Nee, 2.quote:
Oh en komt er nu een nieuwe? Frank de Boer van VBL.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, 2.
Eigenlijk heeft Stevenmac in die 2 dagen VBL zo neergezet dat er niks meer fout kan gaan. Hij wilde alleen geen officiële functie. Zie hem als de Johan Cruyff van VBL.
Nee Koemanquote:Op zondag 27 mei 2012 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh en komt er nu een nieuwe? Frank de Boer van VBL.
Wss wel ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh en komt er nu een nieuwe? Frank de Boer van VBL.
Een dementerende man met waanbeelden wiens naam vaak verkeerd wordt geschreven door voetbalonwetenden?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, 2.
Eigenlijk heeft Stevenmac in die 2 dagen VBL zo neergezet dat er niks meer fout kan gaan. Hij wilde alleen geen officiële functie. Zie hem als de Johan Cruyff van VBL.
Ik hoop tenminste dat je aanblijft tot we een mod hebben gevonden die ook regelmatig pics van d'r tieten in het crewforum post.quote:
Hij zag er wel oud uit in z'n fobo ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Een dementerende man met waanbeelden wiens naam vaak verkeerd wordt geschreven door voetbalonwetenden?
Dat doe maar niet... Een EK forum is genoeg.quote:
Er is maar 1 andere vrouwelijke user die regelmatig post. Probeer haar eens.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop tenminste dat je aanblijft tot we een mod hebben gevonden die ook regelmatig pics van d'r tieten in het crewforum post.
Die zijn schaars hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop tenminste dat je aanblijft tot we een mod hebben gevonden die ook regelmatig pics van d'r tieten in het crewforum post.
Meh..quote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is maar 1 andere vrouwelijke user die regelmatig post. Probeer haar eens.
Erodrome geen mod meer ?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |