awwquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
hoe kan ik nu snotverkouden zijn met dit weer... niesen, hoesten, pijn in mn keel en een verstopte kriebelneus
quote:
quote:
niet altijd, maar er zijn van die momenten jah.quote:
dat de k ik.. en hoop snel overquote:
Nee voelde me niet lekker vandaag, maar gaat nu weer beter gelukkig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey kree, ook zo van het weer genoten?
Hallooo!quote:
Ik was bij m'n moeder vandaag, gezellig dagje. Even de tuin gedaan (deelsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nee voelde me niet lekker vandaag, maar gaat nu weer beter gelukkig.
En verder was het vooral heet hierzo, leuk zo'n zolder
En jij?
niet erg langquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:08 schreef kree het volgende:
hmmm vraag me af, ik heb hier nog een ei liggen in de koelkast, hoelang zijn die dingen houdbaar?
Ik ga morgen even bij mammie langs denk, had er vanavond echt geen zin inquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallooo!
[..]
Ik was bij m'n moeder vandaag, gezellig dagje. Even de tuin gedaan (deels)
eens kijken of er een datum op staat, maar vrees het ergste danquote:
even in (zout) water leggen, als ie drijft is ie niet goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:08 schreef kree het volgende:
hmmm vraag me af, ik heb hier nog een ei liggen in de koelkast, hoelang zijn die dingen houdbaar?
Op de verpakking staat wel een datum...maar die heb je zeker niet meer?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
eens kijken of er een datum op staat, maar vrees het ergste dan
staatb toch datum op t doosje..?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:08 schreef kree het volgende:
oeh goede tip!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
even in (zout) water leggen, als ie drijft is ie niet goed
ik heb vandaag omega vrije uitloop eieren gekocht... voelde best wel alsof ik iets goed had gedaan (ongeveer gelijk aan wereldvrede enzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens zijn supermarkteieren +/- 3 weken houdbaar, vers van de pers (of van de kip) een stuk langer
hmm ze drijven niet, maar nu ga ik toch wel even twijfelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens zijn supermarkteieren +/- 3 weken houdbaar, vers van de pers (of van de kip) een stuk langer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |