Hoe ben je dan PSV supporter als je alleen maar negatief bent?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso kun je het zelfde tegen Davy zeggen die mij altijd nep PSVért noemt.
'NEEE' typen als Feijenoord scoort.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doe jij dan aan support behalve 'JAAA' typen in het livetopic
Waarom pest je niet al die figuren weg joh? Of vraag een topic met wachtwoord aan waar álléén kwaliteitsusers van PSV kunnen komen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Iemand aardig moeten vinden omdat hij voor de zelfde club is als jij .
![]()
Als iemand zich als een mongool gedraagt zeg ik dat, of hij nou voor PSV is of niet.
Ik zou jou eerder in de categorie broodmongool zetten, dus ga je nu ook weg?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je begrijpt er niets van hé?
Het is echt zo fucking simpel: bij Feyenoord wordt de kwaliteit van de supporter op dit soort sites gewaarborgd (en hebben we één dorpsgek die oogluikend wordt toegestaan. Thanks guys). Als je een broodmongool bent, dan pesten we je net zo lang tot je opkankert (Hoi Das-Phantom
). Datzelfde zou Geo ook met jullie moeten doen, zodat er eens een NORMALE (UITERST SMALLE) selectie PSV'ers overblijft.
Nu is 95 van de 100 man een totaal losgeslagen kankerdebiel met het IQ van een in zijn aars gepompte fruitvlieg.
Ik zou zeggen, probeer eens te zorgen dat de Feijenoordertjes zich massaal tegen me keren. Tough luck bitch.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zou jou eerder in de categorie broodmongool zetten, dus ga je nu ook weg?
Selectief lezen is wat jij doet. Wie heeft er voorspelt dat wij Heerenveen van de mat gingen vegen toen iedereen het in zijn broek deed na die slechte wedstrijden? Oeh heerenveen uit.. altijd moeilijk wordt weer een nederlaag..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe ben je dan PSV supporter als je alleen maar negatief bent?
Ik heb al bijna 10 jaar geen 1 wedstrijd gemist. Je kan mij beter als fan bestempelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doe jij dan aan support behalve 'JAAA' typen in het livetopic
Als er weinig is om positief over te zijn...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe ben je dan PSV supporter als je alleen maar negatief bent?
Hele tijd andere PSV'ers aanvallen is ook nogal zielig, zie ik je wel vaker doen. Punten scoren bij de rest?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Iemand aardig moeten vinden omdat hij voor de zelfde club is als jij .
![]()
Als iemand zich als een mongool gedraagt zeg ik dat, of hij nou voor PSV is of niet.
Moeilijk joh TV aanzetten ik klap in men handen voor jequote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar geen 1 wedstrijd gemist. Je kan mij beter als fan bestempelen.
quote:Meeste supporters zijn dan ook semi criminelen [/derksen]
rot toch op manquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar geen 1 wedstrijd gemist. Je kan mij beter als fan bestempelen.
Meeste supporters zijn dan ook semi criminelen [/derksen]
Uh ja?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moeilijk joh TV aanzetten ik klap in men handen voor je
Wou jij geen mod worden?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Deze gast. Beter houd je op met praten. Ze zouden je mond dicht moeten naaien en je door je anus moeten laten praten.
Oh, ja poeh je hebt me helemaal door..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hele tijd andere PSV'ers aanvallen is ook nogal zielig, zie ik je wel vaker doen. Punten scoren bij de rest?
Tering jantje. Je bent bijna een sneuere user dan die devvquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hele tijd andere PSV'ers aanvallen is ook nogal zielig, zie ik je wel vaker doen. Punten scoren bij de rest?
Mattie van HMF.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien moet ik Yvonne een mail sturen of deed jij dat al?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer eens te zorgen dat de Feijenoordertjes zich massaal tegen me keren. Tough luck bitch.
Ben al mijn vrienden kwijt, 3000 euro schuld.. vriendin heeft me verlaten, alles jonge.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Hebben jullie in het echt nou ook zulke gesprekken met ''vrienden''?
Volgens mij kennen ze alleen elkaarquote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Hebben jullie in het echt nou ook zulke gesprekken met ''vrienden''?
Jouw wereld is nogal zwart-wit hé?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik mod zou worden zou het echt briljant simpel zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |