Een paar supersoakers en waterballonnen en je vermaakt je primaquote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef DonRaja het volgende:
De dames zijn naar een bachelorette-party, dus mijn broertje en ik zijn 6 kids aan het bezig houden
A-team? Zal wel niet maar als het ze wel zijn ga ik hard lachen etc.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef DonRaja het volgende:
De dames zijn naar een bachelorette-party, dus mijn broertje en ik zijn 6 kids aan het bezig houden
Oudste is 7, jongste net 2. Ik draai straks als de zon minder heet is de sproeiers open. Flessenvoetbal zijn ze nog te klein voor.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een paar supersoakers en waterballonnen en je vermaakt je prima![]()
Of flessen voetbal, ook leuk.
A-team? Nee, ze waren niet verkleed geloof ik. (Wel veeeeel drank)quote:Op zondag 27 mei 2012 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
A-team? Zal wel niet maar als het ze wel zijn ga ik hard lachen etc.
Over de selectie van Spanje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef Rekkie het volgende:
Messi niet?
Nou ja dat is toch geen 'grote' voetballer.
Oké......quote:Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben uit verveling topic van Tong80 gaan analyseren.
Van de 30 pagina's postte Karina in alle 30 de topics. In 29 van de 30 zat ze bij de eerste drie reagerende personen..
Met een percentage van 96,6% van de topics waarin zij 1 van de eerste 3 was behaalde ze een percentage van 96,66666%. Dat betekent dat ze binnen een P van 5% blijft.
Conclusie:.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben nu bang van Barca of City die met 20 miljoen aankomen.
dat laatste blokje volg ik niet helemaalquote:Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben uit verveling topic van Tong80 gaan analyseren.
Van de 30 pagina's postte Karina in alle 30 de topics. In 29 van de 30 zat ze bij de eerste drie reagerende personen..
Met een percentage van 96,6% van de topics waarin zij 1 van de eerste 3 was behaalde ze een percentage van 96,66666%. Dat betekent dat ze binnen een P van 5% blijft.
Conclusie:.
Overschrijdingskans. Is grapje. Hihi.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:32 schreef Adames het volgende:
[..]
dat laatste blokje volg ik niet helemaal
Denk dat Karina de maatschappelijk medewerkster van Tong is.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
Dus.. Karina is de vrouw van Tong80 ook al beweert ze single te zijn (dacht ik), Karina heeft een crush op Tong80, Karina is een kloon van Tong80?
Eerder de cipier.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Karina de maatschappelijk medewerkster van Tong is.
Whutquote:Op zondag 27 mei 2012 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo Steven geen mod meer? Niet dat ik er raar van opkijk.
Nee, 2.quote:
Oh en komt er nu een nieuwe? Frank de Boer van VBL.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, 2.
Eigenlijk heeft Stevenmac in die 2 dagen VBL zo neergezet dat er niks meer fout kan gaan. Hij wilde alleen geen officiële functie. Zie hem als de Johan Cruyff van VBL.
Nee Koemanquote:Op zondag 27 mei 2012 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh en komt er nu een nieuwe? Frank de Boer van VBL.
Wss wel ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh en komt er nu een nieuwe? Frank de Boer van VBL.
Een dementerende man met waanbeelden wiens naam vaak verkeerd wordt geschreven door voetbalonwetenden?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, 2.
Eigenlijk heeft Stevenmac in die 2 dagen VBL zo neergezet dat er niks meer fout kan gaan. Hij wilde alleen geen officiële functie. Zie hem als de Johan Cruyff van VBL.
Ik hoop tenminste dat je aanblijft tot we een mod hebben gevonden die ook regelmatig pics van d'r tieten in het crewforum post.quote:
Hij zag er wel oud uit in z'n fobo ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Een dementerende man met waanbeelden wiens naam vaak verkeerd wordt geschreven door voetbalonwetenden?
Dat doe maar niet... Een EK forum is genoeg.quote:
Er is maar 1 andere vrouwelijke user die regelmatig post. Probeer haar eens.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop tenminste dat je aanblijft tot we een mod hebben gevonden die ook regelmatig pics van d'r tieten in het crewforum post.
Die zijn schaars hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop tenminste dat je aanblijft tot we een mod hebben gevonden die ook regelmatig pics van d'r tieten in het crewforum post.
Meh..quote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is maar 1 andere vrouwelijke user die regelmatig post. Probeer haar eens.
Erodrome geen mod meer ?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt en nee.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik gedraag me de laatste tijd erg goed, Smoofie for mod?
Klopt en nee.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik gedraag me de laatste tijd erg goed, Smoofie for mod?
Nee.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Wat een onzin. Waarom niet, iedereen waardeert mij.
Het is geen populariteitsprijs.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Niemand waardeert mij en toch ben ik een goede modquote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Niet waar..quote:Op zondag 27 mei 2012 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niemand waardeert mij en toch ben ik een goede mod
Geen interesse dus?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je sowieso mod willen worden.
Beetje vrijwillig NSB'ertje uithangen op een forum waar je voor je lol komt.
Revolutie leiden?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je sowieso mod willen worden.
Beetje vrijwillig NSB'ertje uithangen op een forum waar je voor je lol komt.
Dan pas je er toch goed bij?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou ook een hele slechte mod zijn
Nee joh, beetje objectief blijven en minder zeuren om tong en done.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou ook een hele slechte mod zijn
Genoeg om niet van niemand te spreken.quote:
Vandaar een vrouw en drie homo'quote:
Ik vind je wel lief hoor!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap het niet. Moet ik die gozer kennen?quote:
Ik wil wel mijn tieten posten in het crewforum?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw leven draait meer om PSV dan je eigen club ofniet? Best triest eigenlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sinds die kut psv'ers dit topic vinden blijft iedereen massaal weg.
En ik heb er weer een op de kastquote:Op zondag 27 mei 2012 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw leven draait meer om PSV dan je eigen club ofniet? Best triest eigenlijk.
Gast, ik ga echt geen mannen voor jou posten hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker nou eens op met al die lelijke wijven van je
Bitch please, die wijven die jij post zijn omgebouwde mannen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast, ik ga echt geen mannen voor jou posten hoor.
[HOMO] #3115 - staren navels
Jij zou dromen dat je ooit zo'n vrouw zal aanrakenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, die wijven die jij post zijn omgebouwde mannen.
Mwah je moeder neuken was ook niet verkeerd jammer dat ze een kind kreeg. Gooiden we de baby weg bewaarden de nageboorte en daar was jequote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij zou dromen dat je ooit zo'n vrouw zal aanraken
Owja, jij date alleen modellen.
Over iemand zijn moeder beginnen. Orgineel man. Hoelang moest je daarover nadenken?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah je moeder neuken was ook niet verkeerd jammer dat ze een kind kreeg. Gooiden we de baby weg bewaarden de nageboorte en daar was je
Mij hommo noemen ook niet, dat weet je toch mattiequote:Op zondag 27 mei 2012 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over iemand zijn moeder beginnen. Orgineel man. Hoelang moest je daarover nadenken?
Helaas doet het mij 0,0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |