quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:14 schreef sp3c het volgende:
gelukkig ben ik het kaartlezen niet verleerd
[ afbeelding ]
groen = de goede route vanaf het stationnetje
rood = sp3c's route in de hitte
Jij ook maar beter niet, want dat gaat niet goed komen in Turkijequote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, jij leest geen kaart in Turkeije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, jij leest geen kaart in Turkeije.
Zo, even de buurt verkennen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:57 schreef Greys het volgende:
Bwoehahahahahaha
Even nog hoor...
[ afbeelding ]
Het groene pijltje kan je ook niet met de auto rijdenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:00 schreef Ml-etje het volgende:
Moet zeggen dat ik met de auto ook zo ben gereden
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:57 schreef Greys het volgende:
Bwoehahahahahaha
Even nog hoor...
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het groene pijltje kan je ook niet met de auto rijden
Maar de sp3cster had wel zo moeten lopen
Oh ja, ik ben ook pas op de helft!quote:
Prima plan om de lege periode door te komenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:03 schreef Greys het volgende:
Zeg, als ik met Henk nou eens Het Grote SongfestiBal ga organiseren voor bv eind augustus, begin september? Is al over een maand of drie. Een 'chique' feestje, iedereen in cocktail/gala/achtig omdat het een bal is. Met (gehakt)ballen. En Songfestivalmuziek....
Ik zeg ja.
Is er animo voor? Hebben we meteen een toffe reünie.
En kunnen we de tijd een beetje overbruggen, want vlak daarna zal er al wel weer meer bekend worden over hoe Nederland het aan gaat pakken qua Nat. Songfestival.
We gaan het niet overdrijven hoor, liever dat mensen dan de centjes bewaren voor de drankjes en het eventuele slapen dan aan kleding. Heb je niet een zwarte broek en een wit overhemd ofzo? En dan doe je alleen een vlinderdassie/strikkie kopenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef sp3c het volgende:
volgens mij zou ik er apart voor moeten gaan shoppen
heb wel een stropdas
Lijkt me tof.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:03 schreef Greys het volgende:
Zeg, als ik met Henk nou eens Het Grote SongfestiBal ga organiseren voor bv eind augustus, begin september? Is al over een maand of drie. Een 'chique' feestje, iedereen in cocktail/gala/achtig omdat het een bal is. Met (gehakt)ballen. En Songfestivalmuziek....
Ik zeg ja.
En kunnen we de tijd een beetje overbruggen, want vlak daarna zal er al wel weer meer bekend worden over hoe Nederland het aan gaat pakken qua Nat. Songfestival.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me tof.![]()
Een dingetje. Als het dan net zo heet is als donderdag en ik daar aankom in pak met overhemd en stropdas ben ik wel bang dat er snel een paar kledingstukken uit zullen vliegen.
Dan maar wat minder 'chique'
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:27 schreef moemoe het volgende:
Oeh, heb ik weer een reden om te shoppen.
Van mij ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:30 schreef ElisaB het volgende:
Sjiek en gala is echt mijn ding niet, maar ik hyper vooraf graag met jullie mee
Ah, gelukkig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt ook chique met een dikke knipoog
Teken gewoon een stropdas met een stift op een wit hempie
Maar jij was donderdag toch ook al sjiek en gala?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:30 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dat was wel zo ongeveer dat wat het meeste in de buurt komtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar jij was donderdag toch ook al sjiek en gala?
Sjiek met een kniphoog he?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:30 schreef ElisaB het volgende:
En jij komt ook wel, toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Van mij ook niet, maar hyperen kan ik
Ik kom wel als gehaktbal , gewoon bruine kleding en de zweetdruppels als jusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij komt ook wel, toch?
Of we doen kak ipv chique.
Ballerig.
Of is dat hetzelfde?![]()
Ja toch? Anders zien we elkaar pas weer volgend jaar NSFquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima plan om de lege periode door te komen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:38 schreef indaha het volgende:
Ik kom wel als gehaktbal , gewoon bruine kleding en de zweetdruppels als jus
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:40 schreef Greys het volgende:
Ja doen weDie woont toch in de buurt.
En die wil de FOK!kers vast wel ontmoeten.
En Franklin weer, want sp3c moet daar nog even mee op de foto.
Jaaaaa wat leuk!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:03 schreef Greys het volgende:
Zeg, als ik met Henk nou eens Het Grote SongfestiBal ga organiseren voor bv eind augustus, begin september? Is al over een maand of drie. Een 'chique' feestje, iedereen in cocktail/gala/achtig omdat het een bal is. Mag ook gewoon een zomerjurkie met lange handschoenen van papier heurMet (gehakt)ballen. En Songfestivalmuziek....
Ik zeg ja.
Dan mag je wel oppassen dat er niet eentje ontsnaptquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:15 schreef Oognip het volgende:
Jaaaaa wat leuk!
Ik heb nog een galajurk van 5 jaar geleden (jezus, is dat al zo lang geleden?). Nog even iets afvallen en hij past weer. Er zit wel een gat in het midden tussen m'n tieten
Komt helemaal in ordequote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan mag je wel oppassen dat er niet eentje ontsnapt
Subtiel zo toch?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
En anders heeft Greys nog wel een paar speldjes waarmee je dat gat kan dichten, succes gegarandeerd.
MammaB zei: "Je moet eens aan Miran vragen of ze al eens veiligheidsspeldjes heeft overwogen. Schijnt ook prima te werken!"quote:
Hihiiiiiiihihihi.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MammaB zei: "Je moet eens aan Miran vragen of ze al eens veiligheidsspeldjes heeft overwogen. Schijnt ook prima te werken!"
It's going downhill als MammaB de grap ook al heeft opgepikt
Ik heb hem al als optie in mijn agenda gezet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:09 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we gaan mikken op zaterdag 1 september.
Over drie maanden en een paar dagen!
Die man gaat niet weten wat hem overkomt.quote:
No Henk, No Party.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:21 schreef Greys het volgende:
Ho stop, Henk is er zelf niet op 1 september.
Die is er ALTIJD, behalve dan. En zonder Henk gaan we dit niet doen
Toch?
Mopjeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
heej lieverds bedankt voor de te dolle avond, en ik kom zeker op het bal als ik kan
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
heej lieverds bedankt voor de te dolle avond, en ik kom zeker op het bal als ik kan
ja leuk he, bent trouwens mijn usb stick vergeten., dus je kunt je muziekverzameling uitbreidenquote:
Neequote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:21 schreef Greys het volgende:
Toch?
Geen Henk!?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:21 schreef Greys het volgende:
Toch?
1 lang persoon per kamer indelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die man gaat niet weten wat hem overkomt.![]()
Overal ventilators die niet meer uit kunnen!
Ik ga hem voor je terug halenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja leuk he, bent trouwens mijn usb stick vergeten., dus je kunt je muziekverzameling uitbreiden
Joh Greysquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:01 schreef Greys het volgende:
8 sept?
Ik zit ook even te vissen bij Ingetje, maar die is weer juist de laatste week van aug en eerste twee van september met vakantie. Die moest het deze keer missen ivm werk dus had het leuk gevonden als zij er de volgende keer wel bij kon zijn. Dus ik pieker nog heel even verder
Maar ik denk dat iedereen het zal begrijpen als we gewoon ergens deze week een datum prikken zonder teveel te kijken naar vakanties en andere dingenWiens vakantie dan ook. Want anders is er ben ik bang elke zaterdag wel iemand die niet kan en dan wordt het alsnog weer volgend jaar.
Waarom slaan? Logisch tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh Greysvakantie is uiteindelijk voor iedereen min of meer belangrijker.
*niet slaan!
Dan is Ml-etje weer met vakantiequote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom slaan? Logisch toch
[..]
Dan is Ml-etje weer met vakantie
Van harte welkom op ons volgende feest voor ESF-ers!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef Sarabi het volgende:
De topics teruglezen alleen al is hilarischleuk om te zien dat het songfestival zo leeft.
Het enthousiasme van hier is gewoon echt ontzettend aanstekelijk, je gaat als vanzelf erin mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef Sarabi het volgende:
De topics teruglezen alleen al is hilarischleuk om te zien dat het songfestival zo leeft.
quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Van harte welkom op ons volgende feest voor ESF-ers!
Gewoon deze topics in de gaten houden!
Ja doen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
Ik blijf het feest wel via de topics volgen
Het zijn gewoon normale mensen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doen!
Nieuwe gezichten zijn altijd welkom! En vraag maar aan Cee, we zijn niet eng
Ik was alleen een pietsie teleurgesteld dat jij niet echt op een paarse octopus leekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zijn gewoon normale mensen!
Nou ja, definieer 'normaal' maar hey, het zijn mensen!
Dat is in ieder geval al een beginquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zijn gewoon normale mensen!
Nou ja, definieer 'normaal' maar hey, het zijn mensen!
Sorry, IK HAD MIJN GROTE MENSENPAK AANGETROKKEN MUHAHAHAHAAA.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was alleen een pietsie teleurgesteld dat jij niet echt op een paarse octopus leek
WANT DAT ZOU JE DOEN ZEI JE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |