quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:14 schreef sp3c het volgende:
gelukkig ben ik het kaartlezen niet verleerd
[ afbeelding ]
groen = de goede route vanaf het stationnetje
rood = sp3c's route in de hitte
Jij ook maar beter niet, want dat gaat niet goed komen in Turkijequote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, jij leest geen kaart in Turkeije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, jij leest geen kaart in Turkeije.
Zo, even de buurt verkennen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:57 schreef Greys het volgende:
Bwoehahahahahaha
Even nog hoor...
[ afbeelding ]
Het groene pijltje kan je ook niet met de auto rijdenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:00 schreef Ml-etje het volgende:
Moet zeggen dat ik met de auto ook zo ben gereden
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:57 schreef Greys het volgende:
Bwoehahahahahaha
Even nog hoor...
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het groene pijltje kan je ook niet met de auto rijden
Maar de sp3cster had wel zo moeten lopen
Oh ja, ik ben ook pas op de helft!quote:
Prima plan om de lege periode door te komenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:03 schreef Greys het volgende:
Zeg, als ik met Henk nou eens Het Grote SongfestiBal ga organiseren voor bv eind augustus, begin september? Is al over een maand of drie. Een 'chique' feestje, iedereen in cocktail/gala/achtig omdat het een bal is. Met (gehakt)ballen. En Songfestivalmuziek....
Ik zeg ja.
Is er animo voor? Hebben we meteen een toffe reünie.
En kunnen we de tijd een beetje overbruggen, want vlak daarna zal er al wel weer meer bekend worden over hoe Nederland het aan gaat pakken qua Nat. Songfestival.
We gaan het niet overdrijven hoor, liever dat mensen dan de centjes bewaren voor de drankjes en het eventuele slapen dan aan kleding. Heb je niet een zwarte broek en een wit overhemd ofzo? En dan doe je alleen een vlinderdassie/strikkie kopenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef sp3c het volgende:
volgens mij zou ik er apart voor moeten gaan shoppen
heb wel een stropdas
Lijkt me tof.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:03 schreef Greys het volgende:
Zeg, als ik met Henk nou eens Het Grote SongfestiBal ga organiseren voor bv eind augustus, begin september? Is al over een maand of drie. Een 'chique' feestje, iedereen in cocktail/gala/achtig omdat het een bal is. Met (gehakt)ballen. En Songfestivalmuziek....
Ik zeg ja.
En kunnen we de tijd een beetje overbruggen, want vlak daarna zal er al wel weer meer bekend worden over hoe Nederland het aan gaat pakken qua Nat. Songfestival.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me tof.![]()
Een dingetje. Als het dan net zo heet is als donderdag en ik daar aankom in pak met overhemd en stropdas ben ik wel bang dat er snel een paar kledingstukken uit zullen vliegen.
Dan maar wat minder 'chique'
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:27 schreef moemoe het volgende:
Oeh, heb ik weer een reden om te shoppen.
Van mij ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:30 schreef ElisaB het volgende:
Sjiek en gala is echt mijn ding niet, maar ik hyper vooraf graag met jullie mee
Ah, gelukkig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt ook chique met een dikke knipoog
Teken gewoon een stropdas met een stift op een wit hempie
Maar jij was donderdag toch ook al sjiek en gala?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:30 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dat was wel zo ongeveer dat wat het meeste in de buurt komtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar jij was donderdag toch ook al sjiek en gala?
Sjiek met een kniphoog he?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:30 schreef ElisaB het volgende:
En jij komt ook wel, toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Van mij ook niet, maar hyperen kan ik
Ik kom wel als gehaktbal , gewoon bruine kleding en de zweetdruppels als jusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij komt ook wel, toch?
Of we doen kak ipv chique.
Ballerig.
Of is dat hetzelfde?![]()
Ja toch? Anders zien we elkaar pas weer volgend jaar NSFquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima plan om de lege periode door te komen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:38 schreef indaha het volgende:
Ik kom wel als gehaktbal , gewoon bruine kleding en de zweetdruppels als jus
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:40 schreef Greys het volgende:
Ja doen weDie woont toch in de buurt.
En die wil de FOK!kers vast wel ontmoeten.
En Franklin weer, want sp3c moet daar nog even mee op de foto.
Jaaaaa wat leuk!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:03 schreef Greys het volgende:
Zeg, als ik met Henk nou eens Het Grote SongfestiBal ga organiseren voor bv eind augustus, begin september? Is al over een maand of drie. Een 'chique' feestje, iedereen in cocktail/gala/achtig omdat het een bal is. Mag ook gewoon een zomerjurkie met lange handschoenen van papier heurMet (gehakt)ballen. En Songfestivalmuziek....
Ik zeg ja.
Dan mag je wel oppassen dat er niet eentje ontsnaptquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:15 schreef Oognip het volgende:
Jaaaaa wat leuk!
Ik heb nog een galajurk van 5 jaar geleden (jezus, is dat al zo lang geleden?). Nog even iets afvallen en hij past weer. Er zit wel een gat in het midden tussen m'n tieten
Komt helemaal in ordequote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan mag je wel oppassen dat er niet eentje ontsnapt
Subtiel zo toch?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
En anders heeft Greys nog wel een paar speldjes waarmee je dat gat kan dichten, succes gegarandeerd.
MammaB zei: "Je moet eens aan Miran vragen of ze al eens veiligheidsspeldjes heeft overwogen. Schijnt ook prima te werken!"quote:
Hihiiiiiiihihihi.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MammaB zei: "Je moet eens aan Miran vragen of ze al eens veiligheidsspeldjes heeft overwogen. Schijnt ook prima te werken!"
It's going downhill als MammaB de grap ook al heeft opgepikt
Ik heb hem al als optie in mijn agenda gezet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:09 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we gaan mikken op zaterdag 1 september.
Over drie maanden en een paar dagen!
Die man gaat niet weten wat hem overkomt.quote:
No Henk, No Party.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:21 schreef Greys het volgende:
Ho stop, Henk is er zelf niet op 1 september.
Die is er ALTIJD, behalve dan. En zonder Henk gaan we dit niet doen
Toch?
Mopjeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
heej lieverds bedankt voor de te dolle avond, en ik kom zeker op het bal als ik kan
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
heej lieverds bedankt voor de te dolle avond, en ik kom zeker op het bal als ik kan
ja leuk he, bent trouwens mijn usb stick vergeten., dus je kunt je muziekverzameling uitbreidenquote:
Neequote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:21 schreef Greys het volgende:
Toch?
Geen Henk!?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:21 schreef Greys het volgende:
Toch?
1 lang persoon per kamer indelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die man gaat niet weten wat hem overkomt.![]()
Overal ventilators die niet meer uit kunnen!
Ik ga hem voor je terug halenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja leuk he, bent trouwens mijn usb stick vergeten., dus je kunt je muziekverzameling uitbreiden
Joh Greysquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:01 schreef Greys het volgende:
8 sept?
Ik zit ook even te vissen bij Ingetje, maar die is weer juist de laatste week van aug en eerste twee van september met vakantie. Die moest het deze keer missen ivm werk dus had het leuk gevonden als zij er de volgende keer wel bij kon zijn. Dus ik pieker nog heel even verder
Maar ik denk dat iedereen het zal begrijpen als we gewoon ergens deze week een datum prikken zonder teveel te kijken naar vakanties en andere dingenWiens vakantie dan ook. Want anders is er ben ik bang elke zaterdag wel iemand die niet kan en dan wordt het alsnog weer volgend jaar.
Waarom slaan? Logisch tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh Greysvakantie is uiteindelijk voor iedereen min of meer belangrijker.
*niet slaan!
Dan is Ml-etje weer met vakantiequote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom slaan? Logisch toch
[..]
Dan is Ml-etje weer met vakantie
Van harte welkom op ons volgende feest voor ESF-ers!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef Sarabi het volgende:
De topics teruglezen alleen al is hilarischleuk om te zien dat het songfestival zo leeft.
Het enthousiasme van hier is gewoon echt ontzettend aanstekelijk, je gaat als vanzelf erin mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef Sarabi het volgende:
De topics teruglezen alleen al is hilarischleuk om te zien dat het songfestival zo leeft.
quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Van harte welkom op ons volgende feest voor ESF-ers!
Gewoon deze topics in de gaten houden!
Ja doen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
Ik blijf het feest wel via de topics volgen
Het zijn gewoon normale mensen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doen!
Nieuwe gezichten zijn altijd welkom! En vraag maar aan Cee, we zijn niet eng
Ik was alleen een pietsie teleurgesteld dat jij niet echt op een paarse octopus leekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zijn gewoon normale mensen!
Nou ja, definieer 'normaal' maar hey, het zijn mensen!
Dat is in ieder geval al een beginquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zijn gewoon normale mensen!
Nou ja, definieer 'normaal' maar hey, het zijn mensen!
Sorry, IK HAD MIJN GROTE MENSENPAK AANGETROKKEN MUHAHAHAHAAA.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was alleen een pietsie teleurgesteld dat jij niet echt op een paarse octopus leek
WANT DAT ZOU JE DOEN ZEI JE
Ik voel met je mee. Als ik niet al een deel had gekend, was ik zeker niet gegaan. Ben namelijk ook ontzettend verlegen en mensenschuw. Maar gek genoeg waren deze FOK!-ers en hun aanhang in het echt gewoon hele leuke mensen. Ik zou ze zonder uitzondering ook prima op mijn verjaardag kunnen uitnodigen. Niet dat ik die vier, maar stél dat ik dat wel zou doen; ze zouden allemaal welkom zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Dat is in ieder geval al een beginmaar het zijn wel heel veel mensen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dit was mijn eerste meet (naast crewmeets) maar niet de laatste. Ben al in onderhandeling met Blijdorp om een Pinguin te huren
Hyperen is zo ontzettend mijn ding.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:30 schreef ElisaB het volgende:
Zijn we aan een zaterdag gebonden? Nee toch? Donderdag ofzo en dan hotellen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:21 schreef Greys het volgende:
Toch?
Is dat deze?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem al als optie in mijn agenda gezet.![]()
EnBienvenue
Hij's leuk, maar niet iedereen zal 'm vatten denk ikquote:
Ahumquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook alles behalve een held. Serieus.
Maar er is iets met ESF-jes dat je je meteen op je gemak voelt, heel apart
Geen brallers (nou ja... yvonne dan een beetje tijdens Turkije...) en 'gewoon gezellig'.
Dat klinkt heel mutserig, maar mutserig is kennelijk zo slecht nog nie!
Maar de meesten hebben het weekend vrij en anders moet iedereen weer vrij gaan vragenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn we aan een zaterdag gebonden? Nee toch? Donderdag ofzo en dan hotellen?
Hoop wel op een zaterdag, rond die tijd zijn er al zo veel mensen weg bij ons dat vrij krijgen erg lastig gaat worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn we aan een zaterdag gebonden? Nee toch? Donderdag ofzo en dan hotellen?
op de terugweg moest ik echt een tering eind omrijden want ik kon niet meer terug via dezelfde weg, dus ikke 10 minuten lang woonwijken gezien, zonder een bordje ergens waar nou doorgaand verkeer heen moet.. en opeens was ik weer op die melanchton wegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het groene pijltje kan je ook niet met de auto rijden
Maar de sp3cster had wel zo moeten lopen
Ik weet niet wie jij wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op de terugweg moest ik echt een tering eind omrijden want ik kon niet meer terug via dezelfde weg, dus ikke 10 minuten lang woonwijken gezien, zonder een bordje ergens waar nou doorgaand verkeer heen moet.. en opeens was ik weer op die melanchton weg.
Ja, dat dus. Vind het ERG leuk maar ik ga er geen vrij voor vragen, ik heb niet zo veel vrije dagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar de meesten hebben het weekend vrij en anders moet iedereen weer vrij gaan vragen
Ik zou wel van te voren eerst nog op een of andere manier minimeets regelen danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Als ik niet al een deel had gekend, was ik zeker niet gegaan. Ben namelijk ook ontzettend verlegen en mensenschuw. Maar gek genoeg waren deze FOK!-ers en hun aanhang in het echt gewoon hele leuke mensen. Ik zou ze zonder uitzondering ook prima op mijn verjaardag kunnen uitnodigen. Niet dat ik die vier, maar stél dat ik dat wel zou doen; ze zouden allemaal welkom zijn
Jij verlegen en mensenschuw?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Als ik niet al een deel had gekend, was ik zeker niet gegaan. Ben namelijk ook ontzettend verlegen en mensenschuw. Maar gek genoeg waren deze FOK!-ers en hun aanhang in het echt gewoon hele leuke mensen. Ik zou ze zonder uitzondering ook prima op mijn verjaardag kunnen uitnodigen. Niet dat ik die vier, maar stél dat ik dat wel zou doen; ze zouden allemaal welkom zijn
Zelfs ik niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:26 schreef Greys het volgende:
En er werd best gedronken, vooral na de uitschakeling, maar er was werkelijk niet één iemand irritant dronken ofzo
Ja, die!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dat deze?
http://www.hotelbienvenue.nl/Bienvenue-prijzen-nl.htm
Donker shirt, soort carnavals-steek opquote:
Hoezo kon je niet meer terug via dezelfde weg met de auto?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op de terugweg moest ik echt een tering eind omrijden want ik kon niet meer terug via dezelfde weg, dus ikke 10 minuten lang woonwijken gezien, zonder een bordje ergens waar nou doorgaand verkeer heen moet.. en opeens was ik weer op die melanchton weg.
Wel goed voor jezelf zorgen hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
Ow shit, even snel boodschappen doen, anders heb ik vanavond niets te snaaien tijdens het songfestival en morgen en overmorgen geen eten en dan zijn de winkels dichtTozzoooo!
Wij hebben hier speciaal blokjes kaas en TUC voor de gelegenheid, is dat burgerlijk genoeg?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
Ow shit, even snel boodschappen doen, anders heb ik vanavond niets te snaaien tijdens het songfestival en morgen en overmorgen geen eten en dan zijn de winkels dichtTozzoooo!
Ja, oké haha, weereens niet aan gedachtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar de meesten hebben het weekend vrij en anders moet iedereen weer vrij gaan vragen
De Brabantse Danny!quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel goed voor jezelf zorgen he
Wij gaan naar mijn ouders toe dus hopelijk hebben die ook genoeg ingeslagen
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben hier speciaal blokjes kaas en TUC voor de gelegenheid, is dat burgerlijk genoeg?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:21 schreef yvonne het volgende:
http://cafe.hethalvemaatje.nl/eetcafe/7/Bericht+schrijven.html
Wel een berichtje achterlaten hè!
Ik ga met mijn man kijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga kijken met Takaiki. En heb toastjes en salade, kerstomaatjes en komkommer ingeslagen.
En chipsjes in de kast, mocht dit allemaal te eng gezond blijken te zijn.
Linkje graagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Donker shirt, soort carnavals-steek op
Hij staat op de foto in innige omhelzing met yvonne en ook een keer met Takaiki.
Weet je het dan? Of wil je een fotolinkje?
Dan uit je dat op een vreemde manier voor mijquote:
Ik ook, echt waar dus ik geloof je meteenquote:
Doe mij dan een beetje van hoe jullie dat uiten pleasequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, echt waar dus ik geloof je meteen
Babbel ook gezellig maar liefst wel naast iemand die ik dan wel ken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan uit je dat op een vreemde manier voor mijik ben verlegen en mensenschuw en uit dat iets anders
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip was me al aan het smsen of ik in dit topic wilde kijken, maar ik was de hele dag wegmaar ik doe zeker mee aan het SongfestiBal!
quote:
Nee, ben je gek zeg! Een thema maakt het juist voor een groot deel tot een succes. Denk ik. Dus dat moet je er gewoon inhouden. En al helemaal voor mij niet gaan laten!!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef Oognip het volgende:
Kunnen we dan geen themaloos feest doen? Of anders het thema: iedereen moet aan doen waar hij/zij zich goed in voelt?
Het zou toch jammer zijn als sommige mensen niet komen doordat ze zich niet prettig voelen bij het thema
Wij gaan als de russische omaatjes , dat is gala genoeg tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En gala, zelfs met een knipoog, is wayyyyy very much too far many mucho out of my comfortzone, dus die sla ik over.
25 aug of 1 sept? Maar weet niet meer waar ik het vandaan hebquote:
Je loopt ook met een belletjes hoed dussuh jij past overal in.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ben je gek zeg! Een thema maakt het juist voor een groot deel tot een succes. Denk ik. Dus dat moet je er gewoon inhouden. En al helemaal voor mij niet gaan laten!!
Ik jubel vrolijk mee
Het thema is 'BAL'.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ben je gek zeg! Een thema maakt het juist voor een groot deel tot een succes. Denk ik. Dus dat moet je er gewoon inhouden. En al helemaal voor mij niet gaan laten!!
Ik jubel vrolijk mee
1 September is afgevallen, dat weekend is Henk er niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
25 aug of 1 sept? Maar weet niet meer waar ik het vandaan heb
Dat was hetquote:Op zondag 27 mei 2012 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
1 September is afgevallen, dat weekend is Henk er niet.
En zonder Henk doen we hem niet, want dan hebben we ook geen chocotaart
Misschien moeten we het thema "bel" makenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je loopt ook met een belletjes hoed dussuh jij past overal in.
Oeh effe kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef yvonne het volgende:
Gaan we naar Zweden?
http://www.stenaline.nl/ferry/vakantiewoningen/zweden
Heb je gestemd dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef yvonne het volgende:
Gaan we naar Zweden?
http://www.stenaline.nl/ferry/vakantiewoningen/zweden
De hele week, ben er nog nooit geweest én we kunnen best bij FOK!kers uit Zweden logeren toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh effe kijken
En dan voor 1 halve finale met Nederland, of de hele week?
Ja, maak het bed maar vast op, we komen eranquote:
Bij Knut!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
De hele week, ben er nog nooit geweest én we kunnen best bij FOK!kers uit Zweden logeren toch?
BIJNA!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hebben we al een datum en alles voor een afterparty?.
Heb je een tuintje voor tenten?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Iedereen is natuurlijk welkom. Moet je wel hagelslag meenemen![]()
Maar ik woon heel, heel klein. Met twee kleuters. Maar wel een sauna.
Een gemeenschappelijke.....quote:
Dan heb je nog een klein jaartje om de buren te overtuigen.quote:
Ik woon ook niet groot, ben ik dus wel gewend.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Iedereen is natuurlijk welkom. Moet je wel hagelslag meenemen![]()
Maar ik woon heel, heel klein. Met twee kleuters. Maar wel een sauna.
Wil idd ook best in de tuin gaan liggen hoor, als daar wat ruimte is.quote:
Nee en die gaat vast zijn kroeg niet een week in de steek latenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Greys, heeft Henk niet toevallig ook een touringcar?
Iedereen een krat bier en een doos wijn meenemen en we zijn er.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Stockholm is een leuke stad.
Drank is wel duur.
Nieuwe foto's?quote:
Zweden wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee en die gaat vast zijn kroeg niet een week in de steek laten
Of bedoel je niet voor Zweden maar voor het SongfestiBal?
Misschien kan jij hem dan overhalen tijdens het SongfestiBalquote:Op zondag 27 mei 2012 00:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zweden wel.. Henk blijft steeds maar geweldiger zijn dus ik had hoop.
.
Daar gaan we gewoon met zijn allen ons best voor doen!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kan jij hem dan overhalen tijdens het SongfestiBal
Een reminder.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat we ook iets leuks moetenkunnen bedenken voor Henk voor het SongfestiBal.
Een leuke kleine verrassing ofzo. Als dank voor het leuke feest van laatst. Kadootje ofzo dat we gezamenlijk gevenNog maar even over nadenken. Of is dat stom?
Engelbert werd freakin' één na laatste.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, 'wij' hebben dus niet gewonnen?
Songfistibelbal klint dan weer wel heel grappigquote:
Nee, is hartstikke attent. Hij gooit toch maar z'n huiskamer open voor een zooitje ongeregeld met veren en oranje boa's!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat we ook iets leuks moetenkunnen bedenken voor Henk voor het SongfestiBal.
Een leuke kleine verrassing ofzo. Als dank voor het leuke feest van laatst. Kadootje ofzo dat we gezamenlijk gevenNog maar even over nadenken. Of is dat stom?
ocherm!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Engelbert werd freakin' één na laatste.
Ik moest er bijna om huilen, zo zielig vond ik het
Hij heeft natuurlijk ook gewoon 'klanten' aan ons, maar deze mister doet wel extra moeite vind ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, is hartstikke attent. Hij gooit toch maar z'n huiskamer open voor een zooitje ongeregeld met veren en oranje boa's!
Song-fisti-bel-balquote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef sp3c het volgende:
Songfistibelbal klint dan weer wel heel grappig
beetje jostiband maar soit
Erg leuk idee juist!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit idd.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook gewoon 'klanten' aan ons, maar deze mister doet wel extra moeite vind ik.
En volgens mij vond iedereen zijn/haar bon meevallen, dus het was geen rip-off
En het eten was leuk verzorgd, zeker voor dat geld! En de taart
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Song-fisti-bel-bal
Ik weet niet hoe het met jou zit sp3cje, maar ik zit wat met dat 'fist' in mijn maag
[ afbeelding ]
Zou dat geen vreemd volk aantrekken?
Bij voorkeur dan alleen briefgeldquote:Op zondag 27 mei 2012 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Erg leuk idee juist!![]()
Allemaal een paar euro in de pot en er is echt wel iets leuks voor te vinden.
En het rammelt zo.. briefgeld knispert alleen een beetjequote:Op zondag 27 mei 2012 01:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij voorkeur dan alleen briefgeldIk wil ook nog wat aan mijn avond hebben en van munten krijg ik pukkels
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij voorkeur dan alleen briefgeldIk wil ook nog wat aan mijn avond hebben en van munten krijg ik pukkels
Ik heb vreeschelijke visioenen. De pasta met champignons van Ynskequote:
damn ... dat was wel een hele slappe typoquote:Op zondag 27 mei 2012 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Song-fisti-bel-bal
Ik weet niet hoe het met jou zit sp3cje, maar ik zit wat met dat 'fist' in mijn maag
[ afbeelding ]
Zou dat geen vreemd volk aantrekken?
Ja he?! Alleen kijk ik tegen de zon in geloof ikquote:Op zondag 27 mei 2012 01:05 schreef Greys het volgende:
Peet! Wat een leuke foto van jou tussen de iteejer-pics!
Eensch, ik doe mee.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:58 schreef Greys het volgende:
Ja, lach jij maar. Heteroquote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef Greys het volgende:
Shut it, ik pies haast in mijn pantyonelegante groene korte broek
JIj snapt mequote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef Peter het volgende:
En het rammelt zo.. briefgeld knispert alleen een beetje.
Auch... Heb ik jullie ooit verteld van de les acrobatiek die niet helemaal ging zoals gepland? Ril...quote:
Dat plakrandje kan me een beetje dwars gaan zitten, dus alleen zelfklevende en dan met de plakstrip er nog op graagquote:Op zondag 27 mei 2012 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Ok, ik steek er wel een briefje in.![]()
Of zijn muntjes in een enveloppe ook goed?
Ja, nou ja; ieder zijn ding. En ik vind het goed hoor; wat jij wilt (zolang ik maar niet hoef mee te doen). Maar ik denk dat het terras over de pis gaat als en allemaal mensen van die soort op afkomen. Zie je het voor je? In kruis-loze broekjes en dan met zo'n latex vuist in de rugzak. Brrr....quote:
Ow, we lenen jou gewoon een paar uurtjes uit. Henk is gék op heupen denk ikquote:
ik zie het niet voor me nee!!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, nou ja; ieder zijn ding. En ik vind het goed hoor; wat jij wilt (zolang ik maar niet hoef mee te doen). Maar ik denk dat het terras over de pis gaat als en allemaal mensen van die soort op afkomen. Zie je het voor je? In kruis-loze broekjes en dan met zo'n latex vuist in de rugzak. Brrr....
Ik ben bang dat ik dát niet uitgelegd, dan wel ontkend krijg
Heb ik je dan ooit verteld wat er eens gebeurde toen ElisaB nog maar net was opgericht? Nee, vast niet. Dat vertel ik je dan binnenkort nog een keer.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:12 schreef sp3c het volgende:
ik zie het niet voor me nee!!
en ik doe ook heel erg mijn best om het zo te houden
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Wacht ff Elies, dan schenk ik ff bij en dan mag je los
Nee, maar dat was toch ook helemaal niet zo'n goed verhaalquote:Op zondag 27 mei 2012 01:31 schreef Greys het volgende:
Oh ja
En dat met die winkelhaak.. weten ze dat al?
Ja Greys, vertel nog eens over je winkelhaakquote:Op zondag 27 mei 2012 01:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh ja, dat had je me verteld inderdaad
nu ben ik wel benieuwd naar de winkelhaak van Greys
Ah, dat verhaal kende ik idd niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:29 schreef ElisaB het volgende:
Jullie weten het al lang
ElisaB is opgericht in 2001, toen NetMeeting ineens in Windows zat. Dat was door Microsoft bedoeld als iets onschuldigs, maar groeide uit tot het nieuwste live-porno-kanaal van i-net.
ElisaB werd opgericht en ze gooide zich er vol in (zonder cam, dat dan weer wel).
De bedoeling was om het fenomeen te aanschouwen en er een boek over uit te brengen. En zo kon het gebeuren dat ElisaB op een goede avond ineens oog in oog stond met het poepgat van een heer op leeftijd. Hij liet zich achterover op zijn bed rollen en drukte zo een latex vuist naar binnen.
Latex was daarna nooit meer het zelfde voor ElisaB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Alles went, maar in 2001 was het vrij schokkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
whehehe!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:29 schreef ElisaB het volgende:
Jullie weten het al lang
ElisaB is opgericht in 2001, toen NetMeeting ineens in Windows zat. Dat was door Microsoft bedoeld als iets onschuldigs, maar groeide uit tot het nieuwste live-porno-kanaal van i-net.
ElisaB werd opgericht en ze gooide zich er vol in (zonder cam, dat dan weer wel).
De bedoeling was om het fenomeen te aanschouwen en er een boek over uit te brengen. En zo kon het gebeuren dat ElisaB op een goede avond ineens oog in oog stond met het poepgat van een heer op leeftijd. Hij liet zich achterover op zijn bed rollen en drukte zo een latex vuist naar binnen.
Latex was daarna nooit meer het zelfde voor ElisaB
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 27 mei 2012 10:22 schreef Greys het volgende:
Mogguh![]()
Ingetje, ik zie nu pas je borrelnoten appie![]()
Nooit mijn foon gehoord.
Goedemorgen ook aan jou!quote:Op zondag 27 mei 2012 10:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Goooeeeeddeeeemooorgen!!!!
Bij jullie ook zo'n fijne ochtend?
Ben je nog aan het nagenieten?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Goooeeeeddeeeemooorgen!!!!
Bij jullie ook zo'n fijne ochtend?
Kunnen we die buurvrouw niet laten afschepenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook gewoon 'klanten' aan ons, maar deze mister doet wel extra moeite vind ik.
En volgens mij vond iedereen zijn/haar bon meevallen, dus het was geen rip-off
En het eten was leuk verzorgd, zeker voor dat geld! En de taart
Hij was eerderquote:Op zondag 27 mei 2012 12:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Heeftie last van zijn buurvrouw?
Nu weet ik niet wie er eerder was maar als je bij een kroeg woont weet je dat je overlast (?) kan krijgen
Heb nog wel een stukje gras over voor een tentjequote:Op zondag 27 mei 2012 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen we die buurvrouw niet laten afschepen.
Ik vond inderdaad dat de muziek juist niet hard stond. Soms zelfs een beetje te zachtquote:Op zondag 27 mei 2012 13:14 schreef Greys het volgende:
Als ik ooit naast een kroeg zou moeten wonen zou ik die kiezen.
Als er nou iemand de volumeknop netjes regelt...
Vonden jullie ook niet dat het helemaal juist NIET hard stond?
Volgens mij zitten er wel 6 panden tussenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
Woont ze ertegenaandan (als in eraan vast met 1 of 2 muurtjes ertussen)?
Ja dat vind ik soms dus ookquote:Op zondag 27 mei 2012 13:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond inderdaad dat de muziek juist niet hard stond. Soms zelfs een beetje te zacht
Ok ik deed eenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er wel 6 panden tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Klopt ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:24 schreef Oognip het volgende:
Ze schijnt ook stewardess te zijn en dus onregelmatige diensten te hebben. Daar moet Henk zich maar aan aanpassen
I know a guy who has a brother, a cousin of a friend of this brother can...quote:Op zondag 27 mei 2012 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen we die buurvrouw niet laten afschepen.
Zal idd best, maar aan de andere kant is hij nou niet bepaald grof, agressief of intimiderendquote:
Ze is bang om voor zijn charmes te vallenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal idd best, maar aan de andere kant is hij nou niet bepaald grof, agressief of intimiderend
Is wel een groot risico dat dat gebeurt jaquote:Op zondag 27 mei 2012 14:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze is bang om voor zijn charmes te vallen
Nee maar dat soort mensen weten vaak zelf niet hoe ze iets mondeling moeten bespreken.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal idd best, maar aan de andere kant is hij nou niet bepaald grof, agressief of intimiderend
Staat nog niet vast.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:50 schreef Muis006 het volgende:
Zo, nou, bijgelezen.
Wanneer is de reunie nou? Daar zal ik vast overheen hebben gelezen.
Okeequote:Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat nog niet vast.Eind augustus/begin september is het idee.
pssst:quote:Op zondag 27 mei 2012 21:23 schreef tombolafan het volgende:
maarrrrrrrrr 1 september was henk er niet? waarom dan niet de vrijdag ervoor? Dus de 31e augustus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
pssst:wat toffffffffffffffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan, eindelijk![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
pssst:Goed initiatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grote partijen die samenwerken om tot iets positiefs te komen
Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Teruggelezen, ik ben voor een nieuwe meet
Jaaaaaaaa Moblo moet ook komen dus doe maar de 25e of de 31equote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik ook! 25e of 31e moeten allebei lukken denk ik, zolang er bitterballen zijn
Then, finally we meet!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa Moblo moet ook komen dus doe maar de 25e of de 31e
Omdat ie dat hele weekend er niet isquote:Op zondag 27 mei 2012 21:23 schreef tombolafan het volgende:
maarrrrrrrrr 1 september was henk er niet? waarom dan niet de vrijdag ervoor? Dus de 31e augustus?
ik vond het volume wel juist maar op het laatst was er een beetje inkakmuziekquote:Op zondag 27 mei 2012 13:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond inderdaad dat de muziek juist niet hard stond. Soms zelfs een beetje te zacht
dan kan ik wel weer begrijpen dattie toen een gast een beetje agressief ging doen hem meteen buiten schopte ipv hem nog proberen te sussen/waarschuwen. 2x polizei op een avond is nooit goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:13 schreef Greys het volgende:
En op songfestivalavond kwam de politie weer.
Ze waren trouwens heel aardig en zeiden dat ze niets gingen doen want ze hoorden nul herrie toen ze uitstapten.
Ja voor mij ook want ik vind het geen probleem om vrij te nemen.quote:
Nope, ook voor mensen die bv graag hadden gewild afgelopen donderdag maar toen niet konden.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Is die reunie alleen voor mensen die er bij waren?
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Is die reunie alleen voor mensen die er bij waren?
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja voor mij ook want ik vind het geen probleem om vrij te nemen.
Maar anderen weer wel.
Dus het wordt nog een hele taak deze keer om iedereen tevreden te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |