quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Evian, voor wanneer gewoon kraanwater niet goed genoeg is.
Evian, voor wanneer je niet weet aan welke dingen je je geld wél nuttig aan uit moet geven.
aansteller. het is bij lange na niet zo warm meer als gisteren, en toen viel het ook al mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben er nog hoor trouwens heerlijk van evian gehaald voor in huis in koelkast gedaan en als ik het erg warm heb kan ik mezelf besprayen met Evian
Ik lig al sinds half 10 in de zon op terrasje aan het strandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, de komende 4 dagan volop aan het werk..
Nou in mijn flat is het nog steeds warm hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
aansteller. het is bij lange na niet zo warm meer als gisteren, en toen viel het ook al mee.
evian -> naivequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:30 schreef Sinji het volgende:
Het kraanwater in Nederland is volgens mij de beste van de wereld. Kwalitatief amper verschil met gebotteld water. Evian kopen in Nederland is vergelijkbaar met een aardappelboer die zijn aardappels uit de supermarkt haalt
dat word wel gezegd maar ik heb er nog nooit een spokesperson van evian over hoort of zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou dat expres zijn?
Barleduc is ons kraanwater trouwens.
Dat wilde ik ook posten, maar ik vond 'm niet leuk genoeg.quote:
Ik heb geen schaamtequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook posten, maar ik vond 'm niet leuk genoeg.
Geen punt, ik laat anderen wel met de slechte concepten van mijn humor weglopen en credits scoren.
Helaas, morgen verjaardagsfeest van mijn broeder van dezelfde moederrquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Leer me dat eens, Sinji. Morgen in Rotterdam ofzo.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helaas, morgen verjaardagsfeest van mijn broeder van dezelfde moederr
waar vind je ze toch telkensquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef debeterebob het volgende:
Wat zijn er toch veel idioten
Tips om anoniem te leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |