Had met Joan ook gekund als ze die act niet zo verknald hadden met die neplachende duidelijk neppe band.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou en?
8 jaar geen finale vriend.
Finale halen is winst.
dat nummer sprak gewoon geen hond aan, Amy McDonald moet lekker op de farm blijvenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Joan had beter moeten zingen en de act had beter moeten zijn (de "muzikanten" en achtergrondzangeres hadden sneller dichterbij moeten komen en Joan had niet steeds weg moeten kijken tijdens de close-ups), dan hadden we misschien de 12e plaats gehaald.
Misschien ...
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:38 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik dit hoor van iemand, dit vind ik dus ook al jaren
Deze is beter:quote:
Dan is ze 14 of 15, je moet minstens 16 zijn om mee te mogen doen.quote:
Zoals?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dan komen er mensen als Sieneke erop af, waar heel Nederland nog nooit van gehoord had.
We moeten eens iemand erheen sturen die wel voor zo'n groot publiek kan staan en niet opeens fcking zenuwachtig wordt..
Eens: Ellen ten Damme, Whitout Temptations of zoiets.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dan komen er mensen als Sieneke erop af, waar heel Nederland nog nooit van gehoord had.
We moeten eens iemand erheen sturen die wel voor zo'n groot publiek kan staan en niet opeens fcking zenuwachtig wordt..
Nee, want als je meedoet voor Nederland wordt je nooit meer serieus genomen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Eens: Ellen ten Damme, Whitout Temptations of zoiets.
Maar willen die wel?
Weet niet, maar wel iemand met meer ervaring. Joan had toch alleen nog maar TVOH gedaan?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Laten we nou gewoon eens keihard mikken op WINST. Dan halen we die finale vanzelf.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou en?
8 jaar geen finale vriend.
Finale halen is winst.
Heb je suggesties?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Laten we nou gewoon eens keihard mikken op WINST. Dan halen we die finale vanzelf.
Kan je weleens gelijk in hebben, helaas.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want als je meedoet voor Nederland wordt je nooit meer serieus genomen.
Geldt toch voor twee keer acht landen is 16 dus ..Nederland is 15e zei Daniel van de 2e semi. ik neem aan dat hij de 16 landen bedoeld die eruit lagen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Cee het volgende:
België is 17e geworden in de 1e semi. Euro Neuro 15e.
Joan is denk ik ook totaal niet 100% naar het ESF gegaan. Ze heeft ontiegelijk veel interviews moeten afleggen en heeft ook heel vaak opgetreden waardoor haar stem naar de neuk was misschien.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef PG18 het volgende:
[..]
Weet niet, maar wel iemand met meer ervaring. Joan had toch alleen nog maar TVOH gedaan?
En wordt vervolgens gelijk naar het ESF gestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |