SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Durf jij dat? Ik zou het niet zo snel doen, naar een naaktstrand denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet naakt. Ik zou het wel willen zijn, lekker aan het strand
.
Ik lig sowieso altijd topless. Naaktstrand is heerlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Durf jij dat? Ik zou het niet zo snel doen, naar een naaktstrand denk ik.
Ik struikel dan altijd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Durf jij dat? Ik zou het niet zo snel doen, naar een naaktstrand denk ik.
Als het zou kunnenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:22 schreef system_overload het volgende:
banjer jij maar naakt rond zonder schoenen Samzz
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik durf niet eens naar een normaal strand,
Heb er geen moeite mee om mijn goddelijke lichaam te showenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik durf niet eens naar een normaal strand, laat staan een naakt strand.
Dat weet ik, maar je mag nu wel stoppen met naaktfoto's sturen. ktnxbai.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb er geen moeite mee om mijn goddelijke lichaam te showen
de bewering is niet toepasbaar op jou een individu voor de massa welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het zou kunnen. Ik geef gewoon aan dat je bewering niet klopt, hoef je niet om te gaan haten he.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je mag nu wel stoppen met naaktfoto's sturen. ktnxbai.
Ik denk het niet. Maar als jij dat wilt denken vind ik dat prima, hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
de bewering is niet toepasbaar op jou een individu voor de massa wel
winkels ,fashion,make up etc
vertel jij me dan maar waarom er modellen zijn er make up is fashion en shoesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar als jij dat wilt denken vind ik dat prima, hoor.
concurrentie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef system_overload het volgende:
[..]
vertel jij me dan maar waarom er modellen zijn er make up is fashion en shoes![]()
Omdat het leuk is en omdat je nu eenmaal kleding moet dragen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef system_overload het volgende:
[..]
vertel jij me dan maar waarom er modellen zijn er make up is fashion en shoes![]()
en vraagquote:
Ja, maar dat heeft toch niets met jouw originele statement te maken?quote:
quote:als vrowen geen kleren ,schoenen etc shopten zouden we er ook niet zo damn fine uitzien
it takes a lot of work to look delish
dan zijn er ook geen trends etc want dan kan je elke dag hetzelfde dagenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het leuk is en omdat je nu eenmaal kleding moet dragen.
Ik geloof dat vrouwen die dingen starten zodat anderen het volgen, en ze dus cooler (want eerder) zijn dan hun vriendinnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan zijn er ook geen trends etc want dan kan je elke dag hetzelfde dagen
Pas als ik er 1 terug heb gehadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je mag nu wel stoppen met naaktfoto's sturen. ktnxbai.
tuurlijk wel als uiterlijk niet boeit is er ook geen vraag naar fashion items dus ook geen aanbod dan maakt het toch niet uit hoe je kleedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft toch niets met jouw originele statement te maken?
[..]
Het gaat er om dat vrouwen niet altijd uren hoeven te shoppen om er goed uit te zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
tuurlijk wel als uiterlijk niet boeit is er ook geen vraag naar fashion items dus ook geen aanbod dan maakt het toch niet uit hoe je kleed
Je lukt om het punt heen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan zijn er ook geen trends etc want dan kan je elke dag hetzelfde dagen
dan gaat het nog steeds om aantrekkelijkheidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat vrouwen die dingen starten zodat anderen het volgen, en ze dus cooler (want eerder) zijn dan hun vriendinnen.
En als je nou lelijk bent?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lukt om het punt heen.
Jouw bewering was dat je dat nodig hebt om er leuk uit te zien. Dat is bullshit.
Niet zo zeer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan gaat het nog steeds om aantrekkelijkheid
jawel wie is het aantrekkelijkstquote:
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.quote:
Ik, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
jawel wie is het aantrekkelijkst
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het gaat er om dat vrouwen niet altijd uren hoeven te shoppen om er goed uit te zien.
zeg dat maar tegen de make up&fashion industryquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lukt om het punt heen.
Jouw bewering was dat je dat nodig hebt om er leuk uit te zien. Dat is bullshit.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
Niet mee eens, ik ken vrouwen die helemaal niet aantrekkelijk zijn maar zich door juist toegepaste kleding ineens aardig toonbaar kunnen makenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
bewijs!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik ken vrouwen die helemaal niet aantrekkelijk zijn maar zich door juist toegepaste kleding ineens aardig toonbaar kunnen maken
Dat vrouwen zo dom zijn om daar miljoenen aan uit te geven maakt jouw punt niet waar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
zeg dat maar tegen de make up&fashion industry
Dat zijn geen vrouwen dat zijn trollen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik ken vrouwen die helemaal niet aantrekkelijk zijn maar zich door juist toegepaste kleding ineens aardig toonbaar kunnen maken
de massa bepaalt wat normaal isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vrouwen zo dom zijn om daar miljoenen aan uit te geven maakt jouw punt niet waar.
Je lult nog steeds om het punt heen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
zeg dat maar tegen de make up&fashion industry
Euhm ok, en wat probeer je daar mee te zeggen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa bepaalt wat normaal is
Ben je dan knap? Nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
als jullie basisbeginselen van sociologie niet eens snapt is deze discussie nutteloosquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm ok, en wat probeer je daar mee te zeggen?
De massa denkt dat nodig te hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa heeft nog steeds make up ,fshionitems nodig anders was er geen vraag naar
Je bent de rode draad een beetje kwijt he?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa heeft nog steeds make up ,fshionitems nodig anders was er geen vraag naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |