Als jij ze lelijk vind is dat de enige conclusie.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mij hommo noemen ook niet, dat weet je toch mattie.
Dat zal echt helpenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Ook tompsv12 jaar hier? Tijd om dit topic uit MyAt te halen
9 van de 10 vrouwen eng lelijke reten en vol putten etc. .. nee bedanktquote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als jij ze lelijk vind is dat de enige conclusie.
Moet je vooral doen. Nog een applausje voor je 12 grap, lig helemaal dubbel hier.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Worden ze 2de, zijn ze nog elke dag gefrustreerdquote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet je vooral doen. Nog een applausje voor je 12 grap, lig helemaal dubbel hier.
Kom jij ooit wel eens buiten Davey?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Worden ze 2de, zijn ze nog elke dag gefrustreerd
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Ze zijn nu al bang voor volgend seizoen, wordt vast weer een seizoen in de middenmoot.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Worden ze 2de, zijn ze nog elke dag gefrustreerd
Waar heeft deze gast het over?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:48 schreef tompsv18 het volgende:
Best lief toch, de Feyenoorders zijn meer bezig met PSV dan met hun eigen cluppie. Wel schattig hoor.
Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van 01-01-2012 t/m 27-05-2012
Te vaak.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoevaak zie je mij hier posten dan? Volgens mij moet je dat aan andere vragen
Kanker psv telt niet hequote:Op zondag 27 mei 2012 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, ik kan gewoon elke dag een post van hun vinden met het woord PSV erin.
Probeer het eens.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, ik kan gewoon elke dag een post van hun vinden met het woord PSV erin.
En ik heb het over tieten en jij bent over hun gezicht.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb het net over lelijke wijven, nageboortes, putten in reten en wansmaak en Tom12PSV heeft het erover dat we "alleen maar met PSV bezig zijn".
.
.
.
.
.
.
Ooooooooooooooooooo........... D'uh.
Nou we zullen het even over Feyenoord hebben dan. Geile mokkels, goede voetballers, mooi stadion, mooiste club van de wereld en normale supporters.
Opgelost, slotje.
Kankergoed Nederlands dit. Ik geef je 3 kankerrotsteentjes op je beeldscherm.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik heb het over tieten en jij bent over hun gezicht.
Je hebt weinig aan tieten als er een kankerkop op zitquote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik heb het over tieten en jij bent over hun gezicht.
Je komt dagelijks in het PSV-topic en ook in andere topics kan je het niet laten om er over te hebben. Het zit blijkbaar diep.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb het net over lelijke wijven, nageboortes, putten in reten en wansmaak en Tom12PSV heeft het erover dat we "alleen maar met PSV bezig zijn".
.
.
.
.
.
.
Ooooooooooooooooooo........... D'uh.. Dat ik het zelf niet zag
.
Nou we zullen het even over Feyenoord hebben dan. Geile mokkels, goede voetballers, mooi stadion, mooiste club van de wereld en normale supporters.
Opgelost, slotje.
Jij vind Lonsdale wijven geil?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
Zak over de kop.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt weinig aan tieten als er een kankerkop op zit
Ja tuurlijk kiddo wat jij wil. Mag je nog oplopen van je moeder jôh hoerenzoon?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je komt dagelijks in het PSV-topic en ook in andere topics kan je het niet laten om er over te hebben. Het zit blijkbaar diep.
Zeker, lekker lijntje van die kut af snuiven dan omgooien kei hard in hun kontgat nemen terwijl je aan die staart trektquote:Op zondag 27 mei 2012 23:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vind Lonsdale wijven geil?
Nu snap ik het.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef tompsv18 het volgende:
Vooral die 'normale supporters' doet het hem. Gelukkig gelooft ie het zelf.
I couldn't care less. Moet vooral altijd hard lachen om die hysterisch gillende PSV'ers met hun "STROOTMANquote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede comebackMja logisch want het is de waarheid.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Veel normaler dan dit wordt het niet.
Als ik tussen dit en dat busfilmpje zou moeten kiezen dan ga ik liever voor het hakken in het zonnetje voor een wedstrijd hoorquote:
Echte belevingquote:
De dove tegen de blinde.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik tussen dit en dat busfilmpje zou moeten kiezen dan ga ik liever voor het hakken in het zonnetje voor een wedstrijd hoor
Ja lekker tussen die kaalkoppies mijn handen in het rond slingeren. Echte ervaring. Goeie man.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echte beleving. Maar dat ken jij natuurlijk niet, je komt nooit in een stadion.
Was na de wedstrijd (DIE PSV HET KAMPIOENSCHAP KOSTTE!!!!!!!!! EINZ/q//1/1!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik tussen dit en dat busfilmpje zou moeten kiezen dan ga ik liever voor het hakken in het zonnetje voor een wedstrijd hoor
Dit seizoen toch zeker twee keer geweest hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echte beleving. Maar dat ken jij natuurlijk niet, je komt nooit in een stadion.
Nu heb je jezelf echt totaal belachelijk gemaaktquote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja lekker tussen die kaalkoppies mijn handen in het rond slingeren. Echte ervaring. Goeie man.
Ga nog een schoentje de lucht in pompen en "EINT OWW FUH" gillen joh in je kont geneukt speenvarkenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja lekker tussen die kaalkoppies mijn handen in het rond slingeren. Echte ervaring. Goeie man.
Nee ik neukte je moeder toen op vak Xquote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Echte idioten zou beter passen. Of stond je er zelf ook bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |