Ik vind je wel lief hoor!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Wat een onzin. Waarom niet, iedereen waardeert mij.
Ik snap het niet. Moet ik die gozer kennen?quote:
Ik wil wel mijn tieten posten in het crewforum?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop tenminste dat je aanblijft tot we een mod hebben gevonden die ook regelmatig pics van d'r tieten in het crewforum post.
Jouw leven draait meer om PSV dan je eigen club ofniet? Best triest eigenlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sinds die kut psv'ers dit topic vinden blijft iedereen massaal weg.
En ik heb er weer een op de kastquote:Op zondag 27 mei 2012 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw leven draait meer om PSV dan je eigen club ofniet? Best triest eigenlijk.
Gast, ik ga echt geen mannen voor jou posten hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker nou eens op met al die lelijke wijven van je
Bitch please, die wijven die jij post zijn omgebouwde mannen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast, ik ga echt geen mannen voor jou posten hoor.
[HOMO] #3115 - staren navels
Jij zou dromen dat je ooit zo'n vrouw zal aanrakenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, die wijven die jij post zijn omgebouwde mannen.
Mwah je moeder neuken was ook niet verkeerd jammer dat ze een kind kreeg. Gooiden we de baby weg bewaarden de nageboorte en daar was jequote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij zou dromen dat je ooit zo'n vrouw zal aanraken
Owja, jij date alleen modellen.
Over iemand zijn moeder beginnen. Orgineel man. Hoelang moest je daarover nadenken?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah je moeder neuken was ook niet verkeerd jammer dat ze een kind kreeg. Gooiden we de baby weg bewaarden de nageboorte en daar was je
Mij hommo noemen ook niet, dat weet je toch mattiequote:Op zondag 27 mei 2012 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over iemand zijn moeder beginnen. Orgineel man. Hoelang moest je daarover nadenken?
Helaas doet het mij 0,0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |