Klopt wel ja. Persoonlijk ben ik overigens nog steeds van mening dat afgevallen landen niet horen te stemmen in de finale. En als ze dan toch het geld willen binnen halen, laat alle afgevallen landen tellen als één land. Want zo blijf je altijd wel wat vriendjespolitiek houden, die met name plek 6-15 doet vertekenen.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het ligt meer aan Servië. Bijna alle voormalig-Joegoslavische landen zaten in deze halve finale, en Servië had dus weinig te winnen met de extra landen uit de andere halve finale.
De helft staat in het donkerquote:
Heb je een linkje naar een Servische site ofzo?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat hij het wilde weet ik zeker, het schijnt dat hij zelfs een liedje heeft ingestuurd, maar dat dat niet is meegenomen. Zeker weten doe ik dat laatste niet, de TROS doet daar geen mededelingen over. In Servië zijn de geruchten daarover in elk geval duidelijk.
Tenzij de vriendjespolitiek landen elkaar in de halve finale kunnen supporten, want dan zitten ze juist ook weer in de finale om elkaar te supporten.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Persoonlijk ben ik overigens nog steeds van mening dat afgevallen landen niet horen te stemmen in de finale. En als ze dan toch het geld willen binnen halen, laat alle afgevallen landen tellen als één land. Want zo blijf je altijd wel wat vriendjespolitiek houden, die met name plek 6-15 doet vertekenen.
Ik vond het vooral opvallend dat het bij de ESF gewoon doodleuk genegeerd werd. Mandy Huydts die de punten gaf, noemde het zelfs nog. Dat Nederland alleen jury punten gaf, omdat het niet uitgezonden kon worden ivm de ramp. Maar gewoon nul komma nul reactie. Natuurlijk weet je wel dat er geen reactie komt. Maar ik vond het destijds wel stom.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik ziedend was dat het niet op NL werd uitgezonden vanwege de vuurwerkramp.
Ok, dat zal het verschil dan wel zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 01:10 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat kanaal gewoon op tv
Nee, kan zo gauw ook niks vinden... maar hier wordt er ook aan gerefereerd: http://songfestival.weblo(...)derlandse-inzending/quote:Op zondag 27 mei 2012 01:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben trouwens, de uitslag vergelijkend met mijn eigen voorkeuren, nog nooit zo teleurgesteld geweest in de uitslag
[..]
Heb je een linkje naar een Servische site ofzo?
Ja maar dat is lastiger om te voorkomen. Dat zou alleen kunnen als er een regel wordt opgesteld dat bijvoorbeeld de Joego landen per 3 gescheiden moeten worden. Dat is natuurlijk niet te maken.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Tenzij de vriendjespolitiek landen elkaar in de halve finale kunnen supporten, want dan zitten ze juist ook weer in de finale om elkaar te supporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |