekker binnen idd. Heb gelijk geen zin meer, het was veel te lekker buitenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hè?! Binnen is het alleen erg benauwd
Hmm.... Vast een foutje!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen knal gehoord, dus dat zal wel goed zijn. Het vloog echt laag over. De schaduw ervan was ook best goed te zien.
Mjaquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, het is niet lekker binnen idd. Heb gelijk geen zin meer, het was veel te lekker buiten
Ik zal aan je denken.. Jij ook aan mij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.... Vast een foutje!
[..]
MjaIk heb hier de rolluiken dicht, maar ik moet zo even gaan werken
Tuurlijk! In Brabant?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken.. Jij ook aan mij?
Ik heb zó geen zin meer.. Vanavond misschien maar eens naar leuke vacatures gaan zoeken..
Het meest ware ding wat hier vandaag is gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:47 schreef MsMessy het volgende:
God want blijft het nummer Papillion van Editors toch een goed nummer.
Geen idee wat je zoektquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uhhh.. hebben ze daar leuke vacatures dan? Ik sta overal voor open
Iets met auto's of motoren vind ik wel leuk, zolang het maar niet technisch isquote:
Groeten terug! Handig, zo'n telefoon met internet..quote:
Hoi!! Met je mobiel op de lopende band?quote:
Ik houd niet van sportscholen. Ik stap graag op de mountainbike, gewoon buiten in de regenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie? Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Ik moet er mee gaan beginnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie?
Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Sportenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie sport er onder jullie?
Heb het altijd gedaan, maar kon het een jaartje niet. Ben weer aan het opbouwenWil de aangekomen 10 kg in 3 maand eraf
Zoek dan iets wat je echt leuk vindt in plaats van een noodzakelijk kwaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook liever niks doe. Maar als ik er ben geweest vraag ik me af waarom ik dat niet vaker doe. Zoals ooit
Sporten is voor mij de enige manier om me fit en happy te voelen en slank te worden en blijven. Ik wil mijn kledingkast weer gebruiken. Het is duurder om aan te komen dan een sportschool betalen
Dat schijnt wel duur te zijn. Boek een vlucht naar Turkije. Daar krijg je alles er snel af haha.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik "sport" in een warmte cabineVerlies je vooral cm's en icm voeding ook wel kilo's
vooral vanaf nu tot en met augustusquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Dat schijnt wel duur te zijn. Boek een vlucht naar Turkije. Daar krijg je alles er snel af haha.
Same here. Vriends prioriteit is niet sporten. Ook is hij te druk met zijn studie nu.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
Squash wil ik ook wel doen, maar ik ken niemand die dat ook wil.
Vriendin en mijn vrienden zijn allemaal zo a-sportief als wat.
Heb jij sporten nodig dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sporten![]()
Heel af en toe dat ik eens een rondje ga skaten of mezelf op een paard hijs, maar over het algemeen heb ik gewoon een godsonmogelijke hekel aan sporten
Je hebt ook weekenden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
Ik sport ook niet helaas. Zit wel de hele dag op kantoor, plus ca. 2 uur in de auto, waardoor je zo zoetjes aan wel dichtgroeit. Dus ja, eigenlijk moet ik wel wat gaan doen. De pest is alleen dat ik 's avonds vaak écht geen zin meer heb, dan is alle energie weg..
Ik kan beter ook niet met mijn vriendin iets als squash gaan doen. Ik ben bloedfanatiek als het daar op aankomtquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Same here. Vriends prioriteit is niet sporten. Ook is hij te druk met zijn studie nu.
Mensen die denken dat afvallen alleen voor afvallen isquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
Ik sport ook niet helaas. Zit wel de hele dag op kantoor, plus ca. 2 uur in de auto, waardoor je zo zoetjes aan wel dichtgroeit. Dus ja, eigenlijk moet ik wel wat gaan doen. De pest is alleen dat ik 's avonds vaak écht geen zin meer heb, dan is alle energie weg..
[..]
Heb jij sporten nodig dan?
Zou wel goed zijn voor de conditiequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb jij sporten nodig dan?
Zit jij me nou te vertellen dat ik af moet vallen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Mensen die denken dat afvallen alleen voor afvallen is
Ja, maar ook een huishouden..quote:
Neuh, dat niet..quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Mensen die denken dat afvallen alleen voor afvallen is
Ik wil niet stoken hoor, maarre.. ik had het niet gepikt..quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor de conditie
[..]
Zit jij me nou te vertellen dat ik af moet vallen?![]()
Nee. Meneer denkt dat jij geen andere doelen kan hebben om te sportenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor de conditie
[..]
Zit jij me nou te vertellen dat ik af moet vallen?![]()
Ben trots op je!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Sinds oktober 2010 doe ik aan hardlopen. Helaas begin dit jaar een liesblessure opgelopen, begin het nu weer langzaam op te bouwen.
Ik heb net nog een halfuur gelopen.Het was wel erg zwaar, ziek zijn is niet goed voor de conditie.
Ik zou hem er naast leggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik ga de zonnebank in. Mag een gsm er ook in? Wil muziek luisteren
[op eigen risico] Ah jah joh.. Een beetje straling meer of minderquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Een mp3 zou ik wel mee durven nemenquote:
Wanneer heb jij voor het laatst gesquasht? Afhankelijk van je antwoord wil ik eerst een beetje oefenen.quote:
Zonnebank? Heerlijk! Ik vond All These Years van Fous de la Mer een geweldig zonnebanknummer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik ben al de hele dag thuis (afgezien van dat halfuurtje sporten dan).quote:
Fijne reis!!quote:
Hmm... Naja, je voelt je wel beter dan gisteren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, maar heb we weleens beter gevoeld.
Ooo lekker irritant is dat!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:00 schreef MsMessy het volgende:
Ik ben vandaag wel zo ontzettend gaar door al een paar dagen slecht slapen vanwege pijn, hopelijk gaat het vannacht echt iets beter met chemische hulpmiddelen erbij. Ben de hele dag al aan het
Ik slaap wel goed in, maar wordt telkens weer wakker door pijn. Dus melatonine gaat mij niet helpen helaas.quote:
En pijnstillers?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik slaap wel goed in, maar wordt telkens weer wakker door pijn. Dus melatonine gaat mij niet helpen helaas.
Hmm, dat is minder.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik slaap wel goed in, maar wordt telkens weer wakker door pijn. Dus melatonine gaat mij niet helpen helaas.
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:02 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Naja, je voelt je wel beter dan gisteren?
quote:
Nou dat was dus het probleem ik slik ook als verschillende andere medicijnen en daar mogen geen NSAID's bij en nu is het dus Tramadol geworden om uit te proberen. Het is ook niet echt de beste combinatie maar als er een bijwerking optreed dan is ie snel op te merken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, dat is minder.
Diclofenac (of morfine) een idee?
Fibromyalgie en tramadol werkt voor de een wel en voor de ander totaal niet. Ik weet dat ik er knockout van ga, maar bij mijn vader had het ook geen enkele werking.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef automatic_ het volgende:
Je had last van je rug, toch?
Bij mijn stiefvader werkte Tramadol voor geen ene meter, terwijl dat toch echt hét paardenmiddel is (als je mensen soms hoort).
Hmm oke... Heb je er nu ook meer last van vanwege het weer of maakt dat niet zoveel uit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fibromyalgie en tramadol werkt voor de een wel en voor de ander totaal niet. Ik weet dat ik er knockout van ga, maar bij mijn vader had het ook geen enkele werking.
Zonnig weer maakt me actiever, maar daardoor belast ik mezelf ook meer en dat uit zich weer in die zenuwpijnen als ik probeer tot rust te komen in mijn slaap. Mijn lichaam vergeet af en toe geloof ik hoe 't hoort te ontspannen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm oke... Heb je er nu ook meer last van vanwege het weer of maakt dat niet zoveel uit?
mediwiet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hmm.. Het werkt elkaar dus tegen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zonnig weer maakt me actiever, maar daardoor belast ik mezelf ook meer en dat uit zich weer in die zenuwpijnen als ik probeer tot rust te komen in mijn slaap. Mijn lichaam vergeet af en toe geloof ik hoe 't hoort te ontspannen.
Fibro? Lecytinequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fibromyalgie en tramadol werkt voor de een wel en voor de ander totaal niet. Ik weet dat ik er knockout van ga, maar bij mijn vader had het ook geen enkele werking.
Paracetamol werkt dus niet. Naproxen en Ibuprofen mag ik niet en Diclofenac valt ook onder de NSAID's en die geven met de rest van de medicijnen een flinke kans op maagproblemen of zelfs een maagbloeding.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Tramadol ken ik niet, kan daar niet over oordelen.
Wel weet ik dat Paracetamol, Naproxen en Ibuprofen mij niets meer doen. Diclofenac is nu de pijnstiller die de huisarts standaard voorschrijft. Ik probeer wel zo min mogelijk pijnstillers in te nemen, wil niet het risico lopen dat ik later nog sterker spul moet slikken voor simpele pijntjes.
Ja, maar hier en daar post ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik post nog regelmatig hoor, hier en daar.
shit happens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar hier en daar post ik niet
Ik had geen ander advies verwacht van je!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
shit happens.
overigens was ik serieus in mijn advies, dat dat even duidelijk is.
Dat je advies serieus was begreep ik wel. Is misschien een volgende optie, mocht deze niet werken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
shit happens.
overigens was ik serieus in mijn advies, dat dat even duidelijk is.
Mijn vader slikt sinds 2001 ook heel veel medicijnen. Wanneer hij Ibuprofen slikt moet hij ook Famotidine gebruiken. Mij is verteld dat het laatstgenoemde medicijn eventuele maagbloeding voorkomt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Paracetamol werkt dus niet. Naproxen en Ibuprofen mag ik niet en Diclofenac valt ook onder de NSAID's en die geven met de rest van de medicijnen een flinke kans op maagproblemen of zelfs een maagbloeding.
En wat zijn "bedrijfspolitieke redenen"?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Kreeg net trouwens een berichtje van een collega naar aanleiding van een vraag van mij betreffende een interne vacature; zij hadden mij op het hoog, maar durfden mij niet te vragen of ik interesse heb (om bedrijfspolitieke redenen).
Werknemer van een andere afdeling, laat staan bedrijfsonderdeel, kapen wordt niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En wat zijn "bedrijfspolitieke redenen"?
Ja maar om nou gelijk weer 2 tabletten in te gaan nemen, terwijl ik er al 4 medicijnen en 2 vitamines per dag slik word me echt een beetje teveel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn vader slikt sinds 2001 ook heel veel medicijnen. Wanneer hij Ibuprofen slikt moet hij ook Famotidine gebruiken. Mij is verteld dat het laatstgenoemde medicijn eventuele maagbloeding voorkomt.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja maar om nou gelijk weer 2 tabletten in te gaan nemen, terwijl ik er al 4 medicijnen en 2 vitamines per dag slik word me echt een beetje teveel.
Half jaar geleden voor het eerst gedaan hahahhaha. Moest van school en na het spelen dacht ik; dit zou ik wel vaker willen doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst gesquasht? Afhankelijk van je antwoord wil ik eerst een beetje oefenen.
Het is namelijk alweer een jaartje of 8 geleden dat ik voor het laatst heb gesquasht.
[..]
Zonnebank? Heerlijk! Ik vond All These Years van Fous de la Mer een geweldig zonnebanknummer.
[..]
Ik ben al de hele dag thuis (afgezien van dat halfuurtje sporten dan).
Serieus? terwijl die termen bij driehoeken zichzelf zo wijzenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Middenparallet, zwaartelijn, gelijkvormigheid... Allemaal begrippen die ik ben vergeten.
Ik stuur zo wel foto's. Jij ook?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef MsMessy het volgende:
Maar ik heb wel weer genoeg lopen miepen, wat gaan jullie vanavond eten?
Even een paar minuten gespiekt op Wikipedia, en ik weet alweer waar die begrippen voor staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Serieus? terwijl die termen bij driehoeken zichzelf zo wijzen
Ik heb een paar pijlen friet opquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef MsMessy het volgende:
Maar ik heb wel weer genoeg lopen miepen, wat gaan jullie vanavond eten?
Ojee.... What's up?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zucht. Ik heb momenten waarop ik vrijgezel had willen zijn. Zo'n moment heb ik nu. Help!
Hmm.. Das lastigquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wou dat ik het wist. Nee, toch maar niet.
Wat doe je ook in mijn FoBo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zucht. Ik heb momenten waarop ik vrijgezel had willen zijn en dat heb ik nu. Help!
Waarom eigenlijk? Lieten ze iets vallen?quote:
Weissman! Jij baas.quote:
Nee, het gefluit irriteerde mij haha. Slaat nergens op, ik weet het..quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Lieten ze iets vallen?
Ik dacht dat IK een zuur, niet meer te redden mens was...quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, het gefluit irriteerde mij haha. Slaat nergens op, ik weet het..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, het gefluit irriteerde mij haha. Slaat nergens op, ik weet het..
Ik kan er achteraf wel om lachen maar niks bazigs; heb geluk dat het overige verkeer er goed op kon anticiperen en mij er snel op kon attenderen. Het had ook heel anders kunnen aflopenquote:
Hahahaha,quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK een zuur, niet meer te redden mens was...
Oeps! Hoe kwam dat dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan er achteraf wel om lachen maar niks bazigs; heb geluk dat het overige verkeer er goed op kon anticiperen en mij er snel op kon attenderen. Het had ook heel anders kunnen aflopen
Ja. En om nu die meter thee op de intensive care of elders af te komen leveren...quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan er achteraf wel om lachen maar niks bazigs; heb geluk dat het overige verkeer er goed op kon anticiperen en mij er snel op kon attenderen. Het had ook heel anders kunnen aflopen
quote:
Het was op een drukke weg in Rotterdam, vlakbij de Erasmusbrug. Het rare is nog wel dat ik heel goed bekend ben in die buurt. Eerlijk gezegd verbaas ik me er nog wel over hoe het heeft kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja. En om nu die meter thee op de intensive care of elders af te komen leveren...
Zag je de borden niet of iets?
Ben je ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK een zuur, niet meer te redden mens was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |