SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Durf jij dat? Ik zou het niet zo snel doen, naar een naaktstrand denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet naakt. Ik zou het wel willen zijn, lekker aan het strand
.
Ik lig sowieso altijd topless. Naaktstrand is heerlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Durf jij dat? Ik zou het niet zo snel doen, naar een naaktstrand denk ik.
Ik struikel dan altijd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Durf jij dat? Ik zou het niet zo snel doen, naar een naaktstrand denk ik.
Als het zou kunnenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:22 schreef system_overload het volgende:
banjer jij maar naakt rond zonder schoenen Samzz
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik durf niet eens naar een normaal strand,
Heb er geen moeite mee om mijn goddelijke lichaam te showenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik durf niet eens naar een normaal strand, laat staan een naakt strand.
Dat weet ik, maar je mag nu wel stoppen met naaktfoto's sturen. ktnxbai.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb er geen moeite mee om mijn goddelijke lichaam te showen
de bewering is niet toepasbaar op jou een individu voor de massa welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het zou kunnen. Ik geef gewoon aan dat je bewering niet klopt, hoef je niet om te gaan haten he.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je mag nu wel stoppen met naaktfoto's sturen. ktnxbai.
Ik denk het niet. Maar als jij dat wilt denken vind ik dat prima, hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
de bewering is niet toepasbaar op jou een individu voor de massa wel
winkels ,fashion,make up etc
vertel jij me dan maar waarom er modellen zijn er make up is fashion en shoesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar als jij dat wilt denken vind ik dat prima, hoor.
concurrentie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef system_overload het volgende:
[..]
vertel jij me dan maar waarom er modellen zijn er make up is fashion en shoes![]()
Omdat het leuk is en omdat je nu eenmaal kleding moet dragen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef system_overload het volgende:
[..]
vertel jij me dan maar waarom er modellen zijn er make up is fashion en shoes![]()
en vraagquote:
Ja, maar dat heeft toch niets met jouw originele statement te maken?quote:
quote:als vrowen geen kleren ,schoenen etc shopten zouden we er ook niet zo damn fine uitzien
it takes a lot of work to look delish
dan zijn er ook geen trends etc want dan kan je elke dag hetzelfde dagenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het leuk is en omdat je nu eenmaal kleding moet dragen.
Ik geloof dat vrouwen die dingen starten zodat anderen het volgen, en ze dus cooler (want eerder) zijn dan hun vriendinnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan zijn er ook geen trends etc want dan kan je elke dag hetzelfde dagen
Pas als ik er 1 terug heb gehadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je mag nu wel stoppen met naaktfoto's sturen. ktnxbai.
tuurlijk wel als uiterlijk niet boeit is er ook geen vraag naar fashion items dus ook geen aanbod dan maakt het toch niet uit hoe je kleedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft toch niets met jouw originele statement te maken?
[..]
Het gaat er om dat vrouwen niet altijd uren hoeven te shoppen om er goed uit te zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
tuurlijk wel als uiterlijk niet boeit is er ook geen vraag naar fashion items dus ook geen aanbod dan maakt het toch niet uit hoe je kleed
Je lukt om het punt heen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan zijn er ook geen trends etc want dan kan je elke dag hetzelfde dagen
dan gaat het nog steeds om aantrekkelijkheidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat vrouwen die dingen starten zodat anderen het volgen, en ze dus cooler (want eerder) zijn dan hun vriendinnen.
En als je nou lelijk bent?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lukt om het punt heen.
Jouw bewering was dat je dat nodig hebt om er leuk uit te zien. Dat is bullshit.
Niet zo zeer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan gaat het nog steeds om aantrekkelijkheid
jawel wie is het aantrekkelijkstquote:
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.quote:
Ik, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
jawel wie is het aantrekkelijkst
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het gaat er om dat vrouwen niet altijd uren hoeven te shoppen om er goed uit te zien.
zeg dat maar tegen de make up&fashion industryquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lukt om het punt heen.
Jouw bewering was dat je dat nodig hebt om er leuk uit te zien. Dat is bullshit.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
Niet mee eens, ik ken vrouwen die helemaal niet aantrekkelijk zijn maar zich door juist toegepaste kleding ineens aardig toonbaar kunnen makenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
bewijs!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik ken vrouwen die helemaal niet aantrekkelijk zijn maar zich door juist toegepaste kleding ineens aardig toonbaar kunnen maken
Dat vrouwen zo dom zijn om daar miljoenen aan uit te geven maakt jouw punt niet waar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
zeg dat maar tegen de make up&fashion industry
Dat zijn geen vrouwen dat zijn trollen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik ken vrouwen die helemaal niet aantrekkelijk zijn maar zich door juist toegepaste kleding ineens aardig toonbaar kunnen maken
de massa bepaalt wat normaal isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vrouwen zo dom zijn om daar miljoenen aan uit te geven maakt jouw punt niet waar.
Je lult nog steeds om het punt heen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
zeg dat maar tegen de make up&fashion industry
Euhm ok, en wat probeer je daar mee te zeggen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa bepaalt wat normaal is
Ben je dan knap? Nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
als jullie basisbeginselen van sociologie niet eens snapt is deze discussie nutteloosquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm ok, en wat probeer je daar mee te zeggen?
De massa denkt dat nodig te hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa heeft nog steeds make up ,fshionitems nodig anders was er geen vraag naar
Je bent de rode draad een beetje kwijt he?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa heeft nog steeds make up ,fshionitems nodig anders was er geen vraag naar
Het is wel meer als veel doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je dan knap? Nee.
Het klopt dat je met de juiste kleding veel kan doen, maar dat maakt je niet opeens knap. Een leuk jurkje maakt mij ook niet opeens een lekker ding, dat is gewoon onzin.
als je basisbeginselen van sociologie niet eens snapt is deze discussie nutteloosquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent de rode draad een beetje kwijt he?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
als je basisbeginselen van sociologie niet eens snapt is deze discussie nutteloos
want daar gaat het altijd om
hoe jij iets ziet tegenover anderen
in dit geval de massa
anyway
bye bye zwaai zwaai
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
als jullie basisbeginselen van sociologie niet eens snapt is deze discussie nutteloos
ik ga een leven leiden.Tot vanavond
door dom te gaan lachen bewijs je juist dat je niks weetquote:
Helemaal super.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:56 schreef system_overload het volgende:
[..]
door dom te gaan lachen bewijs je juist dat je niks weet
uitgeluld dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helemaal super.
Mjah, sorry, op zo iets belachelijks heb ik echt geen weerwoord nee.
Iedereen weet dat foto's van de sterren tot op het bot bewerkt zijn. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
Het is wel meer als veel doen.
Kijk dit maar eens voor de grap
Het gaat niet om bewerkte foto's.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen weet dat foto's van de sterren tot op het bot bewerkt zijn. Wat is je punt?
Die foto is gewoon bewerkt. Alle foto's voor in magazines worden bewerkt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:00 schreef kree het volgende:
[..]
Het gaat niet om bewerkte foto's.
Maar waar het wel om gaat is dus dat make-up/kleding (in dit geval meiden) een heel stuk aantrekkelijker kan maken, niet alleen maar een beetje.
Niet dat ik ervan hou, al dat mode popjes gedoe.
Toch kan het een hoop doen, nou die foto's in het filmpje zullen vast bewerkt zijn, daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die foto is gewoon bewerkt. Alle foto's voor in magazines worden bewerkt.
En natuurlijk kan kleding en make-up je mooier maken, maar als je niet knap bent, wordt je door kleding en make-up niet opeens een enorme stoot.
eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
Daarbij, de stelling is dat je kleding en make-up nodig hebt om er leuk uit te kunnen zien. Voor een aantal mensen zal dat zo zijn, maar het gros ziet er ook heel leuk uit zonder.
Stelling verworpen.
Zo nep is juist helemaal niet lekker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef kree het volgende:
[..]
Toch kan het een hoop doen, nou die foto's in het filmpje zullen vast bewerkt zijn, daar gaat het niet om.
Maar ook als de foto's niet bewerkt zijn, dan ziet ze er wel 10x lekkerder uit met een laag plamuur als zonder.
Dikke nep is het allemaal.
Nee, ik kan an ga niet op vakantiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef screwloose het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon op vakantie van die centen
Een stelling verwerp je meestal niet door de ontkenning te formulerenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
Daarbij, de stelling is dat je kleding en make-up nodig hebt om er leuk uit te kunnen zien. Voor een aantal mensen zal dat zo zijn, maar het gros ziet er ook heel leuk uit zonder.
Stelling verworpen.
Lees het topic en dat daarvoor eens terug.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een stelling verwerp je meestal niet door de ontkenning te formuleren. Nooit debatten moeten doen op de middelbare school?
Wat je bedoelt is conformisme, dit betekent niet dat het ineens 'normaal' is. Normaal is op zowel kleine als grote schaal zeer relatiefquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa bepaalt wat normaal is
sociologie dit dat
we kunnen wel een discusie houden maar kijk om je heen
Hey, youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, als het niet goed is dan moet je er natuurlijk iets van zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:37 schreef formerjellybean het volgende:
Afijn was nogal genant hij ging zijn bestelling terugsturen omdat hij het niet wou eten en ook kwam serveerster vragen of het smaakte en was die ook al heel erg van nou nee eigenlijk niet .
Op dat soort momenten heb ik toch wel even plaatvervangende schaamte .
Want hij vond het stiekem heel lekker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:37 schreef formerjellybean het volgende:
Afijn was nogal genant hij ging zijn bestelling terugsturen omdat hij het niet wou eten en ook kwam serveerster vragen of het smaakte en was die ook al heel erg van nou nee eigenlijk niet .
Op dat soort momenten heb ik toch wel even plaatvervangende schaamte .
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hey, you![]()
Maar je was in discussie met former, proceed..ik snap, héél naïef, de discussie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen kicken erop om dat te doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:26 schreef formerjellybean het volgende:
Damn toch naar terras geweest met buurman maar achteraf een beetje spijt van . Buurman was horkerig tegen de bediening en vond het nogal genant
Woon jij naast Gordon Ramsay?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:42 schreef formerjellybean het volgende:
Nou hij had er nog geen hap van genomen enhet terwijl het er prima uitzag . Het was meer zeuren om het zeuren, toen hebben ze voor hem nog speciaal andere bestelling gemaakt broodje gezond en was ook al niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snapte je punt wel een beetje thoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik snap, héél naïef, de discussie niet![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
C
Woon jij naast Gordon Ramsay?:pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik snapte je punt wel een beetje tho
Evian, voor wanneer gewoon kraanwater niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben er nog hoor trouwens heerlijk van evian gehaald voor in huis in koelkast gedaan en als ik het erg warm heb kan ik mezelf besprayen met Evian
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Evian, voor wanneer gewoon kraanwater niet goed genoeg is.
Evian, voor wanneer je niet weet aan welke dingen je je geld wél nuttig aan uit moet geven.
aansteller. het is bij lange na niet zo warm meer als gisteren, en toen viel het ook al mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben er nog hoor trouwens heerlijk van evian gehaald voor in huis in koelkast gedaan en als ik het erg warm heb kan ik mezelf besprayen met Evian
Ik lig al sinds half 10 in de zon op terrasje aan het strandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, de komende 4 dagan volop aan het werk..
Nou in mijn flat is het nog steeds warm hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
aansteller. het is bij lange na niet zo warm meer als gisteren, en toen viel het ook al mee.
evian -> naivequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:30 schreef Sinji het volgende:
Het kraanwater in Nederland is volgens mij de beste van de wereld. Kwalitatief amper verschil met gebotteld water. Evian kopen in Nederland is vergelijkbaar met een aardappelboer die zijn aardappels uit de supermarkt haalt
dat word wel gezegd maar ik heb er nog nooit een spokesperson van evian over hoort of zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou dat expres zijn?
Barleduc is ons kraanwater trouwens.
Dat wilde ik ook posten, maar ik vond 'm niet leuk genoeg.quote:
Ik heb geen schaamtequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook posten, maar ik vond 'm niet leuk genoeg.
Geen punt, ik laat anderen wel met de slechte concepten van mijn humor weglopen en credits scoren.
Helaas, morgen verjaardagsfeest van mijn broeder van dezelfde moederrquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Leer me dat eens, Sinji. Morgen in Rotterdam ofzo.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helaas, morgen verjaardagsfeest van mijn broeder van dezelfde moederr
waar vind je ze toch telkensquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef debeterebob het volgende:
Wat zijn er toch veel idioten
Tips om anoniem te leven
Oude mensen doen wel eens een dutje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
oh jongens ik ben kapot
ik wou dat ik al naar bed kon
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
oh jongens ik ben kapot
ik wou dat ik al naar bed kon
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:59 schreef twi het volgende:
[..]
En hij was nog wel zo voorzichtig met z'n identiteit.
noem je me nu oud?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
nee het is allemaal niet waarnou ja het orgie stuk niet
hoezo?quote:
Waar het hart vol van is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
noem je me nu oud?
nee we krijgen zo nog mensen te eten
ik moet nog opruimen en het nagerecht maken
en dan dus nog gastvrouw zijn
en orgie seksen
heel vermoeiend allemaal
Ja hey, voor alleen eten doe ik het niet hoor!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
noem je me nu oud?
nee we krijgen zo nog mensen te eten
ik moet nog opruimen en het nagerecht maken
en dan dus nog gastvrouw zijn
en orgie seksen
heel vermoeiend allemaal
Ben je al bij alternate geweest?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hey, voor alleen eten doe ik het niet hoor!
yup, handig joh dat vooruit bestellen!quote:
Maar straks kan je wel lekker gamen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
yup, handig joh dat vooruit bestellen!
heb alleen wel een verhuiswagen nodig om de nieuwe case 3 hoog te tillen
yuh, wel eerst nog vista cd claimen van m'n broertje, ik werk nog met xp, maar die gaat mijn 16 gb aan geheugen niet slikkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
Maar straks kan je wel lekker gamen!
Geen vista doen, windows 7 is veel beterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
yuh, wel eerst nog vista cd claimen van m'n broertje, ik werk nog met xp, maar die gaat mijn 16 gb aan geheugen niet slikken![]()
ik zag hem jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:38 schreef debeterebob het volgende:
Rhu: ik weet waar je moet gaan solliciteren
Lees dit
Docent geschorst nadat tweet over islam.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef debeterebob het volgende:
Wat zijn er toch veel idioten
Tips om anoniem te leven
Kun je dat op 2 pc's tegelijk installeren met 1 code dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen vista doen, windows 7 is veel beter
Nee dat gaat nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je dat op 2 pc's tegelijk installeren met 1 code dan?
Daarom dus Vista, nieuwe windows 7 cd vind ik nog even te duur..quote:
Ik wist hetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |