Toen hij geboren was leefden de dodo's nog manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
Owja ik weet toch niet hoe antiek jij bent
Voor een tokkie is het:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:03 schreef kree het volgende:
Het kan best wel eens een sleur zijn het leven.
Werken > hobby > slapen
Geen 150 plantjes op zolder hebben icm een wajong uitkeringquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een tokkie is het:
Slapen > hobby > Werken
Maar ook dat helpt je niet echt verder
Zit je zoveel op Fok om een alibi te hebben als de politie je verdenkt stroom af te tappen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen 150 plantjes op zolder hebben icm een wajong uitkering
Had je hier maar moeten blijvenquote:
pc staat op zolder tussen de plantjes in, kan ik alles in de gaten houden toch en als de popo komt zo uit het raam klimmenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zit je zoveel op Fok om een alibi te hebben als de politie je verdenkt stroom af te tappen?
Gewoon een bijl naast je pc leggen. Dan komen ze al niet meer tegenwoordig. En anders bel je gewoon 99 Turken op om te komen helpenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pc staat op zolder tussen de plantjes in, kan ik alles in de gaten houden toch en als de popo komt zo uit het raam klimmen
Midlife crisisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:12 schreef kree het volgende:
Ik heb wel eens zin om gewoon m'n boeltje te pakken en de wijde wereld in te gaan.
Maarja het vervelende is dat je gewoon geld nodig hebt.
Zal eens een verhaal vertellen.
Was op vakantie in de dominicaanse republiek. Goed nou standaard toeristen shit maar daar gaat het niet om.
We deden daar zo'n duik introductie, of te wel een ochtend instructie oefenen in zwembad en dan in de middag de zee op naar zo'n rif. (super vet allemaal, maar daar gaat het ook niet om)
Die gozer die die instructie gaf was een nederlander ook.
Wat hij vertelde, had gewoon gezocht op internet en gemaild naar die duikschool daar, had zelf nooit gedoken.
Nou daar zijn diploma (padi ofzo heet het weet ik veel) gehaald daar en nu geeft ie daar instructie en woont ie in een appartement daar.
Hij vertelde mijn wereld is niet groter als mijn koffer, dus of te wel gewoon alle kanten op en doen waar ie zin in had.
Heeft toch wel wat.
Mensen nodig hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon een bijl naast je pc leggen. Dan komen ze al niet meer tegenwoordig. En anders bel je gewoon 99 Turken op om te komen helpen
En om al die shit om te roken hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen nodig hebben
Enige keer dat ik dat heb is als de plantjes geknipt moeten worden
nah was een jonge gast ook nog, beetje van mijn leeftijd (nu).quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Midlife crisis
Koop een motor en een 999inch breedbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |