Die pauze-acts zijn juist voor de reclames! Alleen hier zenden we ze uit, want geen reclamequote:Op zondag 27 mei 2012 00:51 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Die willen best een voorronde organiseren om televoting geld en reclamegeld binnen te haren, maar het esf zelf uitzenden doen ze nooit. Lopen ze veel reclametijd mis,
Ook zoietsquote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die schakelingen naar de green room kunnen prima voor reclame gebruikt worden.
Keihard afgestraft door de jury, evenals Cyprus.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:53 schreef Strani het volgende:
Wel blij dat Griekenland niet al te hoog is terechtgekomen. Ik word zo doodmoe van die cliché-liedjes en halfnaakte mannen of vrouwen bij hun.
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Hind zit zich thuis af te vragen waar het mis ging, waarom zij niet heeft geprofiteerd van diaspora
Knap voor een land met 40.000 30.000 inwoners.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:56 schreef Madame_Paon het volgende:
San Marino (the Social Network song) is 14e geëindigd in de 1e halve finale._____!!
Bij BBC zonden ze tijdens de schakelingen ook gewoon stukjes uit van de commentatoren in Baku en met Jedward etc. Dus kun je inderdaad makkelijk tussendoor reclames stoppen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die schakelingen naar de green room kunnen prima voor reclame gebruikt worden.
Die stukjes worden ook speciaal daarvoor in het programma opgenomen. Het festival kan zonder probleem naar een commerciële omroep.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij BBC zonden ze tijdens de schakelingen ook gewoon stukjes uit van de commentatoren in Baku en met Jedward etc. Dus kun je inderdaad makkelijk tussendoor reclames stoppen.
En Euro Neuro scoorde beter dan België.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:56 schreef Madame_Paon het volgende:
San Marino (the Social Network song) is 14e geëindigd in de 1e halve finale._____!!
en al die overdreven extraverte nederlanders hier in dit topic zeiken dat ze niet blij genoeg deedquote:
Noorwegen toen dus al met de hakken over de sloot door. Wel opvallend dat de voorsprong van Zweden hier relatief gezien vele malen kleiner is. Niet de landslide win van de finale.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:55 schreef Arcee het volgende:
Uitslag 2e halve finale
01 181 Sweden
02 159 Serbia
03 104 Lithuania
04 100 Estonia
05 080 Turkey
06 077 Bosnia and Herzegovina
07 070 Malta
08 064 Ukraine
09 053 Macedonia
10 045 Norway
11 045 Bulgaria
12 042 Croatia
13 039 Portugal
14 036 Georgia
15 035 Netherlands
16 035 Belarus
17 031 Slovenia
18 022 Slovakia
Moah, op mij komt ze enorm saai en afstandelijk over.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef Klauz het volgende:
[..]
en al die overdreven extraverte nederlanders hier in dit topic zeiken dat ze niet blij genoeg deed
Zeker.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die stukjes worden ook speciaal daarvoor in het programma opgenomen. Het festival kan zonder probleem naar een commerciële omroep.
Aan de Nederlandse voorronde heeft zelfs Johnny Logan met een liedje meegedaan. Zeljko Joksimovic wilde een liedje schrijven. Allemaal gewogen en te licht bevonden. Ik zeg: exit Tros en exit Sjon de Molquote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef masja2010 het volgende:
Veel liedjes op het Songfestival zijn door Zweden geschreven. Volgend jaar moet de TROS ook maar een Zweed inhuren. Die weet tenminste hoe het wel moet.
Omdat die allemaal hier wonen, duh.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Hind zit zich thuis af te vragen waar het mis ging, waarom zij niet heeft geprofiteerd van diaspora
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef speknek het volgende:
Nog wat plaatjes van het enige hoogtepuntje van de avond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef Klauz het volgende:
[..]
en al die overdreven extraverte nederlanders hier in dit topic zeiken dat ze niet blij genoeg deed
Dat is inderdaad het toppunt van falen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aan de Nederlandse voorronde heeft zelfs Johnny Logan met een liedje meegedaan. Zeljko Joksimovic wilde een liedje schrijven. Allemaal gewogen en te licht bevonden. Ik zeg: exit Tros en exit Sjon de Mol
Naar de BBC kijken helpt ook, plus dat je dan Graham Norton ervoor terugkrijgt. Of naar de Belg, die het ook van leuk commentaar voorzien.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:01 schreef PG18 het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die het via de live stream op de website van Eurovision gevolgd hebben? Zodat je Jan Smit niet constant erdoor heen hoort praten.. Kijkt veel fijner zonder Nederlands commentaar erdoorheen.
Sowieso winnaar qua mooiste muntenset.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Wilde Zeljko voor Nederland een nummer schrijvenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aan de Nederlandse voorronde heeft zelfs Johnny Logan met een liedje meegedaan. Zeljko Joksimovic wilde een liedje schrijven. Allemaal gewogen en te licht bevonden. Ik zeg: exit Tros en exit Sjon de Mol
Leukquote:
In de pre-plastic fasequote:
Het ligt meer aan Servië. Bijna alle voormalig-Joegoslavische landen zaten in deze halve finale, en Servië had dus weinig te winnen met de extra landen uit de andere halve finale.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noorwegen toen dus al met de hakken over de sloot door. Wel opvallend dat de voorsprong van Zweden hier relatief gezien vele malen kleiner is. Niet de landslide win van de finale.
Dat hij het wilde weet ik zeker, het schijnt dat hij zelfs een liedje heeft ingestuurd, maar dat dat niet is meegenomen. Zeker weten doe ik dat laatste niet, de TROS doet daar geen mededelingen over. In Servië zijn de geruchten daarover in elk geval duidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wilde Zeljko voor Nederland een nummer schrijven
Jaquote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef Cee het volgende:
Take me to your heaven, was dat nou de laatste keer dat Zweden won, dit jaar niet meegerekend?
Ik had al een petitie gemaakt maar die was afgekeurd.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef PG18 het volgende:
Kunnen we namens Fok! niet iets van een petitie starten om de TROS niet meer het ESF namens Nederland te laten verzorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |