Wat je bedoelt is conformisme, dit betekent niet dat het ineens 'normaal' is. Normaal is op zowel kleine als grote schaal zeer relatiefquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa bepaalt wat normaal is
sociologie dit dat
we kunnen wel een discusie houden maar kijk om je heen
Hey, youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, als het niet goed is dan moet je er natuurlijk iets van zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:37 schreef formerjellybean het volgende:
Afijn was nogal genant hij ging zijn bestelling terugsturen omdat hij het niet wou eten en ook kwam serveerster vragen of het smaakte en was die ook al heel erg van nou nee eigenlijk niet .
Op dat soort momenten heb ik toch wel even plaatvervangende schaamte .
Want hij vond het stiekem heel lekker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:37 schreef formerjellybean het volgende:
Afijn was nogal genant hij ging zijn bestelling terugsturen omdat hij het niet wou eten en ook kwam serveerster vragen of het smaakte en was die ook al heel erg van nou nee eigenlijk niet .
Op dat soort momenten heb ik toch wel even plaatvervangende schaamte .
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hey, you![]()
Maar je was in discussie met former, proceed..ik snap, héél naïef, de discussie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen kicken erop om dat te doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:26 schreef formerjellybean het volgende:
Damn toch naar terras geweest met buurman maar achteraf een beetje spijt van . Buurman was horkerig tegen de bediening en vond het nogal genant
Woon jij naast Gordon Ramsay?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:42 schreef formerjellybean het volgende:
Nou hij had er nog geen hap van genomen enhet terwijl het er prima uitzag . Het was meer zeuren om het zeuren, toen hebben ze voor hem nog speciaal andere bestelling gemaakt broodje gezond en was ook al niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snapte je punt wel een beetje thoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik snap, héél naïef, de discussie niet![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
C
Woon jij naast Gordon Ramsay?:pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik snapte je punt wel een beetje tho
Evian, voor wanneer gewoon kraanwater niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben er nog hoor trouwens heerlijk van evian gehaald voor in huis in koelkast gedaan en als ik het erg warm heb kan ik mezelf besprayen met Evian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |