Ik voel met je mee. Als ik niet al een deel had gekend, was ik zeker niet gegaan. Ben namelijk ook ontzettend verlegen en mensenschuw. Maar gek genoeg waren deze FOK!-ers en hun aanhang in het echt gewoon hele leuke mensen. Ik zou ze zonder uitzondering ook prima op mijn verjaardag kunnen uitnodigen. Niet dat ik die vier, maar stél dat ik dat wel zou doen; ze zouden allemaal welkom zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Dat is in ieder geval al een beginmaar het zijn wel heel veel mensen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dit was mijn eerste meet (naast crewmeets) maar niet de laatste. Ben al in onderhandeling met Blijdorp om een Pinguin te huren
Hyperen is zo ontzettend mijn ding.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:30 schreef ElisaB het volgende:
Sjiek en gala is echt mijn ding niet, maar ik hyper vooraf graag met jullie mee
Zijn we aan een zaterdag gebonden? Nee toch? Donderdag ofzo en dan hotellen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:21 schreef Greys het volgende:
Ho stop, Henk is er zelf niet op 1 september.
Die is er ALTIJD, behalve dan. En zonder Henk gaan we dit niet doen
Toch?
Is dat deze?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem al als optie in mijn agenda gezet.![]()
EnBienvenue
Hij's leuk, maar niet iedereen zal 'm vatten denk ikquote:
Ahumquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook alles behalve een held. Serieus.
Maar er is iets met ESF-jes dat je je meteen op je gemak voelt, heel apart
Geen brallers (nou ja... yvonne dan een beetje tijdens Turkije...) en 'gewoon gezellig'.
Dat klinkt heel mutserig, maar mutserig is kennelijk zo slecht nog nie!
Maar de meesten hebben het weekend vrij en anders moet iedereen weer vrij gaan vragenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn we aan een zaterdag gebonden? Nee toch? Donderdag ofzo en dan hotellen?
Hoop wel op een zaterdag, rond die tijd zijn er al zo veel mensen weg bij ons dat vrij krijgen erg lastig gaat worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn we aan een zaterdag gebonden? Nee toch? Donderdag ofzo en dan hotellen?
op de terugweg moest ik echt een tering eind omrijden want ik kon niet meer terug via dezelfde weg, dus ikke 10 minuten lang woonwijken gezien, zonder een bordje ergens waar nou doorgaand verkeer heen moet.. en opeens was ik weer op die melanchton wegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het groene pijltje kan je ook niet met de auto rijden
Maar de sp3cster had wel zo moeten lopen
Ik weet niet wie jij wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op de terugweg moest ik echt een tering eind omrijden want ik kon niet meer terug via dezelfde weg, dus ikke 10 minuten lang woonwijken gezien, zonder een bordje ergens waar nou doorgaand verkeer heen moet.. en opeens was ik weer op die melanchton weg.
Ja, dat dus. Vind het ERG leuk maar ik ga er geen vrij voor vragen, ik heb niet zo veel vrije dagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar de meesten hebben het weekend vrij en anders moet iedereen weer vrij gaan vragen
Ik zou wel van te voren eerst nog op een of andere manier minimeets regelen danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Als ik niet al een deel had gekend, was ik zeker niet gegaan. Ben namelijk ook ontzettend verlegen en mensenschuw. Maar gek genoeg waren deze FOK!-ers en hun aanhang in het echt gewoon hele leuke mensen. Ik zou ze zonder uitzondering ook prima op mijn verjaardag kunnen uitnodigen. Niet dat ik die vier, maar stél dat ik dat wel zou doen; ze zouden allemaal welkom zijn
Jij verlegen en mensenschuw?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Als ik niet al een deel had gekend, was ik zeker niet gegaan. Ben namelijk ook ontzettend verlegen en mensenschuw. Maar gek genoeg waren deze FOK!-ers en hun aanhang in het echt gewoon hele leuke mensen. Ik zou ze zonder uitzondering ook prima op mijn verjaardag kunnen uitnodigen. Niet dat ik die vier, maar stél dat ik dat wel zou doen; ze zouden allemaal welkom zijn
Zelfs ik niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:26 schreef Greys het volgende:
En er werd best gedronken, vooral na de uitschakeling, maar er was werkelijk niet één iemand irritant dronken ofzo
Ja, die!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dat deze?
http://www.hotelbienvenue.nl/Bienvenue-prijzen-nl.htm
Donker shirt, soort carnavals-steek opquote:
Hoezo kon je niet meer terug via dezelfde weg met de auto?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op de terugweg moest ik echt een tering eind omrijden want ik kon niet meer terug via dezelfde weg, dus ikke 10 minuten lang woonwijken gezien, zonder een bordje ergens waar nou doorgaand verkeer heen moet.. en opeens was ik weer op die melanchton weg.
Wel goed voor jezelf zorgen hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
Ow shit, even snel boodschappen doen, anders heb ik vanavond niets te snaaien tijdens het songfestival en morgen en overmorgen geen eten en dan zijn de winkels dichtTozzoooo!
Wij hebben hier speciaal blokjes kaas en TUC voor de gelegenheid, is dat burgerlijk genoeg?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
Ow shit, even snel boodschappen doen, anders heb ik vanavond niets te snaaien tijdens het songfestival en morgen en overmorgen geen eten en dan zijn de winkels dichtTozzoooo!
Ja, oké haha, weereens niet aan gedachtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar de meesten hebben het weekend vrij en anders moet iedereen weer vrij gaan vragen
De Brabantse Danny!quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel goed voor jezelf zorgen he
Wij gaan naar mijn ouders toe dus hopelijk hebben die ook genoeg ingeslagen
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben hier speciaal blokjes kaas en TUC voor de gelegenheid, is dat burgerlijk genoeg?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:21 schreef yvonne het volgende:
http://cafe.hethalvemaatje.nl/eetcafe/7/Bericht+schrijven.html
Wel een berichtje achterlaten hè!
Ik ga met mijn man kijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga kijken met Takaiki. En heb toastjes en salade, kerstomaatjes en komkommer ingeslagen.
En chipsjes in de kast, mocht dit allemaal te eng gezond blijken te zijn.
Linkje graagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Donker shirt, soort carnavals-steek op
Hij staat op de foto in innige omhelzing met yvonne en ook een keer met Takaiki.
Weet je het dan? Of wil je een fotolinkje?
Dan uit je dat op een vreemde manier voor mijquote:
Ik ook, echt waar dus ik geloof je meteenquote:
Doe mij dan een beetje van hoe jullie dat uiten pleasequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, echt waar dus ik geloof je meteen
Babbel ook gezellig maar liefst wel naast iemand die ik dan wel ken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan uit je dat op een vreemde manier voor mijik ben verlegen en mensenschuw en uit dat iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |