quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip was me al aan het smsen of ik in dit topic wilde kijken, maar ik was de hele dag wegmaar ik doe zeker mee aan het SongfestiBal!
quote:
Nee, ben je gek zeg! Een thema maakt het juist voor een groot deel tot een succes. Denk ik. Dus dat moet je er gewoon inhouden. En al helemaal voor mij niet gaan laten!!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef Oognip het volgende:
Kunnen we dan geen themaloos feest doen? Of anders het thema: iedereen moet aan doen waar hij/zij zich goed in voelt?
Het zou toch jammer zijn als sommige mensen niet komen doordat ze zich niet prettig voelen bij het thema
Wij gaan als de russische omaatjes , dat is gala genoeg tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En gala, zelfs met een knipoog, is wayyyyy very much too far many mucho out of my comfortzone, dus die sla ik over.
25 aug of 1 sept? Maar weet niet meer waar ik het vandaan hebquote:
Je loopt ook met een belletjes hoed dussuh jij past overal in.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ben je gek zeg! Een thema maakt het juist voor een groot deel tot een succes. Denk ik. Dus dat moet je er gewoon inhouden. En al helemaal voor mij niet gaan laten!!
Ik jubel vrolijk mee
Het thema is 'BAL'.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ben je gek zeg! Een thema maakt het juist voor een groot deel tot een succes. Denk ik. Dus dat moet je er gewoon inhouden. En al helemaal voor mij niet gaan laten!!
Ik jubel vrolijk mee
1 September is afgevallen, dat weekend is Henk er niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
25 aug of 1 sept? Maar weet niet meer waar ik het vandaan heb
Dat was hetquote:Op zondag 27 mei 2012 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
1 September is afgevallen, dat weekend is Henk er niet.
En zonder Henk doen we hem niet, want dan hebben we ook geen chocotaart
Misschien moeten we het thema "bel" makenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je loopt ook met een belletjes hoed dussuh jij past overal in.
Oeh effe kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef yvonne het volgende:
Gaan we naar Zweden?
http://www.stenaline.nl/ferry/vakantiewoningen/zweden
Heb je gestemd dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef yvonne het volgende:
Gaan we naar Zweden?
http://www.stenaline.nl/ferry/vakantiewoningen/zweden
De hele week, ben er nog nooit geweest én we kunnen best bij FOK!kers uit Zweden logeren toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh effe kijken
En dan voor 1 halve finale met Nederland, of de hele week?
Ja, maak het bed maar vast op, we komen eranquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |