Nog een paar inzendingen en we zitten er niet eens meer tussen, als ze alleen de finales uitzenden.quote:
Dankjewelquote:Op zondag 27 mei 2012 01:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Nog 1 M-P: http://www.esfmagazine.nl/?p=6776
Gelukkig hebben we nu halve finales zodat dergelijke rotzooi eruit kan worden gefilterd...quote:Op zondag 27 mei 2012 01:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dankzij haar mochten we niet meedoen in 2002.
Ik vond er dit jaar ook weinig leuks tussen zitten. Misschien een stuk of 10 redelijke liedjes waarvan ik er op z'n hoogst drie nog eens terug zal kijken, voor ik ze vergeet.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:16 schreef alors het volgende:
Oh dit vond ik ook helemaaaal niet leuk, wat zit er veel bagger tussen eigenlijk
Ik vind het een kil, overgeproduceerd nummer. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:19 schreef Cee het volgende:
Dit was toch wel een van de matigste winnaars van de laatste paar jaren.
Toen was er alleen nog maar televoting. Misschien dat het daar mee te maken heeft.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het een kil, overgeproduceerd nummer. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.
Dit jaar ook volgens mij. En trouwens, Albanië, hoe is dat zo hoog gekomen? Dat geschreeuw was vreselijk, alsof ik naar experimenteel theater zat te kijken.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is dit slecht zeg.
Europa was volgens mij massaal stoned na de eeuwwisseling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |