Gewoon nee zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:49 schreef kree het volgende:
eugh m'n moeder vraagt of ik een bakkie kom doen, helemaal geen zin in :S
Hoe wimpel ik dit nou weer af?
te laat begonnen, eigen schuld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
hellow...kan me niet concentreren op een stom onderzoeksverslag wak moet leren voor morgen
Maar dat gaat ze niet leuk vinden.quote:
ghehehe nah valt wel mee, was naar lezing geweest over dot onderwerp, dus weet t wel. maar dacht "lees het nog ff door" maar tis gewoon te saai en omslachtig geschreven.quote:
Nou als je het weet, geen probleem dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe nah valt wel mee, was naar lezing geweest over dot onderwerp, dus weet t wel. maar dacht "lees het nog ff door" maar tis gewoon te saai en omslachtig geschreven.
ipv van t woord "motivatie" wordt de term "selectieve reactiebereidheid" gebruikt...dat soort dingen
dan nog oet ik t wel ff doorlezen, just incase... maar tis gewoon stom geschrevenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou als je het weet, geen probleem dus.
Vertrouwen erop dat je er genoeg van weet dus.
ach ja ik snap het wel, af en toe zijn er van die dingen die gewoon te saai zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan nog oet ik t wel ff doorlezen, just incase... maar tis gewoon stom geschreven
Daar gaat het al mis he. Je moet voorkomen dat je moeder je kan bereiken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:49 schreef kree het volgende:
eugh m'n moeder vraagt of ik een bakkie kom doen, helemaal geen zin in :S
Hoe wimpel ik dit nou weer af?
Nouja ze weet niet of ze me bereikt heeft nu, dat scheelt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis he. Je moet voorkomen dat je moeder je kan bereiken.
Gewoon haar dumpen en naar Paddy's komen morgen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
hooow advies...
morgen komt een dinnetje hier bbq-en en stappen daarna... haar vriend komt onverwachts ook mee, (geen probleem) maar zie t niet zitten als ze blijven slapen. ze slaapt tot 3 uur smiddags ofzo en vind ik irritant dak dan niet vrij ben in mn eigen huis...
ze heeft echt al 5 verschillende redenen gegeven waarom ze niet met OV terug wil na stappen
- teveel sjouwen vooraf voor de bbq - anders zou ze met auto komen (pff stel je niet aan, 2 flessen wijn... ik heb alle bbqzooi gesjouwd vandaag)
- OV is irritant (ja, maar na de bbq stappen in rdam wil ze wel.. en das ook met OV)
- wil niet "reizen" na t stappen (pff... je bent met zn 2e...)
- nog paar onzinnige redenen
zeggen dat je vroeg weg moet de volgende dag?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
hooow advies...
morgen komt een dinnetje hier bbq-en en stappen daarna... haar vriend komt onverwachts ook mee, (geen probleem) maar zie t niet zitten als ze blijven slapen. ze slaapt tot 3 uur smiddags ofzo en vind ik irritant dak dan niet vrij ben in mn eigen huis...
ze heeft echt al 5 verschillende redenen gegeven waarom ze niet met OV terug wil na stappen
- teveel sjouwen vooraf voor de bbq - anders zou ze met auto komen (pff stel je niet aan, 2 flessen wijn... ik heb alle bbqzooi gesjouwd vandaag)
- OV is irritant (ja, maar na de bbq stappen in rdam wil ze wel.. en das ook met OV)
- wil niet "reizen" na t stappen (pff... je bent met zn 2e...)
- nog paar onzinnige redenen
nee want ik ga morgen bbq-en (hierzo, dinnie heeft geen tuin/balkon) en denk dak in spijk blijf.. wekker gaat morgen om 7 uur (examen) en als ik rdam ga stappen ben ik pas half 7 weer thuis ofzo... moet echt ff beetje slapenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon haar dumpen en naar Paddy's komen morgen.
heb al gezegd dak t niet zie zitten als ze blijven slapen . dat t geen probleem was als mn zijkamer klar was geweest (hak ze daar op luchtbed gegooid) maar nu liggen ze straks op luchtbed in mn huiskamer en moet ik hele dag op slaapkamer blijven, met al mn dieren omdat die anders tegen hun neus aan gana staan hijgen)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
zeggen dat je vroeg weg moet de volgende dag?
Of de keiharde waarheid.
of zij staan gewoon vroeg(er) op.. jouw huis, jouw regels tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb al gezegd dak t niet zie zitten als ze blijven slapen . dat t geen probleem was als mn zijkamer klar was geweest (hak ze daar op luchtbed gegooid) maar nu liggen ze straks op luchtbed in mn huiskamer en moet ik hele dag op slaapkamer blijven, met al mn dieren omdat die anders tegen hun neus aan gana staan hijgen)
geloof me, je krijgt hasar echt niet wakker (tenzij ik water gooi ofzo. maar dan ook meteen ruzie)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
of zij staan gewoon vroeg(er) op.. jouw huis, jouw regels toch
ik heb net gedoucht hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ah ok, nee dan is dat ook geen optie.. ik riep ook maar wat hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geloof me, je krijgt hasar echt niet wakker (tenzij ik water gooi ofzo. maar dan ook meteen ruzie)
edit: en ze is shaggo als je dr wakker maakt
Nou ok als je het al gezegd hebt, dan is het sowieso lomp van haar/hun dat ze door blijven zeuren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb al gezegd dak t niet zie zitten als ze blijven slapen . dat t geen probleem was als mn zijkamer klar was geweest (hak ze daar op luchtbed gegooid) maar nu liggen ze straks op luchtbed in mn huiskamer en moet ik hele dag op slaapkamer blijven, met al mn dieren omdat die anders tegen hun neus aan gana staan hijgen)
en als zijkamer klaar is, is het totaal gene probleem, al blifjt ze tot 6 uur slapen... maar wil echt niet hele dag in slaapkamer wcahten tot ze wakker isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ah ok, nee dan is dat ook geen optie.. ik riep ook maar wat hoor
nja, ze moet gewoon niet zeuren hoor, als het jou niet uitkomt
nee dat snap ik.. zal toch ook wat zijn als jij je moet aanpassen in je eigen huis.. tbh heb ik een schijthekel aan dat soort figuren.. en dan ook nog blijven doormekkerenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als zijkamer klaar is, is het totaal gene probleem, al blifjt ze tot 6 uur slapen... maar wil echt niet hele dag in slaapkamer wcahten tot ze wakker is
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb net gedoucht hoorIk vind het niet erg anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |