Ik snap de waardering voor Noorwegen wel, maar zelf vind ik een overgewaardeerd schreeuwerig nummer.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:30 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk zijn er voor mij sinds 2000 maar een paar echt goede winnaars geweest. Servië 2008 en Noorwegen 2009 steken er met kop en schouders bovenuit. Misschien ook Sertab nog.
All-time favorite blijft Rock and Roll Kids
Lordi was ook nog wel goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:30 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk zijn er voor mij sinds 2000 maar een paar echt goede winnaars geweest. Servië 2008 en Noorwegen 2009 steken er met kop en schouders bovenuit. Misschien ook Sertab nog.
Volgens mij wordt dat heel saai.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, misschien een idee, het Neder-Iberische Songfestival?
Noorwegen zat 'm ook veel in de charme, het leek een oprechte act. Ik vind trouwens wel meer liedjes van Alexander Rybak leuk.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap de waardering voor Noorwegen wel, maar zelf vind ik een overgewaardeerd schreeuwerig nummer.
Bedoel je Servie 2007 of Rusland 2008?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:30 schreef Strani het volgende:
Zeker. Weliswaar geen super goed nummer. Maar helemaal niets mis mee. Het gezeik dat het alleen gewonnen heeft omwille van de kermis is ook onzin.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef alors het volgende:
Ruslana vind ik nog steeds heel prima, ook een hele complete act
De 80-jarige oorlog herleeft: Nederland, België, Luxemburg, Spanje en Portugal! Misschien wil de UK ook meedoen?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, misschien een idee, het Neder-Iberische Songfestival?
Sorry, Servië 2007quote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bedoel je Servie 2007 of Rusland 2008?
Europe Skiesquote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Noorwegen zat 'm ook veel in de charme, het leek een oprechte act. Ik vind trouwens wel meer liedjes van Alexander Rybak leuk.
Zou mooi zijn. Alleen wel een risico dat we dan steeds landen toelaten en we tegen 2030 met een ESC 2.0 zitten.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De 80-jarige oorlog herleeft: Nederland, België, Luxeburg, Spanje en Portugal! Misschien wil de UK ook meedoen?
Rusland 2008 goed? Dat ga je toch niet menen hequote:Op zondag 27 mei 2012 01:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bedoel je Servie 2007 of Rusland 2008?
Dat vroeg ik, wat Strani bedoelde. Maar ze bedoelde Servië 2007quote:Op zondag 27 mei 2012 01:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rusland 2008 goed? Dat ga je toch niet menen he
Oh gelukkig, ik dacht alquote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik, wat Strani bedoelde. Maar ze bedoelde Servië 2007
Ik houd er zeker van, maar zo'n nummer moet je wel perfect uitvoeren, anders ga je af als een gieter.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik ook. Een van de beste zangeressen die 'we' hebben. Maar je moet er wel van houden.
Als je haar boekt komt haar ego een half uur vooruit tegenwoordig.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik ook. Een van de beste zangeressen die 'we' hebben. Maar je moet er wel van houden.
Muzikaal gezien vond ik Molitva subliem. Wellicht het beste liedje sinds 2000 (voor mij dan he).quote:Op zondag 27 mei 2012 01:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'En van die finale droomt ze nog steeds' - wat een baas
[..]
Gelukkig
Ook de enige inzending waarvan ik het een schande vond en vind dat het niet naar de finale ging. Hoe cliché het ook mocht zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef Madame_Paon het volgende:
De beste inzending van Nederland van de laatste jaren.
Hij :pquote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik, wat Strani bedoelde. Maar ze bedoelde Servië 2007
Maar dit jaar sloeg het voor het eerst niet echt aan. Dus wie weet gaan ze er de komende jaren eens echt voor afgestraft wordenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:36 schreef Cee het volgende:
Ah, Griekenland met het nummer van ALLE VOORGAANDE JAREN EN DIE DAARNA BEHALVE OPA!.
Ze kunnen ook een paar jaar gaan sparen, vind ik ook primaquote:Op zondag 27 mei 2012 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dit jaar sloeg het voor het eerst niet echt aan. Dus wie weet gaan ze er de komende jaren eens echt voor afgestraft worden
Normaal zou ik direct m'n kans grijpen na het horen dat een vrouw aangeschoten is, maar nadat ik zojuist zelf voor vrouw ben uitgemaakt wacht ik nog even tot je écht dronken bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn excuses, wijt het maar aan de goedkope nepchampagne
De jaren daarvoor mocht het nog wat flets zijn inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Je ziet wel een duidelijke verandering vanaf 2004. Het publiek doet meer mee/moet meer meedoen en de act is belangrijker geworden.
Welke plek eindige Griekenland dit jaar?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dit jaar sloeg het voor het eerst niet echt aan. Dus wie weet gaan ze er de komende jaren eens echt voor afgestraft worden
Ik zit me op de bank in retrospect de ogen uit de kop te schamen.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:39 schreef alors het volgende:
Tergend slecht ook dit, kan me het hele nummer ook niet meer heugen.
Sinds een aantal jaren beslist de jury ook weer mee. De allergrootste shit kan nu dus niet meer winnen.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Je ziet wel een duidelijke verandering vanaf 2004. Het publiek doet meer mee/moet meer meedoen en de act is belangrijker geworden.
'Ask Tiesto you bloody idiot!'quote:Op zondag 27 mei 2012 01:40 schreef PG18 het volgende:
SBS journalist vraag aan Loreen op de persconferentie wat we moeten doen om de finale te halen![]()
17e.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:39 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Welke plek eindige Griekenland dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |