tuurlijk wel als uiterlijk niet boeit is er ook geen vraag naar fashion items dus ook geen aanbod dan maakt het toch niet uit hoe je kleedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft toch niets met jouw originele statement te maken?
[..]
Het gaat er om dat vrouwen niet altijd uren hoeven te shoppen om er goed uit te zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
tuurlijk wel als uiterlijk niet boeit is er ook geen vraag naar fashion items dus ook geen aanbod dan maakt het toch niet uit hoe je kleed
Je lukt om het punt heen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan zijn er ook geen trends etc want dan kan je elke dag hetzelfde dagen
dan gaat het nog steeds om aantrekkelijkheidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat vrouwen die dingen starten zodat anderen het volgen, en ze dus cooler (want eerder) zijn dan hun vriendinnen.
En als je nou lelijk bent?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lukt om het punt heen.
Jouw bewering was dat je dat nodig hebt om er leuk uit te zien. Dat is bullshit.
Niet zo zeer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan gaat het nog steeds om aantrekkelijkheid
jawel wie is het aantrekkelijkstquote:
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.quote:
Ik, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
jawel wie is het aantrekkelijkst
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het gaat er om dat vrouwen niet altijd uren hoeven te shoppen om er goed uit te zien.
zeg dat maar tegen de make up&fashion industryquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lukt om het punt heen.
Jouw bewering was dat je dat nodig hebt om er leuk uit te zien. Dat is bullshit.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
Niet mee eens, ik ken vrouwen die helemaal niet aantrekkelijk zijn maar zich door juist toegepaste kleding ineens aardig toonbaar kunnen makenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
bewijs!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik ken vrouwen die helemaal niet aantrekkelijk zijn maar zich door juist toegepaste kleding ineens aardig toonbaar kunnen maken
Dat vrouwen zo dom zijn om daar miljoenen aan uit te geven maakt jouw punt niet waar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
zeg dat maar tegen de make up&fashion industry
Dat zijn geen vrouwen dat zijn trollen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik ken vrouwen die helemaal niet aantrekkelijk zijn maar zich door juist toegepaste kleding ineens aardig toonbaar kunnen maken
de massa bepaalt wat normaal isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vrouwen zo dom zijn om daar miljoenen aan uit te geven maakt jouw punt niet waar.
Je lult nog steeds om het punt heen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
zeg dat maar tegen de make up&fashion industry
Euhm ok, en wat probeer je daar mee te zeggen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa bepaalt wat normaal is
Ben je dan knap? Nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
als jullie basisbeginselen van sociologie niet eens snapt is deze discussie nutteloosquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm ok, en wat probeer je daar mee te zeggen?
De massa denkt dat nodig te hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa heeft nog steeds make up ,fshionitems nodig anders was er geen vraag naar
Je bent de rode draad een beetje kwijt he?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
de massa heeft nog steeds make up ,fshionitems nodig anders was er geen vraag naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |