Hoezo kon je niet meer terug via dezelfde weg met de auto?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op de terugweg moest ik echt een tering eind omrijden want ik kon niet meer terug via dezelfde weg, dus ikke 10 minuten lang woonwijken gezien, zonder een bordje ergens waar nou doorgaand verkeer heen moet.. en opeens was ik weer op die melanchton weg.
Wel goed voor jezelf zorgen hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
Ow shit, even snel boodschappen doen, anders heb ik vanavond niets te snaaien tijdens het songfestival en morgen en overmorgen geen eten en dan zijn de winkels dichtTozzoooo!
Wij hebben hier speciaal blokjes kaas en TUC voor de gelegenheid, is dat burgerlijk genoeg?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
Ow shit, even snel boodschappen doen, anders heb ik vanavond niets te snaaien tijdens het songfestival en morgen en overmorgen geen eten en dan zijn de winkels dichtTozzoooo!
Ja, oké haha, weereens niet aan gedachtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar de meesten hebben het weekend vrij en anders moet iedereen weer vrij gaan vragen
De Brabantse Danny!quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel goed voor jezelf zorgen he
Wij gaan naar mijn ouders toe dus hopelijk hebben die ook genoeg ingeslagen
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben hier speciaal blokjes kaas en TUC voor de gelegenheid, is dat burgerlijk genoeg?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:21 schreef yvonne het volgende:
http://cafe.hethalvemaatje.nl/eetcafe/7/Bericht+schrijven.html
Wel een berichtje achterlaten hè!
Ik ga met mijn man kijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga kijken met Takaiki. En heb toastjes en salade, kerstomaatjes en komkommer ingeslagen.
En chipsjes in de kast, mocht dit allemaal te eng gezond blijken te zijn.
Linkje graagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Donker shirt, soort carnavals-steek op
Hij staat op de foto in innige omhelzing met yvonne en ook een keer met Takaiki.
Weet je het dan? Of wil je een fotolinkje?
Dan uit je dat op een vreemde manier voor mijquote:
Ik ook, echt waar dus ik geloof je meteenquote:
Doe mij dan een beetje van hoe jullie dat uiten pleasequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, echt waar dus ik geloof je meteen
Babbel ook gezellig maar liefst wel naast iemand die ik dan wel ken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan uit je dat op een vreemde manier voor mijik ben verlegen en mensenschuw en uit dat iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |