Dit is voor het eerst dat ik dit hoor van iemand, dit vind ik dus ook al jarenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:34 schreef speknek het volgende:
maar allemachtig wat overschreeuwde hij zichzelf de hele tijd
Maar is altijd vriendjes politiek geweest in Nederland.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:37 schreef PG18 het volgende:
We moeten eens géén TROS-artiesten gaan inzenden...
Volgend jaar wordt het een hele goede ballad die ze vervolgens volledig laten verpesten door AfroJack.quote:
geloof je het nietquote:
Waarom doen ze het niet een soort TVOH er van maken dat iedereen zich kan aanmelden?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar is altijd vriendjes politiek geweest in Nederland.
Wanneer Tros het produceert dan zijn het Tros artiesten en Wanneer John de Mol het doen zijn het mislukte The Voice artiesten.
En dan zeggen dat Azerbeidzjan corrupt is.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar is altijd vriendjes politiek geweest in Nederland.
Wanneer Tros het produceert dan zijn het Tros artiesten en Wanneer John de Mol het doen zijn het mislukte The Voice artiesten.
Bedankt Duitsland.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:35 schreef hole1988 het volgende:
Punten Joan
Estland 7
Duitsland 8
Litouwen 3
Noorwegen 3
Slovenië 2
Zweden 1
Turkije 7
UK 4
waarheid als een koequote:Op zondag 27 mei 2012 00:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daarom mijnMet iemand anders zijn onkunde lachen terwijl je het zelf niet snapt is nogal
icm de act was het echt wel wat.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Houdt toch op, echt zo'n mislukte poging tot iets vlots terwijl het na 1 minuut al de tering verveeld.
Zou ook niks geworden zijn. Misschien achteraf hoger dan Joan, maar het was in de finale onderaan gekomen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef G.R.S. het volgende:
Latte, latte, lots of chocolatteIrritant nr dat in je hoofd blijft zitten. Helaas hebben we haar niet gestuurd.
Was vroeger toch zo?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom doen ze het niet een soort TVOH er van maken dat iedereen zich kan aanmelden?
Nou en?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Zou ook niks geworden zijn. Misschien achteraf hoger dan Joan, maar het was in de finale onderaan gekomen.
Maar anders was het wel een goed grapje hoor en gelachen heb ik sowiesoquote:
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou en?
8 jaar geen finale vriend.
Finale halen is winst.
Dan komen er mensen als Sieneke erop af, waar heel Nederland nog nooit van gehoord had.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom doen ze het niet een soort TVOH er van maken dat iedereen zich kan aanmelden?
Ach, de finale halen is al een grote stap voor NL.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Zou ook niks geworden zijn. Misschien achteraf hoger dan Joan, maar het was in de finale onderaan gekomen.
Had met Joan ook gekund als ze die act niet zo verknald hadden met die neplachende duidelijk neppe band.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou en?
Finale halen is winst.
dat nummer sprak gewoon geen hond aan, Amy McDonald moet lekker op de farm blijvenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Joan had beter moeten zingen en de act had beter moeten zijn (de "muzikanten" en achtergrondzangeres hadden sneller dichterbij moeten komen en Joan had niet steeds weg moeten kijken tijdens de close-ups), dan hadden we misschien de 12e plaats gehaald.
Misschien ...
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:38 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik dit hoor van iemand, dit vind ik dus ook al jaren
Deze is beter:quote:
Dan is ze 14 of 15, je moet minstens 16 zijn om mee te mogen doen.quote:
Zoals?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dan komen er mensen als Sieneke erop af, waar heel Nederland nog nooit van gehoord had.
We moeten eens iemand erheen sturen die wel voor zo'n groot publiek kan staan en niet opeens fcking zenuwachtig wordt..
Eens: Ellen ten Damme, Whitout Temptations of zoiets.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dan komen er mensen als Sieneke erop af, waar heel Nederland nog nooit van gehoord had.
We moeten eens iemand erheen sturen die wel voor zo'n groot publiek kan staan en niet opeens fcking zenuwachtig wordt..
Nee, want als je meedoet voor Nederland wordt je nooit meer serieus genomen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Eens: Ellen ten Damme, Whitout Temptations of zoiets.
Maar willen die wel?
Weet niet, maar wel iemand met meer ervaring. Joan had toch alleen nog maar TVOH gedaan?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Laten we nou gewoon eens keihard mikken op WINST. Dan halen we die finale vanzelf.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou en?
Finale halen is winst.
Heb je suggesties?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Laten we nou gewoon eens keihard mikken op WINST. Dan halen we die finale vanzelf.
Kan je weleens gelijk in hebben, helaas.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want als je meedoet voor Nederland wordt je nooit meer serieus genomen.
Geldt toch voor twee keer acht landen is 16 dus ..Nederland is 15e zei Daniel van de 2e semi. ik neem aan dat hij de 16 landen bedoeld die eruit lagen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Cee het volgende:
België is 17e geworden in de 1e semi. Euro Neuro 15e.
Joan is denk ik ook totaal niet 100% naar het ESF gegaan. Ze heeft ontiegelijk veel interviews moeten afleggen en heeft ook heel vaak opgetreden waardoor haar stem naar de neuk was misschien.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef PG18 het volgende:
[..]
Weet niet, maar wel iemand met meer ervaring. Joan had toch alleen nog maar TVOH gedaan?
En wordt vervolgens gelijk naar het ESF gestuurd?
Ja, zat. Het is niet alsof we een land hebben zonder talent. Caro Emerald heeft van de week nog voor Clinton gezongen, Songfestival moet dan ook wel lukken, qua zenuwenquote:
Tenzij je Nederland eens redt uit de hel. Even de tijd nemen om een goed Eurovisie-nummer te maken en dan gaat het vast vanzelf beter. Dus zeker niet meer van die monotone liedjes wat we de afgelopen jaren en dit jaar gestuurd hebben, zonder ook maar een enige climax oid erin.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want als je meedoet voor Nederland wordt je nooit meer serieus genomen.
Dat was nog voor de wietpas, da's wel duidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef Marie30 het volgende:
Die Turkse Gayboot
Ik vraag me af hoe men zoiets bedenkt.
Van de 18 landen in de eerste semi-final werd België een-na-laatste.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geldt toch voor twee keer acht landen is 16 dus ..Nederland is 15e zei Daniel van de 2e semi. ik neem aan dat hij de 16 landen bedoeld die eruit lagen.
Haalt de spanning en fun van het festival echt enorm weg.quote:
Dat soort liedjes komt meestal niet zo hoog, maargoed.. het valt te proberen. Denk alleen dat ze zelf niet wil. Ze heeft het in ieder geval niet meer nodig om internationaal door te breken.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zat. Het is niet alsof we een land hebben zonder talent. Caro Emerald heeft van de week nog voor Clinton gezongen, Songfestival moet dan ook wel lukken, qua zenuwen
Nee, vooral niet stoppen. En dat doen ze ook niet, want dan wordt er behoorlijk wat geld misgelopen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:47 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga maar naar bed, hopelijk krijg ik hier geen nachtmerries van. Laten we gewoon stoppen hiermee. Enige pluspunt is dat Zweden zelf geen eng land is.
Lol, je moet idd flink stoned zijn om te beginnen... wat nog?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:46 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Dat was nog voor de wietpas, da's wel duidelijk.
http://www.eurovision.tv/page/baku-2012/about/shows/participantsquote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeft helemaal niemand de volledige uitslag van de finale? Kan hem nergens vinden
Een Zeljko Joksimovic heeft het ook echt niet nodig om internationaal door te breken. Het is daar alleen meer de gedachte dat het een eer is je land te verdedigen. Zou het hier ook eens wat meer moeten worden. En ja, daar hoort budget bij.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:47 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dat soort liedjes komt meestal niet zo hoog, maargoed.. het valt te proberen. Denk alleen dat ze zelf niet wil. Ze heeft het in ieder geval niet meer nodig om internationaal door te breken.
Mee eens. Nu winnen die "kwalitatief hoogstaande" liedjes. Het zou mooi als het volk weer 's voor een fout liedje mag kiezen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haalt de spanning en fun van het festival echt enorm weg.Vroeger zat ik nog met spanning naar de puntentelling te kijken, maar het jurysysteem heeft dat mooi om zeep geholpen.
Ze mogen hun aandel in de eindscore wel wat minder dan 50% maken, wat mij betreft.
ESF naar RTL dan maar?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een Zeljko Joksimovic heeft het ook echt niet nodig om internationaal door te breken. Het is daar alleen meer de gedachte dat het een eer is je land te verdedigen. Zou het hier ook eens wat meer moeten worden. En ja, daar hoort budget bij.
Lijkt het wel op.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zat. Het is niet alsof we een land hebben zonder talent.
Had ze in de finale hetzelfde aan als in de halve?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef speknek het volgende:
Nog wat plaatjes van het enige hoogtepuntje van de avond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan komt er weer ESF kids etc.quote:
Die willen best een voorronde organiseren om televoting geld en reclamegeld binnen te haren, maar het esf zelf uitzenden doen ze nooit. Lopen ze veel reclametijd mis,quote:
Is er al. Dit jaar voor de 10e keer en in Nederland.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan komt er weer ESF kids etc.
Geen zin in.
Bijvoorbeeld. En dan van Tijn binnenhalen. Componist van de laatste succesvolle liedjes en hij wil.quote:
Die durfde niet toen 'ie kon gaan. Gauw uit de toppers, stel je voor! Nee, geen watjes, maar eckte mannenquote:
Ja en je zag nog beter haar slipje.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had ze in de finale hetzelfde aan als in de halve?![]()
Die schakelingen naar de green room kunnen prima voor reclame gebruikt worden.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:51 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Die willen best een voorronde organiseren om televoting geld en reclamegeld binnen te haren, maar het esf zelf uitzenden doen ze nooit. Lopen ze veel reclametijd mis,
Daar winnen we soms nog weleens ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:51 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Is er al. Dit jaar voor de 10e keer en in Nederland.
Klopt, Cher deed het beter:quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Op YouTube riep iemand dat Joan Cher niet zo na moet doen.
_!
Op iemand lijken is tegenwoordig iemand nadoen?
Die pauze-acts zijn juist voor de reclames! Alleen hier zenden we ze uit, want geen reclamequote:Op zondag 27 mei 2012 00:51 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Die willen best een voorronde organiseren om televoting geld en reclamegeld binnen te haren, maar het esf zelf uitzenden doen ze nooit. Lopen ze veel reclametijd mis,
Ook zoietsquote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die schakelingen naar de green room kunnen prima voor reclame gebruikt worden.
Keihard afgestraft door de jury, evenals Cyprus.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:53 schreef Strani het volgende:
Wel blij dat Griekenland niet al te hoog is terechtgekomen. Ik word zo doodmoe van die cliché-liedjes en halfnaakte mannen of vrouwen bij hun.
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Hind zit zich thuis af te vragen waar het mis ging, waarom zij niet heeft geprofiteerd van diaspora
Knap voor een land met 40.000 30.000 inwoners.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:56 schreef Madame_Paon het volgende:
San Marino (the Social Network song) is 14e geëindigd in de 1e halve finale._____!!
Bij BBC zonden ze tijdens de schakelingen ook gewoon stukjes uit van de commentatoren in Baku en met Jedward etc. Dus kun je inderdaad makkelijk tussendoor reclames stoppen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die schakelingen naar de green room kunnen prima voor reclame gebruikt worden.
Die stukjes worden ook speciaal daarvoor in het programma opgenomen. Het festival kan zonder probleem naar een commerciële omroep.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij BBC zonden ze tijdens de schakelingen ook gewoon stukjes uit van de commentatoren in Baku en met Jedward etc. Dus kun je inderdaad makkelijk tussendoor reclames stoppen.
En Euro Neuro scoorde beter dan België.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:56 schreef Madame_Paon het volgende:
San Marino (the Social Network song) is 14e geëindigd in de 1e halve finale._____!!
en al die overdreven extraverte nederlanders hier in dit topic zeiken dat ze niet blij genoeg deedquote:
Noorwegen toen dus al met de hakken over de sloot door. Wel opvallend dat de voorsprong van Zweden hier relatief gezien vele malen kleiner is. Niet de landslide win van de finale.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:55 schreef Arcee het volgende:
Uitslag 2e halve finale
01 181 Sweden
02 159 Serbia
03 104 Lithuania
04 100 Estonia
05 080 Turkey
06 077 Bosnia and Herzegovina
07 070 Malta
08 064 Ukraine
09 053 Macedonia
10 045 Norway
11 045 Bulgaria
12 042 Croatia
13 039 Portugal
14 036 Georgia
15 035 Netherlands
16 035 Belarus
17 031 Slovenia
18 022 Slovakia
Moah, op mij komt ze enorm saai en afstandelijk over.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef Klauz het volgende:
[..]
en al die overdreven extraverte nederlanders hier in dit topic zeiken dat ze niet blij genoeg deed
Zeker.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die stukjes worden ook speciaal daarvoor in het programma opgenomen. Het festival kan zonder probleem naar een commerciële omroep.
Aan de Nederlandse voorronde heeft zelfs Johnny Logan met een liedje meegedaan. Zeljko Joksimovic wilde een liedje schrijven. Allemaal gewogen en te licht bevonden. Ik zeg: exit Tros en exit Sjon de Molquote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef masja2010 het volgende:
Veel liedjes op het Songfestival zijn door Zweden geschreven. Volgend jaar moet de TROS ook maar een Zweed inhuren. Die weet tenminste hoe het wel moet.
Omdat die allemaal hier wonen, duh.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Hind zit zich thuis af te vragen waar het mis ging, waarom zij niet heeft geprofiteerd van diaspora
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef speknek het volgende:
Nog wat plaatjes van het enige hoogtepuntje van de avond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef Klauz het volgende:
[..]
en al die overdreven extraverte nederlanders hier in dit topic zeiken dat ze niet blij genoeg deed
Dat is inderdaad het toppunt van falen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aan de Nederlandse voorronde heeft zelfs Johnny Logan met een liedje meegedaan. Zeljko Joksimovic wilde een liedje schrijven. Allemaal gewogen en te licht bevonden. Ik zeg: exit Tros en exit Sjon de Mol
Naar de BBC kijken helpt ook, plus dat je dan Graham Norton ervoor terugkrijgt. Of naar de Belg, die het ook van leuk commentaar voorzien.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:01 schreef PG18 het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die het via de live stream op de website van Eurovision gevolgd hebben? Zodat je Jan Smit niet constant erdoor heen hoort praten.. Kijkt veel fijner zonder Nederlands commentaar erdoorheen.
Sowieso winnaar qua mooiste muntenset.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Wilde Zeljko voor Nederland een nummer schrijvenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aan de Nederlandse voorronde heeft zelfs Johnny Logan met een liedje meegedaan. Zeljko Joksimovic wilde een liedje schrijven. Allemaal gewogen en te licht bevonden. Ik zeg: exit Tros en exit Sjon de Mol
Leukquote:
In de pre-plastic fasequote:
Het ligt meer aan Servië. Bijna alle voormalig-Joegoslavische landen zaten in deze halve finale, en Servië had dus weinig te winnen met de extra landen uit de andere halve finale.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noorwegen toen dus al met de hakken over de sloot door. Wel opvallend dat de voorsprong van Zweden hier relatief gezien vele malen kleiner is. Niet de landslide win van de finale.
Dat hij het wilde weet ik zeker, het schijnt dat hij zelfs een liedje heeft ingestuurd, maar dat dat niet is meegenomen. Zeker weten doe ik dat laatste niet, de TROS doet daar geen mededelingen over. In Servië zijn de geruchten daarover in elk geval duidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wilde Zeljko voor Nederland een nummer schrijven
Jaquote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef Cee het volgende:
Take me to your heaven, was dat nou de laatste keer dat Zweden won, dit jaar niet meegerekend?
Ik had al een petitie gemaakt maar die was afgekeurd.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef PG18 het volgende:
Kunnen we namens Fok! niet iets van een petitie starten om de TROS niet meer het ESF namens Nederland te laten verzorgen?
Klopt wel ja. Persoonlijk ben ik overigens nog steeds van mening dat afgevallen landen niet horen te stemmen in de finale. En als ze dan toch het geld willen binnen halen, laat alle afgevallen landen tellen als één land. Want zo blijf je altijd wel wat vriendjespolitiek houden, die met name plek 6-15 doet vertekenen.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het ligt meer aan Servië. Bijna alle voormalig-Joegoslavische landen zaten in deze halve finale, en Servië had dus weinig te winnen met de extra landen uit de andere halve finale.
De helft staat in het donkerquote:
Heb je een linkje naar een Servische site ofzo?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat hij het wilde weet ik zeker, het schijnt dat hij zelfs een liedje heeft ingestuurd, maar dat dat niet is meegenomen. Zeker weten doe ik dat laatste niet, de TROS doet daar geen mededelingen over. In Servië zijn de geruchten daarover in elk geval duidelijk.
Tenzij de vriendjespolitiek landen elkaar in de halve finale kunnen supporten, want dan zitten ze juist ook weer in de finale om elkaar te supporten.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Persoonlijk ben ik overigens nog steeds van mening dat afgevallen landen niet horen te stemmen in de finale. En als ze dan toch het geld willen binnen halen, laat alle afgevallen landen tellen als één land. Want zo blijf je altijd wel wat vriendjespolitiek houden, die met name plek 6-15 doet vertekenen.
Ik vond het vooral opvallend dat het bij de ESF gewoon doodleuk genegeerd werd. Mandy Huydts die de punten gaf, noemde het zelfs nog. Dat Nederland alleen jury punten gaf, omdat het niet uitgezonden kon worden ivm de ramp. Maar gewoon nul komma nul reactie. Natuurlijk weet je wel dat er geen reactie komt. Maar ik vond het destijds wel stom.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik ziedend was dat het niet op NL werd uitgezonden vanwege de vuurwerkramp.
Ok, dat zal het verschil dan wel zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 01:10 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat kanaal gewoon op tv
Nee, kan zo gauw ook niks vinden... maar hier wordt er ook aan gerefereerd: http://songfestival.weblo(...)derlandse-inzending/quote:Op zondag 27 mei 2012 01:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben trouwens, de uitslag vergelijkend met mijn eigen voorkeuren, nog nooit zo teleurgesteld geweest in de uitslag
[..]
Heb je een linkje naar een Servische site ofzo?
Ja maar dat is lastiger om te voorkomen. Dat zou alleen kunnen als er een regel wordt opgesteld dat bijvoorbeeld de Joego landen per 3 gescheiden moeten worden. Dat is natuurlijk niet te maken.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Tenzij de vriendjespolitiek landen elkaar in de halve finale kunnen supporten, want dan zitten ze juist ook weer in de finale om elkaar te supporten.
Dankzij haar mochten we niet meedoen in 2002.quote:
Nog een paar inzendingen en we zitten er niet eens meer tussen, als ze alleen de finales uitzenden.quote:
Dankjewelquote:Op zondag 27 mei 2012 01:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Nog 1 M-P: http://www.esfmagazine.nl/?p=6776
Gelukkig hebben we nu halve finales zodat dergelijke rotzooi eruit kan worden gefilterd...quote:Op zondag 27 mei 2012 01:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dankzij haar mochten we niet meedoen in 2002.
Ik vond er dit jaar ook weinig leuks tussen zitten. Misschien een stuk of 10 redelijke liedjes waarvan ik er op z'n hoogst drie nog eens terug zal kijken, voor ik ze vergeet.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:16 schreef alors het volgende:
Oh dit vond ik ook helemaaaal niet leuk, wat zit er veel bagger tussen eigenlijk
Ik vind het een kil, overgeproduceerd nummer. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:19 schreef Cee het volgende:
Dit was toch wel een van de matigste winnaars van de laatste paar jaren.
Toen was er alleen nog maar televoting. Misschien dat het daar mee te maken heeft.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het een kil, overgeproduceerd nummer. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.
Dit jaar ook volgens mij. En trouwens, Albanië, hoe is dat zo hoog gekomen? Dat geschreeuw was vreselijk, alsof ik naar experimenteel theater zat te kijken.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is dit slecht zeg.
Europa was volgens mij massaal stoned na de eeuwwisseling.
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is dit slecht zeg.
Ik doelde op de winnaar Zweden.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Toen was er alleen nog maar televoting. Misschien dat het daar mee te maken heeft.
Je had toen inderdaad een aantal winnaars, waarvan je nu denkt: wat was er zo bijzonder aan?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is dit slecht zeg.
Ah, wij zijn het eens!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik doelde op de winnaar Zweden.![]()
Waar kijken jullie naar?
Oh, ik niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik doelde op de winnaar Zweden.![]()
Waar kijken jullie naar?
Die hoge plek snap ik ook totaal niet. Zeker niet, omdat Albanië helemaal niet zoveel vriendjes heeft, nu toevallig dat de buren allemaal op ze stemde, maar dat was normaal niet zo. Verder verbaas ik me ook over hoge plaats van het walgelijke liedje van Turkije en het goede maar vrij saaie Servië.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit jaar ook volgens mij. En trouwens, Albanië, hoe is dat zo hoog gekomen? Dat geschreeuw was vreselijk, alsof ik naar experimenteel theater zat te kijken.
Paupers zoals ik kijken naar de stream.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik niet.Ik kijk naar Best 24, alle winnaars en NL inzendingen op een rijtje. Via stream op best24.nl. Of op je tv als je die zender hebt. Like a boss. Net als ik.
![]()
Servië vond ik dan wel weer goed, leuke melodie wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hoge plek snap ik ook totaal niet. Zeker niet, omdat Albanië helemaal niet zoveel vriendjes heeft, nu toevallig dat de buren allemaal op ze stemde, maar dat was normaal niet zo. Verder verbaas ik me ook over hoge plaats van het walgelijke liedje van Turkije en het goede maar vrij saaie Servië.
Wie is men? Niet de omroepquote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Servië vond ik dan wel weer goed, leuke melodie wel.
Overigens is men hier in Spanje redelijk tevreden met de 10e plaats maar men hoopte op (veel) meer. Ze zong wel enorm goed, Pastora Soler.
Kwaliteit wordt nou eenmaal niet gewaardeerd.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Overigens is men hier in Spanje redelijk tevreden met de 10e plaats maar men hoopte op (veel) meer. Ze zong wel enorm goed, Pastora Soler.
Leuk liedjequote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is voor mij de enige winnaar, wat een baas.
Dat vond ik een leuk nummer.quote:
Nja, Spanje heeft ook zelden succes, dus dan is een 10e plaats eigenlijk al goed. Denk trouwens dat het lang geleden is dat er drie van de vaste finalisten in de top tien staan.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook ironisch. Normaal heb je pas een re-union ná een lange afwezigheid, wij hadden hem ervoor.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook ironisch. Normaal heb je pas een re-union ná een lange afwezigheid, wij hadden hem ervoor.
Inderdaad. Spanje snapt net als Nederland al jaren niet wat het nou fout doet.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nja, Spanje heeft ook zelden succes, dus dan is een 10e plaats eigenlijk al goed. Denk trouwens dat het lang geleden is dat er drie van de vaste finalisten in de top tien staan.
idd hequote:Op zondag 27 mei 2012 01:29 schreef Cee het volgende:
Toen was het niet eens de vraag of we de halve gare finale zouden doorstaan. Nu zouden we in totale extase raken als het ons lukt.
Zet de Portugezen erbij en je hebt een stel miskenden bij elkaarquote:Op zondag 27 mei 2012 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. Spanje snapt net als Nederland al jaren niet wat het nou fout doet.
Nu zouden we een moord doen voor zo'n afgang.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:29 schreef miss_dynastie het volgende:
'Het liedje dat moeiteloos de finale haalde'- en daar als een gek door de mand viel, dat dan weer wel
Net als met voetbal. Konden nooit en toernooi winnen, tòt ze het doorhadden...quote:Op zondag 27 mei 2012 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. Spanje snapt net als Nederland al jaren niet wat het nou fout doet.
Haha, misschien een idee, het Neder-Iberische Songfestival?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zet de Portugezen erbij en je hebt een stel miskenden bij elkaar
Ik snap de waardering voor Noorwegen wel, maar zelf vind ik een overgewaardeerd schreeuwerig nummer.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:30 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk zijn er voor mij sinds 2000 maar een paar echt goede winnaars geweest. Servië 2008 en Noorwegen 2009 steken er met kop en schouders bovenuit. Misschien ook Sertab nog.
All-time favorite blijft Rock and Roll Kids
Lordi was ook nog wel goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:30 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk zijn er voor mij sinds 2000 maar een paar echt goede winnaars geweest. Servië 2008 en Noorwegen 2009 steken er met kop en schouders bovenuit. Misschien ook Sertab nog.
Volgens mij wordt dat heel saai.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, misschien een idee, het Neder-Iberische Songfestival?
Noorwegen zat 'm ook veel in de charme, het leek een oprechte act. Ik vind trouwens wel meer liedjes van Alexander Rybak leuk.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap de waardering voor Noorwegen wel, maar zelf vind ik een overgewaardeerd schreeuwerig nummer.
Bedoel je Servie 2007 of Rusland 2008?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:30 schreef Strani het volgende:
Zeker. Weliswaar geen super goed nummer. Maar helemaal niets mis mee. Het gezeik dat het alleen gewonnen heeft omwille van de kermis is ook onzin.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef alors het volgende:
Ruslana vind ik nog steeds heel prima, ook een hele complete act
De 80-jarige oorlog herleeft: Nederland, België, Luxemburg, Spanje en Portugal! Misschien wil de UK ook meedoen?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, misschien een idee, het Neder-Iberische Songfestival?
Sorry, Servië 2007quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bedoel je Servie 2007 of Rusland 2008?
Europe Skiesquote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Noorwegen zat 'm ook veel in de charme, het leek een oprechte act. Ik vind trouwens wel meer liedjes van Alexander Rybak leuk.
Zou mooi zijn. Alleen wel een risico dat we dan steeds landen toelaten en we tegen 2030 met een ESC 2.0 zitten.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De 80-jarige oorlog herleeft: Nederland, België, Luxeburg, Spanje en Portugal! Misschien wil de UK ook meedoen?
Rusland 2008 goed? Dat ga je toch niet menen hequote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bedoel je Servie 2007 of Rusland 2008?
Dat vroeg ik, wat Strani bedoelde. Maar ze bedoelde Servië 2007quote:Op zondag 27 mei 2012 01:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rusland 2008 goed? Dat ga je toch niet menen he
Oh gelukkig, ik dacht alquote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik, wat Strani bedoelde. Maar ze bedoelde Servië 2007
Ik houd er zeker van, maar zo'n nummer moet je wel perfect uitvoeren, anders ga je af als een gieter.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik ook. Een van de beste zangeressen die 'we' hebben. Maar je moet er wel van houden.
Als je haar boekt komt haar ego een half uur vooruit tegenwoordig.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik ook. Een van de beste zangeressen die 'we' hebben. Maar je moet er wel van houden.
Muzikaal gezien vond ik Molitva subliem. Wellicht het beste liedje sinds 2000 (voor mij dan he).quote:Op zondag 27 mei 2012 01:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'En van die finale droomt ze nog steeds' - wat een baas
[..]
Gelukkig
Ook de enige inzending waarvan ik het een schande vond en vind dat het niet naar de finale ging. Hoe cliché het ook mocht zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef Madame_Paon het volgende:
De beste inzending van Nederland van de laatste jaren.
Hij :pquote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik, wat Strani bedoelde. Maar ze bedoelde Servië 2007
Maar dit jaar sloeg het voor het eerst niet echt aan. Dus wie weet gaan ze er de komende jaren eens echt voor afgestraft wordenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:36 schreef Cee het volgende:
Ah, Griekenland met het nummer van ALLE VOORGAANDE JAREN EN DIE DAARNA BEHALVE OPA!.
Ze kunnen ook een paar jaar gaan sparen, vind ik ook primaquote:Op zondag 27 mei 2012 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dit jaar sloeg het voor het eerst niet echt aan. Dus wie weet gaan ze er de komende jaren eens echt voor afgestraft worden
Normaal zou ik direct m'n kans grijpen na het horen dat een vrouw aangeschoten is, maar nadat ik zojuist zelf voor vrouw ben uitgemaakt wacht ik nog even tot je écht dronken bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn excuses, wijt het maar aan de goedkope nepchampagne
De jaren daarvoor mocht het nog wat flets zijn inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Je ziet wel een duidelijke verandering vanaf 2004. Het publiek doet meer mee/moet meer meedoen en de act is belangrijker geworden.
Welke plek eindige Griekenland dit jaar?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dit jaar sloeg het voor het eerst niet echt aan. Dus wie weet gaan ze er de komende jaren eens echt voor afgestraft worden
Ik zit me op de bank in retrospect de ogen uit de kop te schamen.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:39 schreef alors het volgende:
Tergend slecht ook dit, kan me het hele nummer ook niet meer heugen.
Sinds een aantal jaren beslist de jury ook weer mee. De allergrootste shit kan nu dus niet meer winnen.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Je ziet wel een duidelijke verandering vanaf 2004. Het publiek doet meer mee/moet meer meedoen en de act is belangrijker geworden.
'Ask Tiesto you bloody idiot!'quote:Op zondag 27 mei 2012 01:40 schreef PG18 het volgende:
SBS journalist vraag aan Loreen op de persconferentie wat we moeten doen om de finale te halen![]()
17e.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:39 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Welke plek eindige Griekenland dit jaar?
We konden toen kiezen tussen Maud, Treble en nog een nietszeggend iemand. Best of the worst?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:40 schreef Redefine het volgende:
Ach echt een vreemde inzending was dit ook weer niet. Alleen was volgens mij de gedachte dat dit nu in was op het ESF. Waren we weer een jaar te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |