Leuk, maar in 2012 is dat gewoon 'not dun'.quote:
Serie uit 2006 nog online, is toch heerlijk man.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk, maar in 2012 is dat gewoon 'not dun'.
Ja maar nieuwe uploads zijn hetzelfde kut kwaliteit.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serie uit 2006 nog online, is toch heerlijk man.
Ik wilde net een gifje uploaden, maar tinypic zei dat het groter dan 2mb wasquote:
lulzimg.comquote:Op zondag 27 mei 2012 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wilde net een gifje uploaden, maar tinypic zei dat het groter dan 2mb was
Bezug mit upfen 14.gifquote:
Dan hoeven we geen zorgen te makenquote:Op zondag 27 mei 2012 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
BOuma naar het EkOp naar nog een extreem zaad toernooi als in 2010.
Dit is toch waar wij zolderfok!kers over dromenquote:Op zondag 27 mei 2012 03:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alle 3 console's
bank
3 schermen met tv erboven
Alleen is de TV wel een beetje hoog.
Op de bank, Wii en 2 extra schermen na heb ik hetzelfdequote:Op zondag 27 mei 2012 03:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is toch waar wij zolderfok!kers over dromen
Opnieuw en nu zonder apostrofquote:Op zondag 27 mei 2012 03:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alle 3 console's
bank
3 schermen met tv erboven
Alleen is de TV wel een beetje hoog.
Je zou het bijna een vrij aantrekkelijke vrouw kunnen vinden, ware het niet dat je er doorheen ziet waar het in gaat veranderen.quote:
Als je veel geld hebt voor al de coke dan kun je der wel dun krijgen/houdenquote:Op zondag 27 mei 2012 04:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou het bijna een vrij aantrekkelijke vrouw kunnen vinden, ware het niet dat je er doorheen ziet waar het in gaat veranderen.
Ken hem niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha Kas van Iersel, wat doet die tegenwoordig?
Nog 4 gastquote:Op zondag 27 mei 2012 04:23 schreef mrstylo het volgende:
Kan ik nu slapen of komt er nog een gevecht aan?
Ja ik zag nu pas.quote:
Welke niet?quote:Op zondag 27 mei 2012 04:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik zag nu pas.
Dos Santos vs Mir
Velasquez vs Silva
Nelson vs Herman
Miocic vs Del Rosario
Welke wordt sowieso leuk?
Ik ben echt net wijf bij een oranje wedstrijd als het om UFC gaat. Ken bijna geen enkele naam.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke niet?![]()
Dude dit is een super card, nu al, en de rest komt nog. Allemaal heavyweights met KO power.
Man sinds ik MMA kijk vind ik Kickboxen maar tam en boksen vind ik heel weinig aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben echt net wijf bij een oranje wedstrijd als het om UFC gaat. Ken bijna geen enkele naam.
Maar sinds paar weken lijkt het me echt leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |