Ja tuurlijk kiddo wat jij wil. Mag je nog oplopen van je moeder jôh hoerenzoon?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je komt dagelijks in het PSV-topic en ook in andere topics kan je het niet laten om er over te hebben. Het zit blijkbaar diep.
Zeker, lekker lijntje van die kut af snuiven dan omgooien kei hard in hun kontgat nemen terwijl je aan die staart trektquote:Op zondag 27 mei 2012 23:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vind Lonsdale wijven geil?
Nu snap ik het.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef tompsv18 het volgende:
Vooral die 'normale supporters' doet het hem. Gelukkig gelooft ie het zelf.
I couldn't care less. Moet vooral altijd hard lachen om die hysterisch gillende PSV'ers met hun "STROOTMANquote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede comebackMja logisch want het is de waarheid.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Veel normaler dan dit wordt het niet.
Als ik tussen dit en dat busfilmpje zou moeten kiezen dan ga ik liever voor het hakken in het zonnetje voor een wedstrijd hoorquote:
Echte belevingquote:
De dove tegen de blinde.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik tussen dit en dat busfilmpje zou moeten kiezen dan ga ik liever voor het hakken in het zonnetje voor een wedstrijd hoor
Ja lekker tussen die kaalkoppies mijn handen in het rond slingeren. Echte ervaring. Goeie man.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echte beleving. Maar dat ken jij natuurlijk niet, je komt nooit in een stadion.
Was na de wedstrijd (DIE PSV HET KAMPIOENSCHAP KOSTTE!!!!!!!!! EINZ/q//1/1!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik tussen dit en dat busfilmpje zou moeten kiezen dan ga ik liever voor het hakken in het zonnetje voor een wedstrijd hoor
Dit seizoen toch zeker twee keer geweest hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echte beleving. Maar dat ken jij natuurlijk niet, je komt nooit in een stadion.
Nu heb je jezelf echt totaal belachelijk gemaaktquote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja lekker tussen die kaalkoppies mijn handen in het rond slingeren. Echte ervaring. Goeie man.
Ga nog een schoentje de lucht in pompen en "EINT OWW FUH" gillen joh in je kont geneukt speenvarkenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja lekker tussen die kaalkoppies mijn handen in het rond slingeren. Echte ervaring. Goeie man.
Nee ik neukte je moeder toen op vak Xquote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Echte idioten zou beter passen. Of stond je er zelf ook bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |