SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Durf jij dat? Ik zou het niet zo snel doen, naar een naaktstrand denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet naakt. Ik zou het wel willen zijn, lekker aan het strand
.
Ik lig sowieso altijd topless. Naaktstrand is heerlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Durf jij dat? Ik zou het niet zo snel doen, naar een naaktstrand denk ik.
Ik struikel dan altijd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Durf jij dat? Ik zou het niet zo snel doen, naar een naaktstrand denk ik.
Als het zou kunnenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:22 schreef system_overload het volgende:
banjer jij maar naakt rond zonder schoenen Samzz
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik durf niet eens naar een normaal strand,
Heb er geen moeite mee om mijn goddelijke lichaam te showenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik durf niet eens naar een normaal strand, laat staan een naakt strand.
Dat weet ik, maar je mag nu wel stoppen met naaktfoto's sturen. ktnxbai.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb er geen moeite mee om mijn goddelijke lichaam te showen
de bewering is niet toepasbaar op jou een individu voor de massa welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het zou kunnen. Ik geef gewoon aan dat je bewering niet klopt, hoef je niet om te gaan haten he.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je mag nu wel stoppen met naaktfoto's sturen. ktnxbai.
Ik denk het niet. Maar als jij dat wilt denken vind ik dat prima, hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
de bewering is niet toepasbaar op jou een individu voor de massa wel
winkels ,fashion,make up etc
vertel jij me dan maar waarom er modellen zijn er make up is fashion en shoesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar als jij dat wilt denken vind ik dat prima, hoor.
concurrentie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef system_overload het volgende:
[..]
vertel jij me dan maar waarom er modellen zijn er make up is fashion en shoes![]()
Omdat het leuk is en omdat je nu eenmaal kleding moet dragen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef system_overload het volgende:
[..]
vertel jij me dan maar waarom er modellen zijn er make up is fashion en shoes![]()
en vraagquote:
Ja, maar dat heeft toch niets met jouw originele statement te maken?quote:
quote:als vrowen geen kleren ,schoenen etc shopten zouden we er ook niet zo damn fine uitzien
it takes a lot of work to look delish
dan zijn er ook geen trends etc want dan kan je elke dag hetzelfde dagenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het leuk is en omdat je nu eenmaal kleding moet dragen.
Ik geloof dat vrouwen die dingen starten zodat anderen het volgen, en ze dus cooler (want eerder) zijn dan hun vriendinnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan zijn er ook geen trends etc want dan kan je elke dag hetzelfde dagen
Pas als ik er 1 terug heb gehadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je mag nu wel stoppen met naaktfoto's sturen. ktnxbai.
tuurlijk wel als uiterlijk niet boeit is er ook geen vraag naar fashion items dus ook geen aanbod dan maakt het toch niet uit hoe je kleedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft toch niets met jouw originele statement te maken?
[..]
Het gaat er om dat vrouwen niet altijd uren hoeven te shoppen om er goed uit te zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
tuurlijk wel als uiterlijk niet boeit is er ook geen vraag naar fashion items dus ook geen aanbod dan maakt het toch niet uit hoe je kleed
Je lukt om het punt heen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan zijn er ook geen trends etc want dan kan je elke dag hetzelfde dagen
dan gaat het nog steeds om aantrekkelijkheidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat vrouwen die dingen starten zodat anderen het volgen, en ze dus cooler (want eerder) zijn dan hun vriendinnen.
En als je nou lelijk bent?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lukt om het punt heen.
Jouw bewering was dat je dat nodig hebt om er leuk uit te zien. Dat is bullshit.
Niet zo zeer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan gaat het nog steeds om aantrekkelijkheid
jawel wie is het aantrekkelijkstquote:
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.quote:
Ik, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
jawel wie is het aantrekkelijkst
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het gaat er om dat vrouwen niet altijd uren hoeven te shoppen om er goed uit te zien.
zeg dat maar tegen de make up&fashion industryquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lukt om het punt heen.
Jouw bewering was dat je dat nodig hebt om er leuk uit te zien. Dat is bullshit.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
Niet mee eens, ik ken vrouwen die helemaal niet aantrekkelijk zijn maar zich door juist toegepaste kleding ineens aardig toonbaar kunnen makenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
bewijs!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik ken vrouwen die helemaal niet aantrekkelijk zijn maar zich door juist toegepaste kleding ineens aardig toonbaar kunnen maken
Dat vrouwen zo dom zijn om daar miljoenen aan uit te geven maakt jouw punt niet waar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
zeg dat maar tegen de make up&fashion industry
Dat zijn geen vrouwen dat zijn trollen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik ken vrouwen die helemaal niet aantrekkelijk zijn maar zich door juist toegepaste kleding ineens aardig toonbaar kunnen maken
de massa bepaalt wat normaal isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vrouwen zo dom zijn om daar miljoenen aan uit te geven maakt jouw punt niet waar.
Je lult nog steeds om het punt heen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
zeg dat maar tegen de make up&fashion industry
Euhm ok, en wat probeer je daar mee te zeggen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa bepaalt wat normaal is
Ben je dan knap? Nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
als jullie basisbeginselen van sociologie niet eens snapt is deze discussie nutteloosquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm ok, en wat probeer je daar mee te zeggen?
De massa denkt dat nodig te hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa heeft nog steeds make up ,fshionitems nodig anders was er geen vraag naar
Je bent de rode draad een beetje kwijt he?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa heeft nog steeds make up ,fshionitems nodig anders was er geen vraag naar
Het is wel meer als veel doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je dan knap? Nee.
Het klopt dat je met de juiste kleding veel kan doen, maar dat maakt je niet opeens knap. Een leuk jurkje maakt mij ook niet opeens een lekker ding, dat is gewoon onzin.
als je basisbeginselen van sociologie niet eens snapt is deze discussie nutteloosquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent de rode draad een beetje kwijt he?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
als je basisbeginselen van sociologie niet eens snapt is deze discussie nutteloos
want daar gaat het altijd om
hoe jij iets ziet tegenover anderen
in dit geval de massa
anyway
bye bye zwaai zwaai
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
als jullie basisbeginselen van sociologie niet eens snapt is deze discussie nutteloos
ik ga een leven leiden.Tot vanavond
door dom te gaan lachen bewijs je juist dat je niks weetquote:
Helemaal super.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:56 schreef system_overload het volgende:
[..]
door dom te gaan lachen bewijs je juist dat je niks weet
uitgeluld dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helemaal super.
Mjah, sorry, op zo iets belachelijks heb ik echt geen weerwoord nee.
Iedereen weet dat foto's van de sterren tot op het bot bewerkt zijn. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
Het is wel meer als veel doen.
Kijk dit maar eens voor de grap
Het gaat niet om bewerkte foto's.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen weet dat foto's van de sterren tot op het bot bewerkt zijn. Wat is je punt?
Die foto is gewoon bewerkt. Alle foto's voor in magazines worden bewerkt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:00 schreef kree het volgende:
[..]
Het gaat niet om bewerkte foto's.
Maar waar het wel om gaat is dus dat make-up/kleding (in dit geval meiden) een heel stuk aantrekkelijker kan maken, niet alleen maar een beetje.
Niet dat ik ervan hou, al dat mode popjes gedoe.
Toch kan het een hoop doen, nou die foto's in het filmpje zullen vast bewerkt zijn, daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die foto is gewoon bewerkt. Alle foto's voor in magazines worden bewerkt.
En natuurlijk kan kleding en make-up je mooier maken, maar als je niet knap bent, wordt je door kleding en make-up niet opeens een enorme stoot.
eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
Daarbij, de stelling is dat je kleding en make-up nodig hebt om er leuk uit te kunnen zien. Voor een aantal mensen zal dat zo zijn, maar het gros ziet er ook heel leuk uit zonder.
Stelling verworpen.
Zo nep is juist helemaal niet lekker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef kree het volgende:
[..]
Toch kan het een hoop doen, nou die foto's in het filmpje zullen vast bewerkt zijn, daar gaat het niet om.
Maar ook als de foto's niet bewerkt zijn, dan ziet ze er wel 10x lekkerder uit met een laag plamuur als zonder.
Dikke nep is het allemaal.
Nee, ik kan an ga niet op vakantiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef screwloose het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon op vakantie van die centen
Een stelling verwerp je meestal niet door de ontkenning te formulerenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
Daarbij, de stelling is dat je kleding en make-up nodig hebt om er leuk uit te kunnen zien. Voor een aantal mensen zal dat zo zijn, maar het gros ziet er ook heel leuk uit zonder.
Stelling verworpen.
Lees het topic en dat daarvoor eens terug.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een stelling verwerp je meestal niet door de ontkenning te formuleren. Nooit debatten moeten doen op de middelbare school?
Wat je bedoelt is conformisme, dit betekent niet dat het ineens 'normaal' is. Normaal is op zowel kleine als grote schaal zeer relatiefquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa bepaalt wat normaal is
sociologie dit dat
we kunnen wel een discusie houden maar kijk om je heen
Hey, youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, als het niet goed is dan moet je er natuurlijk iets van zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:37 schreef formerjellybean het volgende:
Afijn was nogal genant hij ging zijn bestelling terugsturen omdat hij het niet wou eten en ook kwam serveerster vragen of het smaakte en was die ook al heel erg van nou nee eigenlijk niet .
Op dat soort momenten heb ik toch wel even plaatvervangende schaamte .
Want hij vond het stiekem heel lekker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:37 schreef formerjellybean het volgende:
Afijn was nogal genant hij ging zijn bestelling terugsturen omdat hij het niet wou eten en ook kwam serveerster vragen of het smaakte en was die ook al heel erg van nou nee eigenlijk niet .
Op dat soort momenten heb ik toch wel even plaatvervangende schaamte .
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hey, you![]()
Maar je was in discussie met former, proceed..ik snap, héél naïef, de discussie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen kicken erop om dat te doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:26 schreef formerjellybean het volgende:
Damn toch naar terras geweest met buurman maar achteraf een beetje spijt van . Buurman was horkerig tegen de bediening en vond het nogal genant
Woon jij naast Gordon Ramsay?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:42 schreef formerjellybean het volgende:
Nou hij had er nog geen hap van genomen enhet terwijl het er prima uitzag . Het was meer zeuren om het zeuren, toen hebben ze voor hem nog speciaal andere bestelling gemaakt broodje gezond en was ook al niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snapte je punt wel een beetje thoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik snap, héél naïef, de discussie niet![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
C
Woon jij naast Gordon Ramsay?:pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik snapte je punt wel een beetje tho
Evian, voor wanneer gewoon kraanwater niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben er nog hoor trouwens heerlijk van evian gehaald voor in huis in koelkast gedaan en als ik het erg warm heb kan ik mezelf besprayen met Evian
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Evian, voor wanneer gewoon kraanwater niet goed genoeg is.
Evian, voor wanneer je niet weet aan welke dingen je je geld wél nuttig aan uit moet geven.
aansteller. het is bij lange na niet zo warm meer als gisteren, en toen viel het ook al mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben er nog hoor trouwens heerlijk van evian gehaald voor in huis in koelkast gedaan en als ik het erg warm heb kan ik mezelf besprayen met Evian
Ik lig al sinds half 10 in de zon op terrasje aan het strandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, de komende 4 dagan volop aan het werk..
Nou in mijn flat is het nog steeds warm hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
aansteller. het is bij lange na niet zo warm meer als gisteren, en toen viel het ook al mee.
evian -> naivequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:30 schreef Sinji het volgende:
Het kraanwater in Nederland is volgens mij de beste van de wereld. Kwalitatief amper verschil met gebotteld water. Evian kopen in Nederland is vergelijkbaar met een aardappelboer die zijn aardappels uit de supermarkt haalt
dat word wel gezegd maar ik heb er nog nooit een spokesperson van evian over hoort of zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou dat expres zijn?
Barleduc is ons kraanwater trouwens.
Dat wilde ik ook posten, maar ik vond 'm niet leuk genoeg.quote:
Ik heb geen schaamtequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook posten, maar ik vond 'm niet leuk genoeg.
Geen punt, ik laat anderen wel met de slechte concepten van mijn humor weglopen en credits scoren.
Helaas, morgen verjaardagsfeest van mijn broeder van dezelfde moederrquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Leer me dat eens, Sinji. Morgen in Rotterdam ofzo.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helaas, morgen verjaardagsfeest van mijn broeder van dezelfde moederr
waar vind je ze toch telkensquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef debeterebob het volgende:
Wat zijn er toch veel idioten
Tips om anoniem te leven
Oude mensen doen wel eens een dutje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
oh jongens ik ben kapot
ik wou dat ik al naar bed kon
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
oh jongens ik ben kapot
ik wou dat ik al naar bed kon
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:59 schreef twi het volgende:
[..]
En hij was nog wel zo voorzichtig met z'n identiteit.
noem je me nu oud?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
nee het is allemaal niet waarnou ja het orgie stuk niet
hoezo?quote:
Waar het hart vol van is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
noem je me nu oud?
nee we krijgen zo nog mensen te eten
ik moet nog opruimen en het nagerecht maken
en dan dus nog gastvrouw zijn
en orgie seksen
heel vermoeiend allemaal
Ja hey, voor alleen eten doe ik het niet hoor!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
noem je me nu oud?
nee we krijgen zo nog mensen te eten
ik moet nog opruimen en het nagerecht maken
en dan dus nog gastvrouw zijn
en orgie seksen
heel vermoeiend allemaal
Ben je al bij alternate geweest?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hey, voor alleen eten doe ik het niet hoor!
yup, handig joh dat vooruit bestellen!quote:
Maar straks kan je wel lekker gamen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
yup, handig joh dat vooruit bestellen!
heb alleen wel een verhuiswagen nodig om de nieuwe case 3 hoog te tillen
yuh, wel eerst nog vista cd claimen van m'n broertje, ik werk nog met xp, maar die gaat mijn 16 gb aan geheugen niet slikkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
Maar straks kan je wel lekker gamen!
Geen vista doen, windows 7 is veel beterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
yuh, wel eerst nog vista cd claimen van m'n broertje, ik werk nog met xp, maar die gaat mijn 16 gb aan geheugen niet slikken![]()
ik zag hem jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:38 schreef debeterebob het volgende:
Rhu: ik weet waar je moet gaan solliciteren
Lees dit
Docent geschorst nadat tweet over islam.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef debeterebob het volgende:
Wat zijn er toch veel idioten
Tips om anoniem te leven
Kun je dat op 2 pc's tegelijk installeren met 1 code dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen vista doen, windows 7 is veel beter
Nee dat gaat nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je dat op 2 pc's tegelijk installeren met 1 code dan?
Daarom dus Vista, nieuwe windows 7 cd vind ik nog even te duur..quote:
Ik wist hetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet
Toen hij geboren was leefden de dodo's nog manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
Owja ik weet toch niet hoe antiek jij bent
Voor een tokkie is het:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:03 schreef kree het volgende:
Het kan best wel eens een sleur zijn het leven.
Werken > hobby > slapen
Geen 150 plantjes op zolder hebben icm een wajong uitkeringquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een tokkie is het:
Slapen > hobby > Werken
Maar ook dat helpt je niet echt verder
Zit je zoveel op Fok om een alibi te hebben als de politie je verdenkt stroom af te tappen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen 150 plantjes op zolder hebben icm een wajong uitkering
Had je hier maar moeten blijvenquote:
pc staat op zolder tussen de plantjes in, kan ik alles in de gaten houden toch en als de popo komt zo uit het raam klimmenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zit je zoveel op Fok om een alibi te hebben als de politie je verdenkt stroom af te tappen?
Gewoon een bijl naast je pc leggen. Dan komen ze al niet meer tegenwoordig. En anders bel je gewoon 99 Turken op om te komen helpenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pc staat op zolder tussen de plantjes in, kan ik alles in de gaten houden toch en als de popo komt zo uit het raam klimmen
Midlife crisisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:12 schreef kree het volgende:
Ik heb wel eens zin om gewoon m'n boeltje te pakken en de wijde wereld in te gaan.
Maarja het vervelende is dat je gewoon geld nodig hebt.
Zal eens een verhaal vertellen.
Was op vakantie in de dominicaanse republiek. Goed nou standaard toeristen shit maar daar gaat het niet om.
We deden daar zo'n duik introductie, of te wel een ochtend instructie oefenen in zwembad en dan in de middag de zee op naar zo'n rif. (super vet allemaal, maar daar gaat het ook niet om)
Die gozer die die instructie gaf was een nederlander ook.
Wat hij vertelde, had gewoon gezocht op internet en gemaild naar die duikschool daar, had zelf nooit gedoken.
Nou daar zijn diploma (padi ofzo heet het weet ik veel) gehaald daar en nu geeft ie daar instructie en woont ie in een appartement daar.
Hij vertelde mijn wereld is niet groter als mijn koffer, dus of te wel gewoon alle kanten op en doen waar ie zin in had.
Heeft toch wel wat.
Mensen nodig hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon een bijl naast je pc leggen. Dan komen ze al niet meer tegenwoordig. En anders bel je gewoon 99 Turken op om te komen helpen
En om al die shit om te roken hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen nodig hebben
Enige keer dat ik dat heb is als de plantjes geknipt moeten worden
nah was een jonge gast ook nog, beetje van mijn leeftijd (nu).quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Midlife crisis
Koop een motor en een 999inch breedbeeld.
covert one.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:33 schreef kree het volgende:
is dit de moeite om te kijken?
Covert one: The Hades factor
op rtl 7
Ja ik zie het jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
covert one.niet echt een slimme originele naam voor een geheime eenheid. lijkt me een flutfilm dus.
Gewoon nee zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:49 schreef kree het volgende:
eugh m'n moeder vraagt of ik een bakkie kom doen, helemaal geen zin in :S
Hoe wimpel ik dit nou weer af?
te laat begonnen, eigen schuld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
hellow...kan me niet concentreren op een stom onderzoeksverslag wak moet leren voor morgen
Maar dat gaat ze niet leuk vinden.quote:
ghehehe nah valt wel mee, was naar lezing geweest over dot onderwerp, dus weet t wel. maar dacht "lees het nog ff door" maar tis gewoon te saai en omslachtig geschreven.quote:
Nou als je het weet, geen probleem dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe nah valt wel mee, was naar lezing geweest over dot onderwerp, dus weet t wel. maar dacht "lees het nog ff door" maar tis gewoon te saai en omslachtig geschreven.
ipv van t woord "motivatie" wordt de term "selectieve reactiebereidheid" gebruikt...dat soort dingen
dan nog oet ik t wel ff doorlezen, just incase... maar tis gewoon stom geschrevenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou als je het weet, geen probleem dus.
Vertrouwen erop dat je er genoeg van weet dus.
ach ja ik snap het wel, af en toe zijn er van die dingen die gewoon te saai zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan nog oet ik t wel ff doorlezen, just incase... maar tis gewoon stom geschreven
Daar gaat het al mis he. Je moet voorkomen dat je moeder je kan bereiken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:49 schreef kree het volgende:
eugh m'n moeder vraagt of ik een bakkie kom doen, helemaal geen zin in :S
Hoe wimpel ik dit nou weer af?
Nouja ze weet niet of ze me bereikt heeft nu, dat scheelt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis he. Je moet voorkomen dat je moeder je kan bereiken.
Gewoon haar dumpen en naar Paddy's komen morgen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
hooow advies...
morgen komt een dinnetje hier bbq-en en stappen daarna... haar vriend komt onverwachts ook mee, (geen probleem) maar zie t niet zitten als ze blijven slapen. ze slaapt tot 3 uur smiddags ofzo en vind ik irritant dak dan niet vrij ben in mn eigen huis...
ze heeft echt al 5 verschillende redenen gegeven waarom ze niet met OV terug wil na stappen
- teveel sjouwen vooraf voor de bbq - anders zou ze met auto komen (pff stel je niet aan, 2 flessen wijn... ik heb alle bbqzooi gesjouwd vandaag)
- OV is irritant (ja, maar na de bbq stappen in rdam wil ze wel.. en das ook met OV)
- wil niet "reizen" na t stappen (pff... je bent met zn 2e...)
- nog paar onzinnige redenen
zeggen dat je vroeg weg moet de volgende dag?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
hooow advies...
morgen komt een dinnetje hier bbq-en en stappen daarna... haar vriend komt onverwachts ook mee, (geen probleem) maar zie t niet zitten als ze blijven slapen. ze slaapt tot 3 uur smiddags ofzo en vind ik irritant dak dan niet vrij ben in mn eigen huis...
ze heeft echt al 5 verschillende redenen gegeven waarom ze niet met OV terug wil na stappen
- teveel sjouwen vooraf voor de bbq - anders zou ze met auto komen (pff stel je niet aan, 2 flessen wijn... ik heb alle bbqzooi gesjouwd vandaag)
- OV is irritant (ja, maar na de bbq stappen in rdam wil ze wel.. en das ook met OV)
- wil niet "reizen" na t stappen (pff... je bent met zn 2e...)
- nog paar onzinnige redenen
nee want ik ga morgen bbq-en (hierzo, dinnie heeft geen tuin/balkon) en denk dak in spijk blijf.. wekker gaat morgen om 7 uur (examen) en als ik rdam ga stappen ben ik pas half 7 weer thuis ofzo... moet echt ff beetje slapenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon haar dumpen en naar Paddy's komen morgen.
heb al gezegd dak t niet zie zitten als ze blijven slapen . dat t geen probleem was als mn zijkamer klar was geweest (hak ze daar op luchtbed gegooid) maar nu liggen ze straks op luchtbed in mn huiskamer en moet ik hele dag op slaapkamer blijven, met al mn dieren omdat die anders tegen hun neus aan gana staan hijgen)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
zeggen dat je vroeg weg moet de volgende dag?
Of de keiharde waarheid.
of zij staan gewoon vroeg(er) op.. jouw huis, jouw regels tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb al gezegd dak t niet zie zitten als ze blijven slapen . dat t geen probleem was als mn zijkamer klar was geweest (hak ze daar op luchtbed gegooid) maar nu liggen ze straks op luchtbed in mn huiskamer en moet ik hele dag op slaapkamer blijven, met al mn dieren omdat die anders tegen hun neus aan gana staan hijgen)
geloof me, je krijgt hasar echt niet wakker (tenzij ik water gooi ofzo. maar dan ook meteen ruzie)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
of zij staan gewoon vroeg(er) op.. jouw huis, jouw regels toch
ik heb net gedoucht hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ah ok, nee dan is dat ook geen optie.. ik riep ook maar wat hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geloof me, je krijgt hasar echt niet wakker (tenzij ik water gooi ofzo. maar dan ook meteen ruzie)
edit: en ze is shaggo als je dr wakker maakt
Nou ok als je het al gezegd hebt, dan is het sowieso lomp van haar/hun dat ze door blijven zeuren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb al gezegd dak t niet zie zitten als ze blijven slapen . dat t geen probleem was als mn zijkamer klar was geweest (hak ze daar op luchtbed gegooid) maar nu liggen ze straks op luchtbed in mn huiskamer en moet ik hele dag op slaapkamer blijven, met al mn dieren omdat die anders tegen hun neus aan gana staan hijgen)
en als zijkamer klaar is, is het totaal gene probleem, al blifjt ze tot 6 uur slapen... maar wil echt niet hele dag in slaapkamer wcahten tot ze wakker isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ah ok, nee dan is dat ook geen optie.. ik riep ook maar wat hoor
nja, ze moet gewoon niet zeuren hoor, als het jou niet uitkomt
nee dat snap ik.. zal toch ook wat zijn als jij je moet aanpassen in je eigen huis.. tbh heb ik een schijthekel aan dat soort figuren.. en dan ook nog blijven doormekkerenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als zijkamer klaar is, is het totaal gene probleem, al blifjt ze tot 6 uur slapen... maar wil echt niet hele dag in slaapkamer wcahten tot ze wakker is
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb net gedoucht hoorIk vind het niet erg anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
haha nou heb ook voet bij stuk gehouden... zitten nu te zeuren dat ze t niet erg vinden om in de huiskamer te slapen (blijkbaar kunnen ze zich niet in mij verplaatsen) en daarna zeiden ze dat ze morgen wel "kijken wat ze doen" gaan ze me vast voor t blok zetten... plan is om ook dan voet bij stuk te houdenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee dat snap ik.. zal toch ook wat zijn als jij je moet aanpassen in je eigen huis.. tbh heb ik een schijthekel aan dat soort figuren.. en dan ook nog blijven doormekkeren
maar ja, mijn hormonen doen dan ook een beetje raar door dit weer
ik enerzijds ook niet hoor, maar dan voel ik me direct weer vieszz enzoquote:
goedzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha nou heb ook voet bij stuk gehouden... zitten nu te zeuren dat ze t niet erg vinden om in de huiskamer te slapen (blijkbaar kunnen ze zich niet in mij verplaatsen) en daarna zeiden ze dat ze morgen wel "kijken wat ze doen" gaan ze me vast voor t blok zetten... plan is om ook dan voet bij stuk te houden
gewoon zo vanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha nou heb ook voet bij stuk gehouden... zitten nu te zeuren dat ze t niet erg vinden om in de huiskamer te slapen (blijkbaar kunnen ze zich niet in mij verplaatsen) en daarna zeiden ze dat ze morgen wel "kijken wat ze doen" gaan ze me vast voor t blok zetten... plan is om ook dan voet bij stuk te houden
haha zal een krantje bij de hand houdenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gewoon zo van
[ afbeelding ]
mja laat je niet van je stuk brengen
zo doen we datquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha zal een krantje bij de hand houden
ik zal met je meehopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
nog 1,5 blz, dan ben ik door t onderzoeksverslag heen...! rare begrippen heb ik echt niet onthouden denk ik als ik morgen bij de toets zit... hopen op multiple choise dan maar
is het daar wel gezellig?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Kom lekker TC'en, misschien zeggen Joysa en Murdera dan wel wat.
is cool, maar geen cam want naaktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Kom lekker TC'en, misschien zeggen Joysa en Murdera dan wel wat.
awwquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
hoe kan ik nu snotverkouden zijn met dit weer... niesen, hoesten, pijn in mn keel en een verstopte kriebelneus
quote:
quote:
niet altijd, maar er zijn van die momenten jah.quote:
dat de k ik.. en hoop snel overquote:
Nee voelde me niet lekker vandaag, maar gaat nu weer beter gelukkig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey kree, ook zo van het weer genoten?
Hallooo!quote:
Ik was bij m'n moeder vandaag, gezellig dagje. Even de tuin gedaan (deelsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nee voelde me niet lekker vandaag, maar gaat nu weer beter gelukkig.
En verder was het vooral heet hierzo, leuk zo'n zolder
En jij?
niet erg langquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:08 schreef kree het volgende:
hmmm vraag me af, ik heb hier nog een ei liggen in de koelkast, hoelang zijn die dingen houdbaar?
Ik ga morgen even bij mammie langs denk, had er vanavond echt geen zin inquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallooo!
[..]
Ik was bij m'n moeder vandaag, gezellig dagje. Even de tuin gedaan (deels)
eens kijken of er een datum op staat, maar vrees het ergste danquote:
even in (zout) water leggen, als ie drijft is ie niet goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:08 schreef kree het volgende:
hmmm vraag me af, ik heb hier nog een ei liggen in de koelkast, hoelang zijn die dingen houdbaar?
Op de verpakking staat wel een datum...maar die heb je zeker niet meer?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
eens kijken of er een datum op staat, maar vrees het ergste dan
staatb toch datum op t doosje..?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:08 schreef kree het volgende:
oeh goede tip!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
even in (zout) water leggen, als ie drijft is ie niet goed
ik heb vandaag omega vrije uitloop eieren gekocht... voelde best wel alsof ik iets goed had gedaan (ongeveer gelijk aan wereldvrede enzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens zijn supermarkteieren +/- 3 weken houdbaar, vers van de pers (of van de kip) een stuk langer
hmm ze drijven niet, maar nu ga ik toch wel even twijfelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens zijn supermarkteieren +/- 3 weken houdbaar, vers van de pers (of van de kip) een stuk langer
Dat had ik vroeger als ze eindelijk weer oranjevla haddenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb vandaag omega vrije uitloop eieren gekocht... voelde best wel alsof ik iets goed had gedaan (ongeveer gelijk aan wereldvrede enzo)
is dat niet 4 juni...? (dat t er andersom opstaat? )quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
hmm ze drijven niet, maar nu ga ik toch wel even twijfelen.
Er staat namelijk op THT 06.04
50/50 he?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is dat niet 4 juni...? (dat t er andersom opstaat? )
Hoe ouder eieren zijn, hoe meer lucht erin komt. Als ze gewoon op de bodem liggen zijn ze echt nog wel goed hoor. Sowieso is tht een indicatie. Ik let met eieren nooit op de datum.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
hmm ze drijven niet, maar nu ga ik toch wel even twijfelen.
Er staat namelijk op THT 06.04
Geen ideequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is dat niet 4 juni...? (dat t er andersom opstaat? )
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee
Neem aan dat het nederlandse eieren zijn
ik kook ze wel, hahaha ok morgen weer ziek straks.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe ouder eieren zijn, hoe meer lucht erin komt. Als ze gewoon op de bodem liggen zijn ze echt nog wel goed hoor. Sowieso is tht een indicatie. Ik let met eieren nooit op de datum.
wist je trouwens dat bruine eitjes van kippen met rode oorlellen komen..?quote:
Zeker weten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wist je trouwens dat bruine eitjes van kippen met rode oorlellen komen..?(leuk feitje)
hoe kun je nu kijken of iets stinktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik kook ze wel, hahaha ok morgen weer ziek straks.
heb er nog 2 dus kan er ook nog 1 breken en kijken of het stinkt?
Vreet ze nou maar gewoon. Liefst rauw.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik kook ze wel, hahaha ok morgen weer ziek straks.
heb er nog 2 dus kan er ook nog 1 breken en kijken of het stinkt?
ruiken danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe kun je nu kijken of iets stinkt
Dat is dat ras danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wist je trouwens dat bruine eitjes van kippen met rode oorlellen komen..?(leuk feitje)
Gele walmenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dan zie je asterix en obelix tekentjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je sterretje gloeide
...goeie wijn wel
Je weet dat jij verantwoordelijk bent als ik morgen dood ben?quote:
hm.. volgende keer toch niet de zaklamp aanlaten staanquote:
alsof je dood gaat van een bedorven eiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet dat jij verantwoordelijk bent als ik morgen dood ben?
Ze zonken namelijk wel als een baksteen in water, had alleen geen zout maar met zout zouden ze nog eerder blijven drijven dus dat moet niks uitmaken
denk dat je t bij de 1e hap ook wel merktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
alsof je dood gaat van een bedorven ei
Dat sterretje van wanneer je een abo hebt, maar ik denk dat het een zweetdruppeltje was op m'n brilquote:
Ah, dat sterretje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat sterretje van wanneer je een abo hebt, maar ik denk dat het een zweetdruppeltje was op m'n bril
Ik dacht een ander sterretjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat sterretje van wanneer je een abo hebt, maar ik denk dat het een zweetdruppeltje was op m'n bril
Nouja denk dat mn maag wel wat kan hebben onderhandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
alsof je dood gaat van een bedorven ei
haha dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja denk dat mn maag wel wat kan hebben onderhand
mjaah ik weet dat deze al oud zijn, maargoed geef het wel even een poging en het is gekookt dus zo dodelijk zal het wel niet meer zijn danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
En trouwens, als ze zinken met zout water weet je zeker dat ze supervers zijn
Maar goed, a) ik leef met dat trucje ook nog steeds en b) ik douw ze niet je strot in dus hoezo verantwoordelijk?
das opzich vrij makkelijk op te lossen toch...!?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
Ik wou dat ik naakt was, hitte. En dan ook nog een hyperventilerende hond door de uitdrijfweeen.
doet ze de tt ook nog eer aanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das opzich vrij makkelijk op te lossen toch...!?
Ik ben bij anderen thuisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das opzich vrij makkelijk op te lossen toch...!?
Mijn theorie dat honden nergens goed voor zijn toch maar weer bevestigd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
Ik wou dat ik naakt was, hitte. En dan ook nog een hyperventilerende hond door de uitdrijfweeen.
oh haha nee dan is t iets minder makkelijkquote:
Die slimmerik!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
mn poezel vind t sinds 2 dagen leuk om naar buiten te gaan. zat vanmorgen ook bij tuindeur te mauwen. Nu zit hij op de vensterban k naast de tuindeur en tikt gewoon met zn poot de deurklink open....
Die snap ik niet. De hond is aan het bevallen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn theorie dat honden nergens goed voor zijn toch maar weer bevestigd.
Details!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef kree het volgende:
gadver, kan melden dat ik die eieren toch maar niet ga eten.
fotos!! (vooral van je gezicht als je een hap neemt!)quote:
Nou tikte er een gaatje in en die lucht daarna vertelde me al genoeg, zelfs mijn maag kan dat niet aan.quote:
Je kan altijd nog pasta makenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nou tikte er een gaatje in en die lucht daarna vertelde me al genoeg, zelfs mijn maag kan dat niet aan.
Nouja heb nog een zak borrelnootjes liggen
quote:
Ok ok, I get the point!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Pasta of iets dat op soep lijkt met iets dat op pasta lijkt erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |