quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is dit slecht zeg.
Europa was volgens mij massaal stoned na de eeuwwisseling.
Ik doelde op de winnaar Zweden.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Toen was er alleen nog maar televoting. Misschien dat het daar mee te maken heeft.
Je had toen inderdaad een aantal winnaars, waarvan je nu denkt: wat was er zo bijzonder aan?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is dit slecht zeg.
Europa was volgens mij massaal stoned na de eeuwwisseling.
Ah, wij zijn het eens!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik doelde op de winnaar Zweden.![]()
Waar kijken jullie naar?
Oh, ik niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik doelde op de winnaar Zweden.![]()
Waar kijken jullie naar?
Die hoge plek snap ik ook totaal niet. Zeker niet, omdat Albanië helemaal niet zoveel vriendjes heeft, nu toevallig dat de buren allemaal op ze stemde, maar dat was normaal niet zo. Verder verbaas ik me ook over hoge plaats van het walgelijke liedje van Turkije en het goede maar vrij saaie Servië.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit jaar ook volgens mij. En trouwens, Albanië, hoe is dat zo hoog gekomen? Dat geschreeuw was vreselijk, alsof ik naar experimenteel theater zat te kijken.
Paupers zoals ik kijken naar de stream.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik niet.Ik kijk naar Best 24, alle winnaars en NL inzendingen op een rijtje. Via stream op best24.nl. Of op je tv als je die zender hebt. Like a boss. Net als ik.
![]()
Servië vond ik dan wel weer goed, leuke melodie wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hoge plek snap ik ook totaal niet. Zeker niet, omdat Albanië helemaal niet zoveel vriendjes heeft, nu toevallig dat de buren allemaal op ze stemde, maar dat was normaal niet zo. Verder verbaas ik me ook over hoge plaats van het walgelijke liedje van Turkije en het goede maar vrij saaie Servië.
Wie is men? Niet de omroepquote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Servië vond ik dan wel weer goed, leuke melodie wel.
Overigens is men hier in Spanje redelijk tevreden met de 10e plaats maar men hoopte op (veel) meer. Ze zong wel enorm goed, Pastora Soler.
Kwaliteit wordt nou eenmaal niet gewaardeerd.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Overigens is men hier in Spanje redelijk tevreden met de 10e plaats maar men hoopte op (veel) meer. Ze zong wel enorm goed, Pastora Soler.
Leuk liedjequote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is voor mij de enige winnaar, wat een baas.
Dat vond ik een leuk nummer.quote:
Nja, Spanje heeft ook zelden succes, dus dan is een 10e plaats eigenlijk al goed. Denk trouwens dat het lang geleden is dat er drie van de vaste finalisten in de top tien staan.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook ironisch. Normaal heb je pas een re-union ná een lange afwezigheid, wij hadden hem ervoor.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook ironisch. Normaal heb je pas een re-union ná een lange afwezigheid, wij hadden hem ervoor.
Inderdaad. Spanje snapt net als Nederland al jaren niet wat het nou fout doet.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nja, Spanje heeft ook zelden succes, dus dan is een 10e plaats eigenlijk al goed. Denk trouwens dat het lang geleden is dat er drie van de vaste finalisten in de top tien staan.
idd hequote:Op zondag 27 mei 2012 01:29 schreef Cee het volgende:
Toen was het niet eens de vraag of we de halve gare finale zouden doorstaan. Nu zouden we in totale extase raken als het ons lukt.
Zet de Portugezen erbij en je hebt een stel miskenden bij elkaarquote:Op zondag 27 mei 2012 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. Spanje snapt net als Nederland al jaren niet wat het nou fout doet.
Nu zouden we een moord doen voor zo'n afgang.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:29 schreef miss_dynastie het volgende:
'Het liedje dat moeiteloos de finale haalde'- en daar als een gek door de mand viel, dat dan weer wel
Net als met voetbal. Konden nooit en toernooi winnen, tòt ze het doorhadden...quote:Op zondag 27 mei 2012 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. Spanje snapt net als Nederland al jaren niet wat het nou fout doet.
Haha, misschien een idee, het Neder-Iberische Songfestival?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zet de Portugezen erbij en je hebt een stel miskenden bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |