Dat had ik vroeger als ze eindelijk weer oranjevla haddenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb vandaag omega vrije uitloop eieren gekocht... voelde best wel alsof ik iets goed had gedaan (ongeveer gelijk aan wereldvrede enzo)
is dat niet 4 juni...? (dat t er andersom opstaat? )quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
hmm ze drijven niet, maar nu ga ik toch wel even twijfelen.
Er staat namelijk op THT 06.04
50/50 he?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is dat niet 4 juni...? (dat t er andersom opstaat? )
Hoe ouder eieren zijn, hoe meer lucht erin komt. Als ze gewoon op de bodem liggen zijn ze echt nog wel goed hoor. Sowieso is tht een indicatie. Ik let met eieren nooit op de datum.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
hmm ze drijven niet, maar nu ga ik toch wel even twijfelen.
Er staat namelijk op THT 06.04
Geen ideequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is dat niet 4 juni...? (dat t er andersom opstaat? )
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee
Neem aan dat het nederlandse eieren zijn
ik kook ze wel, hahaha ok morgen weer ziek straks.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe ouder eieren zijn, hoe meer lucht erin komt. Als ze gewoon op de bodem liggen zijn ze echt nog wel goed hoor. Sowieso is tht een indicatie. Ik let met eieren nooit op de datum.
wist je trouwens dat bruine eitjes van kippen met rode oorlellen komen..?quote:
Zeker weten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wist je trouwens dat bruine eitjes van kippen met rode oorlellen komen..?(leuk feitje)
hoe kun je nu kijken of iets stinktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik kook ze wel, hahaha ok morgen weer ziek straks.
heb er nog 2 dus kan er ook nog 1 breken en kijken of het stinkt?
Vreet ze nou maar gewoon. Liefst rauw.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik kook ze wel, hahaha ok morgen weer ziek straks.
heb er nog 2 dus kan er ook nog 1 breken en kijken of het stinkt?
ruiken danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe kun je nu kijken of iets stinkt
Dat is dat ras danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wist je trouwens dat bruine eitjes van kippen met rode oorlellen komen..?(leuk feitje)
Gele walmenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dan zie je asterix en obelix tekentjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je sterretje gloeide
...goeie wijn wel
Je weet dat jij verantwoordelijk bent als ik morgen dood ben?quote:
hm.. volgende keer toch niet de zaklamp aanlaten staanquote:
alsof je dood gaat van een bedorven eiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet dat jij verantwoordelijk bent als ik morgen dood ben?
Ze zonken namelijk wel als een baksteen in water, had alleen geen zout maar met zout zouden ze nog eerder blijven drijven dus dat moet niks uitmaken
denk dat je t bij de 1e hap ook wel merktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
alsof je dood gaat van een bedorven ei
Dat sterretje van wanneer je een abo hebt, maar ik denk dat het een zweetdruppeltje was op m'n brilquote:
Ah, dat sterretje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat sterretje van wanneer je een abo hebt, maar ik denk dat het een zweetdruppeltje was op m'n bril
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |