Staat nog niet vast.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:50 schreef Muis006 het volgende:
Zo, nou, bijgelezen.
Wanneer is de reunie nou? Daar zal ik vast overheen hebben gelezen.
Okeequote:Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat nog niet vast.Eind augustus/begin september is het idee.
pssst:quote:Op zondag 27 mei 2012 21:23 schreef tombolafan het volgende:
maarrrrrrrrr 1 september was henk er niet? waarom dan niet de vrijdag ervoor? Dus de 31e augustus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
pssst:wat toffffffffffffffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan, eindelijk![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
pssst:Goed initiatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grote partijen die samenwerken om tot iets positiefs te komen
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Teruggelezen, ik ben voor een nieuwe meet
Jaaaaaaaa Moblo moet ook komen dus doe maar de 25e of de 31equote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik ook! 25e of 31e moeten allebei lukken denk ik, zolang er bitterballen zijn
Then, finally we meet!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa Moblo moet ook komen dus doe maar de 25e of de 31e
Omdat ie dat hele weekend er niet isquote:Op zondag 27 mei 2012 21:23 schreef tombolafan het volgende:
maarrrrrrrrr 1 september was henk er niet? waarom dan niet de vrijdag ervoor? Dus de 31e augustus?
ik vond het volume wel juist maar op het laatst was er een beetje inkakmuziekquote:Op zondag 27 mei 2012 13:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond inderdaad dat de muziek juist niet hard stond. Soms zelfs een beetje te zacht
dan kan ik wel weer begrijpen dattie toen een gast een beetje agressief ging doen hem meteen buiten schopte ipv hem nog proberen te sussen/waarschuwen. 2x polizei op een avond is nooit goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:13 schreef Greys het volgende:
En op songfestivalavond kwam de politie weer.
Ze waren trouwens heel aardig en zeiden dat ze niets gingen doen want ze hoorden nul herrie toen ze uitstapten.
Ja voor mij ook want ik vind het geen probleem om vrij te nemen.quote:
Nope, ook voor mensen die bv graag hadden gewild afgelopen donderdag maar toen niet konden.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Is die reunie alleen voor mensen die er bij waren?
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Is die reunie alleen voor mensen die er bij waren?
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja voor mij ook want ik vind het geen probleem om vrij te nemen.
Maar anderen weer wel.
Dus het wordt nog een hele taak deze keer om iedereen tevreden te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |