Ik dacht een ander sterretjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat sterretje van wanneer je een abo hebt, maar ik denk dat het een zweetdruppeltje was op m'n bril
Nouja denk dat mn maag wel wat kan hebben onderhandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
alsof je dood gaat van een bedorven ei
haha dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja denk dat mn maag wel wat kan hebben onderhand
mjaah ik weet dat deze al oud zijn, maargoed geef het wel even een poging en het is gekookt dus zo dodelijk zal het wel niet meer zijn danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
En trouwens, als ze zinken met zout water weet je zeker dat ze supervers zijn
Maar goed, a) ik leef met dat trucje ook nog steeds en b) ik douw ze niet je strot in dus hoezo verantwoordelijk?
das opzich vrij makkelijk op te lossen toch...!?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
Ik wou dat ik naakt was, hitte. En dan ook nog een hyperventilerende hond door de uitdrijfweeen.
doet ze de tt ook nog eer aanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das opzich vrij makkelijk op te lossen toch...!?
Ik ben bij anderen thuisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das opzich vrij makkelijk op te lossen toch...!?
Mijn theorie dat honden nergens goed voor zijn toch maar weer bevestigd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
Ik wou dat ik naakt was, hitte. En dan ook nog een hyperventilerende hond door de uitdrijfweeen.
oh haha nee dan is t iets minder makkelijkquote:
Die slimmerik!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
mn poezel vind t sinds 2 dagen leuk om naar buiten te gaan. zat vanmorgen ook bij tuindeur te mauwen. Nu zit hij op de vensterban k naast de tuindeur en tikt gewoon met zn poot de deurklink open....
Die snap ik niet. De hond is aan het bevallen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn theorie dat honden nergens goed voor zijn toch maar weer bevestigd.
Details!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef kree het volgende:
gadver, kan melden dat ik die eieren toch maar niet ga eten.
fotos!! (vooral van je gezicht als je een hap neemt!)quote:
Nou tikte er een gaatje in en die lucht daarna vertelde me al genoeg, zelfs mijn maag kan dat niet aan.quote:
Je kan altijd nog pasta makenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nou tikte er een gaatje in en die lucht daarna vertelde me al genoeg, zelfs mijn maag kan dat niet aan.
Nouja heb nog een zak borrelnootjes liggen
quote:
Ok ok, I get the point!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Pasta of iets dat op soep lijkt met iets dat op pasta lijkt erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |