Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Laten we nou gewoon eens keihard mikken op WINST. Dan halen we die finale vanzelf.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou en?
8 jaar geen finale vriend.
Finale halen is winst.
Heb je suggesties?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Laten we nou gewoon eens keihard mikken op WINST. Dan halen we die finale vanzelf.
Kan je weleens gelijk in hebben, helaas.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want als je meedoet voor Nederland wordt je nooit meer serieus genomen.
Geldt toch voor twee keer acht landen is 16 dus ..Nederland is 15e zei Daniel van de 2e semi. ik neem aan dat hij de 16 landen bedoeld die eruit lagen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Cee het volgende:
België is 17e geworden in de 1e semi. Euro Neuro 15e.
Joan is denk ik ook totaal niet 100% naar het ESF gegaan. Ze heeft ontiegelijk veel interviews moeten afleggen en heeft ook heel vaak opgetreden waardoor haar stem naar de neuk was misschien.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef PG18 het volgende:
[..]
Weet niet, maar wel iemand met meer ervaring. Joan had toch alleen nog maar TVOH gedaan?
En wordt vervolgens gelijk naar het ESF gestuurd?
Ja, zat. Het is niet alsof we een land hebben zonder talent. Caro Emerald heeft van de week nog voor Clinton gezongen, Songfestival moet dan ook wel lukken, qua zenuwenquote:
Tenzij je Nederland eens redt uit de hel. Even de tijd nemen om een goed Eurovisie-nummer te maken en dan gaat het vast vanzelf beter. Dus zeker niet meer van die monotone liedjes wat we de afgelopen jaren en dit jaar gestuurd hebben, zonder ook maar een enige climax oid erin.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want als je meedoet voor Nederland wordt je nooit meer serieus genomen.
Dat was nog voor de wietpas, da's wel duidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef Marie30 het volgende:
Die Turkse Gayboot
Ik vraag me af hoe men zoiets bedenkt.
Van de 18 landen in de eerste semi-final werd België een-na-laatste.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geldt toch voor twee keer acht landen is 16 dus ..Nederland is 15e zei Daniel van de 2e semi. ik neem aan dat hij de 16 landen bedoeld die eruit lagen.
Haalt de spanning en fun van het festival echt enorm weg.quote:
Dat soort liedjes komt meestal niet zo hoog, maargoed.. het valt te proberen. Denk alleen dat ze zelf niet wil. Ze heeft het in ieder geval niet meer nodig om internationaal door te breken.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zat. Het is niet alsof we een land hebben zonder talent. Caro Emerald heeft van de week nog voor Clinton gezongen, Songfestival moet dan ook wel lukken, qua zenuwen
Nee, vooral niet stoppen. En dat doen ze ook niet, want dan wordt er behoorlijk wat geld misgelopen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:47 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga maar naar bed, hopelijk krijg ik hier geen nachtmerries van. Laten we gewoon stoppen hiermee. Enige pluspunt is dat Zweden zelf geen eng land is.
Lol, je moet idd flink stoned zijn om te beginnen... wat nog?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:46 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Dat was nog voor de wietpas, da's wel duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |