Mike Tyson gevechten terugkijken vind ik nog steeds wel leuk, in z'n goed tijd danquote:Op zondag 27 mei 2012 04:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man sinds ik MMA kijk vind ik Kickboxen maar tam en boksen vind ik heel weinig aan.
Omdat je niet meer terug kan gaan naar gevechten met steeds meer regels. Dat had ik met boksen naar kickboxen en nu weer naar MMA.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man sinds ik MMA kijk vind ik Kickboxen maar tam en boksen vind ik heel weinig aan.
Kooivechten? Wat bedoel je hier precies mee..quote:Op zondag 27 mei 2012 04:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mike Tyson gevechten terugkijken vind ik nog steeds wel leuk, in z'n goed tijd danEn wat vind je van die kooigevechten?
iemand moet het doenquote:Op zondag 27 mei 2012 09:53 schreef Saind het volgende:
Goeie ochtendurine! Alweer vanaf 8 aan het werk
dat zijn er aardig watquote:Op zondag 27 mei 2012 10:37 schreef Saind het volgende:
[..]
We verwachten rond de 1500 man die willen kanoen. Eindelijk lekker weer
werk je in dat wildwaterpark of zo?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Gofferdomme druk gofferdomme. Maar iedereen leg nog op bed dus kan nog even fokken
Ja is meestal dat degene met het minste voetbalverstand die poultjes wint.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef Muto het volgende:
Binnenkort maar weer de poultjes gaan invullen. Beter dan twee jaar geleden kan het niet gaan. Toen zowel de Nostradamus als de WK-Poule bij dat andere Ajaxforum gewonnen & de poule van mijn vriendengroep gewonnen. En nog een tweede plaats op mijn werk.
Dat is juist, ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja is meestal dat degene met het minste voetbalverstand die poultjes wint.
Als ze de finale ooit halen kan die ook nog wel gewonnen wordenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:37 schreef Saind het volgende:
In 74 was de voorbereiding ook bagger dus ik zeg eruit in de finale tegen duitsland
You don't say?!quote:Op zondag 27 mei 2012 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze de finale ooit halen kan die ook nog wel gewonnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |