Leuk, maar in 2012 is dat gewoon 'not dun'.quote:
Serie uit 2006 nog online, is toch heerlijk man.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk, maar in 2012 is dat gewoon 'not dun'.
Ja maar nieuwe uploads zijn hetzelfde kut kwaliteit.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serie uit 2006 nog online, is toch heerlijk man.
Ik wilde net een gifje uploaden, maar tinypic zei dat het groter dan 2mb wasquote:
lulzimg.comquote:Op zondag 27 mei 2012 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wilde net een gifje uploaden, maar tinypic zei dat het groter dan 2mb was
Bezug mit upfen 14.gifquote:
Dan hoeven we geen zorgen te makenquote:Op zondag 27 mei 2012 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
BOuma naar het EkOp naar nog een extreem zaad toernooi als in 2010.
Dit is toch waar wij zolderfok!kers over dromenquote:Op zondag 27 mei 2012 03:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alle 3 console's
bank
3 schermen met tv erboven
Alleen is de TV wel een beetje hoog.
Op de bank, Wii en 2 extra schermen na heb ik hetzelfdequote:Op zondag 27 mei 2012 03:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is toch waar wij zolderfok!kers over dromen
Opnieuw en nu zonder apostrofquote:Op zondag 27 mei 2012 03:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alle 3 console's
bank
3 schermen met tv erboven
Alleen is de TV wel een beetje hoog.
Je zou het bijna een vrij aantrekkelijke vrouw kunnen vinden, ware het niet dat je er doorheen ziet waar het in gaat veranderen.quote:
Als je veel geld hebt voor al de coke dan kun je der wel dun krijgen/houdenquote:Op zondag 27 mei 2012 04:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou het bijna een vrij aantrekkelijke vrouw kunnen vinden, ware het niet dat je er doorheen ziet waar het in gaat veranderen.
Ken hem niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha Kas van Iersel, wat doet die tegenwoordig?
Nog 4 gastquote:Op zondag 27 mei 2012 04:23 schreef mrstylo het volgende:
Kan ik nu slapen of komt er nog een gevecht aan?
Ja ik zag nu pas.quote:
Welke niet?quote:Op zondag 27 mei 2012 04:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik zag nu pas.
Dos Santos vs Mir
Velasquez vs Silva
Nelson vs Herman
Miocic vs Del Rosario
Welke wordt sowieso leuk?
Ik ben echt net wijf bij een oranje wedstrijd als het om UFC gaat. Ken bijna geen enkele naam.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke niet?![]()
Dude dit is een super card, nu al, en de rest komt nog. Allemaal heavyweights met KO power.
Man sinds ik MMA kijk vind ik Kickboxen maar tam en boksen vind ik heel weinig aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben echt net wijf bij een oranje wedstrijd als het om UFC gaat. Ken bijna geen enkele naam.
Maar sinds paar weken lijkt het me echt leuk.
Mike Tyson gevechten terugkijken vind ik nog steeds wel leuk, in z'n goed tijd danquote:Op zondag 27 mei 2012 04:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man sinds ik MMA kijk vind ik Kickboxen maar tam en boksen vind ik heel weinig aan.
Omdat je niet meer terug kan gaan naar gevechten met steeds meer regels. Dat had ik met boksen naar kickboxen en nu weer naar MMA.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man sinds ik MMA kijk vind ik Kickboxen maar tam en boksen vind ik heel weinig aan.
Kooivechten? Wat bedoel je hier precies mee..quote:Op zondag 27 mei 2012 04:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mike Tyson gevechten terugkijken vind ik nog steeds wel leuk, in z'n goed tijd danEn wat vind je van die kooigevechten?
iemand moet het doenquote:Op zondag 27 mei 2012 09:53 schreef Saind het volgende:
Goeie ochtendurine! Alweer vanaf 8 aan het werk
dat zijn er aardig watquote:Op zondag 27 mei 2012 10:37 schreef Saind het volgende:
[..]
We verwachten rond de 1500 man die willen kanoen. Eindelijk lekker weer
werk je in dat wildwaterpark of zo?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Gofferdomme druk gofferdomme. Maar iedereen leg nog op bed dus kan nog even fokken
Ja is meestal dat degene met het minste voetbalverstand die poultjes wint.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef Muto het volgende:
Binnenkort maar weer de poultjes gaan invullen. Beter dan twee jaar geleden kan het niet gaan. Toen zowel de Nostradamus als de WK-Poule bij dat andere Ajaxforum gewonnen & de poule van mijn vriendengroep gewonnen. En nog een tweede plaats op mijn werk.
Dat is juist, ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja is meestal dat degene met het minste voetbalverstand die poultjes wint.
Als ze de finale ooit halen kan die ook nog wel gewonnen wordenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:37 schreef Saind het volgende:
In 74 was de voorbereiding ook bagger dus ik zeg eruit in de finale tegen duitsland
You don't say?!quote:Op zondag 27 mei 2012 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze de finale ooit halen kan die ook nog wel gewonnen worden
Ik schetste het scenario van 74, vandaar. We waren beterquote:Op zondag 27 mei 2012 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze de finale ooit halen kan die ook nog wel gewonnen worden
Lekker boeiend.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:07 schreef vluggejapie99 het volgende:
Chelsea voetbalt nog beter dan Nederland
Met dit voetbal eindig je onderaan in de poule met 0 punten.
Slechte voorbereiding = goed toernooiquote:Op zondag 27 mei 2012 13:07 schreef vluggejapie99 het volgende:
en terecht. Blij als die oranje heisa troep weer voorbij is.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:07 schreef vluggejapie99 het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en terecht. Blij als die oranje heisa troep weer voorbij is.
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en terecht. Blij als die oranje heisa troep weer voorbij is.
Dit jaar voor het eerst wat Oranjes, omdat het bij mijn kratje zat.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:01 schreef DonRaja het volgende:
EK volgen vind ik leuk en ik ben ook behoorlijk oranjefan als het eenmaal begonnen is.
Aan dat marginalen-oranje-carnaval zal ik echter nooit meedoen...
Beter kwalificeert Oranje zich weer een keer niet. Heb je wel het voetbal maar niet de stupiditeit eromheen.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een excuus om nog meer bier te drinken en je als een debiel te gedragen, prima toch?
ik heb gewoon niks met landenvoetbalquote:
Stel je toch niet zo aan man.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter kwalificeert Oranje zich weer een keer niet. Heb je wel het voetbal maar niet de stupiditeit eromheen.
Ik stel me helemaal niet aan. Lijkt me heerlijk, lekker voetbal kijken in de kroeg zonder al dat klootjesvolk.quote:
Alsof elke kroeg vol staat met Oranje debielen elke wedstrijd.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel me helemaal niet aan. Lijkt me heerlijk, lekker voetbal kijken in de kroeg zonder al dat klootjesvolk.
Dat snap ik. Maar die massale gekte op een eindtoernooi als Nederland speelt, van de kansloze items van Bert Maalderink tot voetbalhaters die ook opeens een meningkje hebben blijft dan achterwege. Prachtig toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof elke kroeg vol staat met Oranje debielen elke wedstrijd.Op de speeldagen van Nederland zul je dat wel hebben, maar als Oekraïne speelt kun je gerust op je gemakkie met een biertje die wedstrijd kijken hoor.
Daar zit wat in.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar die massale gekte op een eindtoernooi als Nederland speelt, van de kansloze items van Bert Maalderink tot voetbalhaters die ook opeens een meningkje hebben blijft dan achterwege. Prachtig toch?
Gewoon naakt zitten, koud water en een ventilator op je kop. Dan komt het vast goed.quote:
Lig nu buiten op het dakterras met een bikini aan en naast me een watersproeier.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon naakt zitten, koud water en een ventilator op je kop. Dan komt het vast goed.
Ik snap zelf niet wat iedereen zeurt, vind het wel lekker die warmte.
Ohhh, ik dacht dat het een #zeiktweet was.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lig nu buiten op het dakterras met een bikini aan en naast me een watersproeier.
Ik klaag niet.
Nee ik zeik nooitquote:Op zondag 27 mei 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohhh, ik dacht dat het een #zeiktweet was.
Een paar supersoakers en waterballonnen en je vermaakt je primaquote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef DonRaja het volgende:
De dames zijn naar een bachelorette-party, dus mijn broertje en ik zijn 6 kids aan het bezig houden
A-team? Zal wel niet maar als het ze wel zijn ga ik hard lachen etc.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef DonRaja het volgende:
De dames zijn naar een bachelorette-party, dus mijn broertje en ik zijn 6 kids aan het bezig houden
Oudste is 7, jongste net 2. Ik draai straks als de zon minder heet is de sproeiers open. Flessenvoetbal zijn ze nog te klein voor.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een paar supersoakers en waterballonnen en je vermaakt je prima![]()
Of flessen voetbal, ook leuk.
A-team? Nee, ze waren niet verkleed geloof ik. (Wel veeeeel drank)quote:Op zondag 27 mei 2012 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
A-team? Zal wel niet maar als het ze wel zijn ga ik hard lachen etc.
Over de selectie van Spanje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef Rekkie het volgende:
Messi niet?
Nou ja dat is toch geen 'grote' voetballer.
Oké......quote:Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben uit verveling topic van Tong80 gaan analyseren.
Van de 30 pagina's postte Karina in alle 30 de topics. In 29 van de 30 zat ze bij de eerste drie reagerende personen..
Met een percentage van 96,6% van de topics waarin zij 1 van de eerste 3 was behaalde ze een percentage van 96,66666%. Dat betekent dat ze binnen een P van 5% blijft.
Conclusie:.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben nu bang van Barca of City die met 20 miljoen aankomen.
dat laatste blokje volg ik niet helemaalquote:Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben uit verveling topic van Tong80 gaan analyseren.
Van de 30 pagina's postte Karina in alle 30 de topics. In 29 van de 30 zat ze bij de eerste drie reagerende personen..
Met een percentage van 96,6% van de topics waarin zij 1 van de eerste 3 was behaalde ze een percentage van 96,66666%. Dat betekent dat ze binnen een P van 5% blijft.
Conclusie:.
Overschrijdingskans. Is grapje. Hihi.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:32 schreef Adames het volgende:
[..]
dat laatste blokje volg ik niet helemaal
Denk dat Karina de maatschappelijk medewerkster van Tong is.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
Dus.. Karina is de vrouw van Tong80 ook al beweert ze single te zijn (dacht ik), Karina heeft een crush op Tong80, Karina is een kloon van Tong80?
Eerder de cipier.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Karina de maatschappelijk medewerkster van Tong is.
Whutquote:Op zondag 27 mei 2012 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo Steven geen mod meer? Niet dat ik er raar van opkijk.
Nee, 2.quote:
Oh en komt er nu een nieuwe? Frank de Boer van VBL.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, 2.
Eigenlijk heeft Stevenmac in die 2 dagen VBL zo neergezet dat er niks meer fout kan gaan. Hij wilde alleen geen officiële functie. Zie hem als de Johan Cruyff van VBL.
Nee Koemanquote:Op zondag 27 mei 2012 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh en komt er nu een nieuwe? Frank de Boer van VBL.
Wss wel ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh en komt er nu een nieuwe? Frank de Boer van VBL.
Een dementerende man met waanbeelden wiens naam vaak verkeerd wordt geschreven door voetbalonwetenden?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, 2.
Eigenlijk heeft Stevenmac in die 2 dagen VBL zo neergezet dat er niks meer fout kan gaan. Hij wilde alleen geen officiële functie. Zie hem als de Johan Cruyff van VBL.
Ik hoop tenminste dat je aanblijft tot we een mod hebben gevonden die ook regelmatig pics van d'r tieten in het crewforum post.quote:
Hij zag er wel oud uit in z'n fobo ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Een dementerende man met waanbeelden wiens naam vaak verkeerd wordt geschreven door voetbalonwetenden?
Dat doe maar niet... Een EK forum is genoeg.quote:
Er is maar 1 andere vrouwelijke user die regelmatig post. Probeer haar eens.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop tenminste dat je aanblijft tot we een mod hebben gevonden die ook regelmatig pics van d'r tieten in het crewforum post.
Die zijn schaars hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop tenminste dat je aanblijft tot we een mod hebben gevonden die ook regelmatig pics van d'r tieten in het crewforum post.
Meh..quote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is maar 1 andere vrouwelijke user die regelmatig post. Probeer haar eens.
Erodrome geen mod meer ?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt en nee.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik gedraag me de laatste tijd erg goed, Smoofie for mod?
Klopt en nee.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik gedraag me de laatste tijd erg goed, Smoofie for mod?
Nee.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Wat een onzin. Waarom niet, iedereen waardeert mij.
Het is geen populariteitsprijs.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Niemand waardeert mij en toch ben ik een goede modquote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Niet waar..quote:Op zondag 27 mei 2012 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niemand waardeert mij en toch ben ik een goede mod
Geen interesse dus?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je sowieso mod willen worden.
Beetje vrijwillig NSB'ertje uithangen op een forum waar je voor je lol komt.
Revolutie leiden?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je sowieso mod willen worden.
Beetje vrijwillig NSB'ertje uithangen op een forum waar je voor je lol komt.
Dan pas je er toch goed bij?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou ook een hele slechte mod zijn
Nee joh, beetje objectief blijven en minder zeuren om tong en done.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou ook een hele slechte mod zijn
Genoeg om niet van niemand te spreken.quote:
Vandaar een vrouw en drie homo'quote:
Ik vind je wel lief hoor!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap het niet. Moet ik die gozer kennen?quote:
Ik wil wel mijn tieten posten in het crewforum?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw leven draait meer om PSV dan je eigen club ofniet? Best triest eigenlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sinds die kut psv'ers dit topic vinden blijft iedereen massaal weg.
En ik heb er weer een op de kastquote:Op zondag 27 mei 2012 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw leven draait meer om PSV dan je eigen club ofniet? Best triest eigenlijk.
Gast, ik ga echt geen mannen voor jou posten hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker nou eens op met al die lelijke wijven van je
Bitch please, die wijven die jij post zijn omgebouwde mannen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast, ik ga echt geen mannen voor jou posten hoor.
[HOMO] #3115 - staren navels
Jij zou dromen dat je ooit zo'n vrouw zal aanrakenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, die wijven die jij post zijn omgebouwde mannen.
Mwah je moeder neuken was ook niet verkeerd jammer dat ze een kind kreeg. Gooiden we de baby weg bewaarden de nageboorte en daar was jequote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij zou dromen dat je ooit zo'n vrouw zal aanraken
Owja, jij date alleen modellen.
Over iemand zijn moeder beginnen. Orgineel man. Hoelang moest je daarover nadenken?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah je moeder neuken was ook niet verkeerd jammer dat ze een kind kreeg. Gooiden we de baby weg bewaarden de nageboorte en daar was je
Mij hommo noemen ook niet, dat weet je toch mattiequote:Op zondag 27 mei 2012 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over iemand zijn moeder beginnen. Orgineel man. Hoelang moest je daarover nadenken?
Helaas doet het mij 0,0.
Als jij ze lelijk vind is dat de enige conclusie.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mij hommo noemen ook niet, dat weet je toch mattie.
Dat zal echt helpenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Ook tompsv12 jaar hier? Tijd om dit topic uit MyAt te halen
9 van de 10 vrouwen eng lelijke reten en vol putten etc. .. nee bedanktquote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als jij ze lelijk vind is dat de enige conclusie.
Moet je vooral doen. Nog een applausje voor je 12 grap, lig helemaal dubbel hier.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Worden ze 2de, zijn ze nog elke dag gefrustreerdquote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet je vooral doen. Nog een applausje voor je 12 grap, lig helemaal dubbel hier.
Kom jij ooit wel eens buiten Davey?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Worden ze 2de, zijn ze nog elke dag gefrustreerd
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Ze zijn nu al bang voor volgend seizoen, wordt vast weer een seizoen in de middenmoot.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Worden ze 2de, zijn ze nog elke dag gefrustreerd
Waar heeft deze gast het over?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:48 schreef tompsv18 het volgende:
Best lief toch, de Feyenoorders zijn meer bezig met PSV dan met hun eigen cluppie. Wel schattig hoor.
Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van 01-01-2012 t/m 27-05-2012
Te vaak.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoevaak zie je mij hier posten dan? Volgens mij moet je dat aan andere vragen
Kanker psv telt niet hequote:Op zondag 27 mei 2012 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, ik kan gewoon elke dag een post van hun vinden met het woord PSV erin.
Probeer het eens.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, ik kan gewoon elke dag een post van hun vinden met het woord PSV erin.
En ik heb het over tieten en jij bent over hun gezicht.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb het net over lelijke wijven, nageboortes, putten in reten en wansmaak en Tom12PSV heeft het erover dat we "alleen maar met PSV bezig zijn".
.
.
.
.
.
.
Ooooooooooooooooooo........... D'uh.
Nou we zullen het even over Feyenoord hebben dan. Geile mokkels, goede voetballers, mooi stadion, mooiste club van de wereld en normale supporters.
Opgelost, slotje.
Kankergoed Nederlands dit. Ik geef je 3 kankerrotsteentjes op je beeldscherm.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik heb het over tieten en jij bent over hun gezicht.
Je hebt weinig aan tieten als er een kankerkop op zitquote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik heb het over tieten en jij bent over hun gezicht.
Je komt dagelijks in het PSV-topic en ook in andere topics kan je het niet laten om er over te hebben. Het zit blijkbaar diep.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb het net over lelijke wijven, nageboortes, putten in reten en wansmaak en Tom12PSV heeft het erover dat we "alleen maar met PSV bezig zijn".
.
.
.
.
.
.
Ooooooooooooooooooo........... D'uh.. Dat ik het zelf niet zag
.
Nou we zullen het even over Feyenoord hebben dan. Geile mokkels, goede voetballers, mooi stadion, mooiste club van de wereld en normale supporters.
Opgelost, slotje.
Jij vind Lonsdale wijven geil?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
Zak over de kop.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt weinig aan tieten als er een kankerkop op zit
Ja tuurlijk kiddo wat jij wil. Mag je nog oplopen van je moeder jôh hoerenzoon?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je komt dagelijks in het PSV-topic en ook in andere topics kan je het niet laten om er over te hebben. Het zit blijkbaar diep.
Zeker, lekker lijntje van die kut af snuiven dan omgooien kei hard in hun kontgat nemen terwijl je aan die staart trektquote:Op zondag 27 mei 2012 23:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vind Lonsdale wijven geil?
Nu snap ik het.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef tompsv18 het volgende:
Vooral die 'normale supporters' doet het hem. Gelukkig gelooft ie het zelf.
I couldn't care less. Moet vooral altijd hard lachen om die hysterisch gillende PSV'ers met hun "STROOTMANquote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede comebackMja logisch want het is de waarheid.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Veel normaler dan dit wordt het niet.
Als ik tussen dit en dat busfilmpje zou moeten kiezen dan ga ik liever voor het hakken in het zonnetje voor een wedstrijd hoorquote:
Echte belevingquote:
De dove tegen de blinde.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik tussen dit en dat busfilmpje zou moeten kiezen dan ga ik liever voor het hakken in het zonnetje voor een wedstrijd hoor
Ja lekker tussen die kaalkoppies mijn handen in het rond slingeren. Echte ervaring. Goeie man.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echte beleving. Maar dat ken jij natuurlijk niet, je komt nooit in een stadion.
Was na de wedstrijd (DIE PSV HET KAMPIOENSCHAP KOSTTE!!!!!!!!! EINZ/q//1/1!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik tussen dit en dat busfilmpje zou moeten kiezen dan ga ik liever voor het hakken in het zonnetje voor een wedstrijd hoor
Dit seizoen toch zeker twee keer geweest hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echte beleving. Maar dat ken jij natuurlijk niet, je komt nooit in een stadion.
Nu heb je jezelf echt totaal belachelijk gemaaktquote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja lekker tussen die kaalkoppies mijn handen in het rond slingeren. Echte ervaring. Goeie man.
Ga nog een schoentje de lucht in pompen en "EINT OWW FUH" gillen joh in je kont geneukt speenvarkenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja lekker tussen die kaalkoppies mijn handen in het rond slingeren. Echte ervaring. Goeie man.
Nee ik neukte je moeder toen op vak Xquote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Echte idioten zou beter passen. Of stond je er zelf ook bij?
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga nog een schoentje de lucht in pompen en "EINT OWW FUH" gillen joh in je kont geneukt speenvarken
quote:
Een mythe die vooral Davy zelf in stand houdt?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel kut dat Davy als bekendste/hoofd PSVér van Fok! wordt beschouwd
Pas ik mij aan, aan het niveau hier ja?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nu heb je jezelf echt totaal belachelijk gemaakt
Al het geld gaat naar de club, en ze wijf heeft 'm verlaten.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Echte idioten zou beter passen. Of stond je er zelf ook bij?
Mwah. Eerder die boswachtert ofzo. Ook een mongol, maar die ziet nog wel eens een stadion.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel kut dat Davy als bekendste/hoofd PSVér van Fok! wordt beschouwd
Nee, je schiet er onder.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pas ik mij aan, aan het niveau hier ja?
Alweer over moeders, bedenk eens iets nieuws. Dit vind ik nogal teleurstellend. Komop je kan het, met je afgeronde HBO-opleiding.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee ik neukte je moeder toen op vak X
Gr. Gr. je stiefvader die je vanavond weer lekker komt instoppen (een dildo in je aars that is)
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Al het geld gaat naar de club, en ze wijf heeft 'm verlaten.
Ohnee wacht, dat was iemand anders.
Hoef jij geen moeite voor te doen Davy.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pas ik mij aan, aan het niveau hier ja?
kloptquote:Op maandag 28 mei 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoef jij geen moeite voor te doen Davy.
Jullie moeders zijn gewoon best goed te doen man. Hoor je ze zo "AMAIII JAHHHH DA ZUNNE ZO GOE HÉ!"quote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alweer over moeders, bedenk eens iets nieuws. Dit vind ik nogal teleurstellend. Komop je kan het, met je afgeronde HBO-opleiding.
Beetje een mede PSV'er aanvallen, stoer man.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoef jij geen moeite voor te doen Davy.
Mijn hemel wat een schreeuwert is datquote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Eerder die boswachtert ofzo. Ook een mongol, maar die ziet nog wel eens een stadion.
Is hij voor PSV?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje een mede PSV'er aanvallen, stoer man.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
[..]
Je begrijpt er niets van hé?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
godsamme wat ben jij een droevig figuur zegquote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
[..]
Wat doe jij dan aan support behalve 'JAAA' typen in het livetopicquote:Op maandag 28 mei 2012 00:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik merk weinig support voor PSV dus ik heb geen idee.
Hoe ben je dan PSV supporter als je alleen maar negatief bent?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso kun je het zelfde tegen Davy zeggen die mij altijd nep PSVért noemt.
'NEEE' typen als Feijenoord scoort.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doe jij dan aan support behalve 'JAAA' typen in het livetopic
Waarom pest je niet al die figuren weg joh? Of vraag een topic met wachtwoord aan waar álléén kwaliteitsusers van PSV kunnen komen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Iemand aardig moeten vinden omdat hij voor de zelfde club is als jij .
![]()
Als iemand zich als een mongool gedraagt zeg ik dat, of hij nou voor PSV is of niet.
Ik zou jou eerder in de categorie broodmongool zetten, dus ga je nu ook weg?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je begrijpt er niets van hé?
Het is echt zo fucking simpel: bij Feyenoord wordt de kwaliteit van de supporter op dit soort sites gewaarborgd (en hebben we één dorpsgek die oogluikend wordt toegestaan. Thanks guys). Als je een broodmongool bent, dan pesten we je net zo lang tot je opkankert (Hoi Das-Phantom
). Datzelfde zou Geo ook met jullie moeten doen, zodat er eens een NORMALE (UITERST SMALLE) selectie PSV'ers overblijft.
Nu is 95 van de 100 man een totaal losgeslagen kankerdebiel met het IQ van een in zijn aars gepompte fruitvlieg.
Ik zou zeggen, probeer eens te zorgen dat de Feijenoordertjes zich massaal tegen me keren. Tough luck bitch.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zou jou eerder in de categorie broodmongool zetten, dus ga je nu ook weg?
Selectief lezen is wat jij doet. Wie heeft er voorspelt dat wij Heerenveen van de mat gingen vegen toen iedereen het in zijn broek deed na die slechte wedstrijden? Oeh heerenveen uit.. altijd moeilijk wordt weer een nederlaag..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe ben je dan PSV supporter als je alleen maar negatief bent?
Ik heb al bijna 10 jaar geen 1 wedstrijd gemist. Je kan mij beter als fan bestempelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doe jij dan aan support behalve 'JAAA' typen in het livetopic
Als er weinig is om positief over te zijn...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe ben je dan PSV supporter als je alleen maar negatief bent?
Hele tijd andere PSV'ers aanvallen is ook nogal zielig, zie ik je wel vaker doen. Punten scoren bij de rest?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Iemand aardig moeten vinden omdat hij voor de zelfde club is als jij .
![]()
Als iemand zich als een mongool gedraagt zeg ik dat, of hij nou voor PSV is of niet.
Moeilijk joh TV aanzetten ik klap in men handen voor jequote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar geen 1 wedstrijd gemist. Je kan mij beter als fan bestempelen.
quote:Meeste supporters zijn dan ook semi criminelen [/derksen]
rot toch op manquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar geen 1 wedstrijd gemist. Je kan mij beter als fan bestempelen.
Meeste supporters zijn dan ook semi criminelen [/derksen]
Uh ja?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moeilijk joh TV aanzetten ik klap in men handen voor je
Wou jij geen mod worden?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Deze gast. Beter houd je op met praten. Ze zouden je mond dicht moeten naaien en je door je anus moeten laten praten.
Oh, ja poeh je hebt me helemaal door..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hele tijd andere PSV'ers aanvallen is ook nogal zielig, zie ik je wel vaker doen. Punten scoren bij de rest?
Tering jantje. Je bent bijna een sneuere user dan die devvquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hele tijd andere PSV'ers aanvallen is ook nogal zielig, zie ik je wel vaker doen. Punten scoren bij de rest?
Mattie van HMF.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien moet ik Yvonne een mail sturen of deed jij dat al?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer eens te zorgen dat de Feijenoordertjes zich massaal tegen me keren. Tough luck bitch.
Ben al mijn vrienden kwijt, 3000 euro schuld.. vriendin heeft me verlaten, alles jonge.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Hebben jullie in het echt nou ook zulke gesprekken met ''vrienden''?
Volgens mij kennen ze alleen elkaarquote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Hebben jullie in het echt nou ook zulke gesprekken met ''vrienden''?
Jouw wereld is nogal zwart-wit hé?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik mod zou worden zou het echt briljant simpel zijn.quote:
Dit heerst bij Davy en vele PSVérs best welquote:Op maandag 28 mei 2012 00:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jouw wereld is nogal zwart-wit hé?
Hoe kom je erbij dat iedereen elkaar meteen moet verdedigen als ze voor de zelfde club zijn? Hoe beperkt en klein is jouw wereld? Hoe fucking wereldvreemd ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |