SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Als het topic na openen pas gekoppeld wordt met de eerste gebeurt dat nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom kwam dit topic niet meteen in mijn active threads te staan?
Anyway, ik kijk uit naar seizoen 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2012 00:42:05 ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:17 schreef Tegan het volgende:
Ausiello heeft trouwens gespoiled datoei, major spoiler, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een soort van terugblik van het vorige seizoen dus...quote:An hour-long special will bring new "Revenge" viewers up to speed while giving die-hard fans a refresher on last season's hottest new show before it returns for its second season on September 30 on its new night and time.
Emily Thorne took the Hamptons by storm last summer as the intriguing new arrival to this exclusive community. By all appearances, she is a friendly and sophisticated "girl next door" whose disarming charm and generosity have allowed her seamless access to the restricted circles of the Hamptons high society. However Emily Thorne is anything but what she seems: Hiding behind an assumed identity, she is a woman with just one endgame - REVENGE.
Ik heb volgens mij de season finale gemist,sterker nog ik vond wat ik zag(was dat de laatste aflevering?) erg abrupt alias een open einde. Iemand die mij kan vertellen of dit klopt of dat ik gewoon een aflevering te vroeg heb gezien van de oude serie reeks. (vertel anders hoe de laatste aflevering eindigde ben ik gelijk bij en kan ik vergelijken)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:22 schreef Piepje het volgende:
Zo... Wat een season finale... Benieuwd hoe seizoen 2 eruit gaat zien.
Dus dan heb ik geloof ik niks gemist wat ik vond het een nogal open einde waar ik mij over verbaasde en later dacht dat ik dus wat gemist had. Begrijp ik nou goed dat men dus in deel 2 het verhaal vervolgd of slaat men een geheel nieuwe weg in met een hele nieuwe verhaallijn?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:24 schreef Piepje het volgende:
Laten we zeggen dat het allemaal goed leek af te lopen, en toen gebeurde er nog van alles op het eind... Heb deze week de 'samenvatting' van het hele eerste seizoen gezien... kijk uit naar zondag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:10 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik ben blij dat Victoria niet dood is en ze ook meteen terug in beeld is. Die haat tussen Emily en Victoria is geweldig goed gespeeldIk wil meer!
Promo ep 2:Godverdomme zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen er deze week niet even wat dagen geschrapt worden? Morgen tot en met vrijdag ofzo?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Het was sarcasme.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:26 schreef Tegan het volgende:
Streams kijken is ook downloaden. En downloaden van video's is (nog) niet illegaal
.
Brein is een private stichting, wat zij ook vinden, maakt het nog niet rechtsgeldig!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het was sarcasme.
Daarnaast denkt stichting Brein er denk ik anders over. Niet voor niets altijd die reclames op gekochte dvd's dat downloaden en verspreiden van filmmateriaal dat ook aangeboden staat op dvd's illegaal word bevonden.
Ik zeg alleen maar dat Brein niet blij is als wij downloaden en dat hun het wel illegaal vinden. Niet dat het in de wet staat dat het illegaal is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Brein is een private stichting, wat zij ook vinden, maakt het nog niet rechtsgeldig!
Volgens mij snap je mijn hele punt nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:51 schreef Tegan het volgende:
Ik: Downloaden van video's is niet illegaal.
Jij: Brein zegt dat dat zo is.
Ik: Brein heeft niets te zeggen.
Jij: Ik zeg helemaal niet dat het illegaal is.
![]()
Whatever. Ontopic maar weer.
Ja, zag het laatst ook al voorbij komen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:19 schreef JDx het volgende:
Lol, komt dit tegenwoordig ook op NET5? Heb thuis geen tv, maar zag het net bij m'n ouders op de reclame.
Had een paar posts terug al vernoemd dat het ook op net5 zou verschijnen. Erg leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:19 schreef JDx het volgende:
Lol, komt dit tegenwoordig ook op NET5? Heb thuis geen tv, maar zag het net bij m'n ouders op de reclame.
Had toch een redelijke tijd met Charlotte.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef Robophatt het volgende:
Jeeeezus wat een aflevering weer zeg, zoveel spanning kan ik helemaal niet aan
Declan vind ik vanaf het begin al een vervelend mannetje. Voegt ook maar weinig toe imo.
Dit dus. Dat vond ik juist zo leuk aan hem. Hij was een tiener, en gedroeg zich ook zo ; maar was wel altijd verstandig. Meest realistische karakter in elk geval. Jammer genoeg verlagen ze hem dit seizoen naar een tiener met criminele trekjes wat zo super cliche is. Al snap ik wel dat het moeilijk voor de schrijvers is iets te bedenken voor hem sinds hij best geisoleerd is van het grote drama. Zijn enige connectie was Charlotte.., ja en Jack dan. Mja, zelfs die is niet altijd even zinvol.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef JDx het volgende:
Ja idd, Declan was juist een beetje de verstandige.
respectquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Had toch een redelijke tijd met Charlotte.
Ja, dat is waar...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Had toch een redelijke tijd met Charlotte.
Dit idd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:48 schreef Desii het volgende:
Yep als ik het goed begrijp wil die vader (zal wel de paps van dat andere criminele pubertje zijn) de pub opkopen.
De reden waarom hij de pub wil, is volgens mij nog niet duidelijk.. toch ?
Ik verwacht eerder dat Jack geld zal lenen van Emily/Nolan voordat hij de pub verkoopt.
Emily VanCampquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ongeveer een kwartier lang non stop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef monsterd. het volgende:
Crap, dacht een spoiler van afgelopen afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet kijken!
Deze post te laat gezien dus ik drukte ook op de spoiler, ervan uitgaande dat het om de vorige aflevering ging nog. Oeps.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Crap, dacht een spoiler van afgelopen afleveringniet kijken!
Crap, hier ook!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Deze post te laat gezien dus ik drukte ook op de spoiler, ervan uitgaande dat het om de vorige aflevering ging nog. Oeps.
Ik kwam het dus tegen op facebook, Ook leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Crap, dacht een spoiler van afgelopen afleveringniet kijken!
Vind Emily nog steeds het leukste personage. Juist omdat ze ( soms per ongeluk ) onschuldigen er ook in mengt vind ik leuk gedaan ( laat zien dat ze niet overal controle over heeft gezien de andere personages ook allemaal motieven hebben ). Wraak nemen gaat niet altijd perfect, en het is gewoon zo dat de zaak groter is dan alleen de Graysons. En de Graysons zijn al zo gehaaid als ik weet niet watquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:06 schreef Steve het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er van revenge bij Emily weinig meer terecht komt. Het is nu meer zorgen dat niet ontdekt wordt wie ze is en andere zijverhaaltjes. Ik vond juist die afleveringen in het begin waar ze steeds een persoon per aflevering neerhaalde zo leuk en revengy. Emily wordt er ook niet echt sympathieker op nu er steeds meer onschuldigen ook bij betrokken raken.
Ze schijnen in het echt ook te daten las ik net. Zie je toch redelijk vaak.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd of er nog ooit wat gaat gebeuren tussen Emily en Daniel.Ik vind hen stiekem veel leuker dan Emily en Jack![]()
Me tooquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd of er nog ooit wat gaat gebeuren tussen Emily en Daniel.Ik vind hen stiekem veel leuker dan Emily en Jack![]()
Vind ik ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:59 schreef JDx het volgende:
Weer een vermakelijke ep, maar als ik er nu pas in kwam, dan vond ik de serie niet veel aan denk ik. Het lijkt meer op een soap dan echt zoals begin vorig seizoen revenge op diverse mensen.
Vind m ook weinig toevoegen. Daarnaast heeft Emily al genoeg mannen om haar heenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:21 schreef Kinga het volgende:
Mag die Aiden aub dood? Wat een nutteloos karakter. Elke keer als ie in beeld komt denk ik weer, oh ja die rotkop is er ook nog.
Daar heb je gelijk in inderdaad. Moeilijk, hopelijk doet Amanda idd nog iets waardoor Jack haar dumpt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Denk dat hij het pas te horen krijgt op het moment dat de serie ook bijna klaar is...en Emily dus haar revenge heeft gehad.
Of andersom. In Revenge is niks toevallig. Ik snap dat Aiden voor Tanaka werkt, maar ik denk dat Aiden ook een persoonlijk gewin heeft om zich in te mengen met de "revenge".quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Fake Amanda is dit seizoen veel leuker ja. En ik denk dat Emily Aiden gewoon keihard aan het gebruiken is
Ik ga er nog steeds vanuit dat die baby niet van Jack is en dat Emily dat later alleen maar gezegd heeft om Amanda te pleasen en bij haar te houden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef Psychotomimetic het volgende:
Ik wil Nolan en Emily bij elkaar. Ik vind het schattig hoe hij steeds "Ems" tegen haar zegt.Ook laat hij alles los waar hij mee bezig is voor haar.
Jack en Emily gaat moeilijk worden aangezien hij door Emily's leugens nu een relatie heeft met faux Amanda en een baby'tje op komst van haar.
Daniel en Emily lukt ook nooit. Ze was van het begin al plan om de Graysons te ruïneren. Ook werd Charlotte een verslaafde nadat ze door Emily's gestolen tape hoorde dat haar moeder niet van haar hield.
Aiden is louché en past niet echt bij Emily. Enige wat hun bindt is hun dorst naar wraak.
Eh nee. Toen Nolan aan Emily vroeg of Amanda het wist dat de baby van Jack is. Zei ze: No I told her the baby isn't his.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat die baby niet van Jack is en dat Emily dat later alleen maar gezegd heeft om Amanda te pleasen en bij haar te houden.
Oh dat is waar ja, maar toch denk ik dat de vork nog iets anders in de steel blijkt te zitten. We zullen zienquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ze had het eerder al bevestigd naar Nolan ; dat ze fake Amanda had voorgelogen toen ze zei dat Jack niet de vader was. Waarop Nolan iets zei van : ''That's dark Ems, even for you ''. En toen bleek dat fake Amanda haar juist hielp besloot ze om eerlijk te zijn tegenover haar. Maar hopen mag altijd
Heb ik toch gelijk dat ik die lui die al die blousjes of polo's over elkaar heen dragen een beetje gay vindquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef Steve het volgende:
In seizoen 1 zei Nolan een 3 op de Kinsey scale te zijn. Precies tussen hetero en homo in dus.
R u kidding me? Dat zou ik hem niet geven...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:55 schreef Kinga het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de acteur die Nolan speelt al 40 is?! Ik was echt in shock toen ik het las... hij ziet er echt goed uit, had hem hooguit 25 geschat.
Ik vind zijn accent juist belachelijk sexy en daardoor hem ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef DonnaRush het volgende:
Nolan zijn groene schoenen, haha, geweldig! Zijn stijl is erg leuk.
Ik moet zeggen dat ik Aiden ergens halverwege de aflevering ging waarderen, maar alleen in de zin van 'toch wel leuk dat nog iemand van Emily haar plannen weet'. Zeker die goedkeurende blik op het trouwfeest van de Graysons hielp daar aan mee. Verder vind ik hem wel echt enorm glad, maar dat komt misschien door z`n accent, brr!
Mason T. is weer iets op het pad, spannend!
Ja ik heb wel iets met dat rauwequote:Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef DonnaRush het volgende:
Haha Robophatt, ja dat kan ook natuurlijk! Ik heb tot nu toe mijn leukste man in de serie nog niet gevonden. Al vind ik Jack wel erg cute!
Ik ben bijna om. Nog 1 aflevering.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik heb wel iets met dat rauwehij is niet direct heel knap, maar wel super sexy. Vind ik dan
Dan heb je niet opgelet, want die heeft Nolan daar gewoon neergelegd. Hij stond daarna nota bene nog voor webbord, waar hij zijn eigen foto van weghaalde.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Was wel een leuke aflevering met veel twists. Al is het een raadsel hoe al die dingen in dat huis van Mason terecht zijn gekomen en waarom hij niet gewoon de waarheid over Emily/Amanda vertelt aan de politie...vele malen makkelijker toch? Ik snap dat niet helemaal..maar ok. Wel leuk dat er nu iemand is die de waarheid weer weet van Emily/Amanda. Maar nogmaals...hij zou het toch gewoon kunnen opbiechten. Met DNA enzo is het zo aangetoond, en dan zijn de bewijzen makkelijk te vinden dat Emily er achter zit...maar ok. Misschien snap ik het niet goed. Dat is het probleem van de serie ; het wil soms TE snel gaan met het verhaal ( en meerdere verhalen die tegelijkertijd lopen ( Iniative, Kara, Graysons, Aiden, Jack en bar, Mason, etc, etc ) ). Ze moeten oppassen dat ze het niet nog ingewikkelder gaan maken uiteindelijk. En Kara weet dat Jack dus niet schuldig was, dat is wel mooi!
Hele gebeuren rondom Jack en de bar kan me nog steeds niks schelen. Zit je net midden in de spanning en dan gooien ze dat er weer tussen. Faal. Fake Amanda is tenminste nog betrokken bij het hoofdverhaal.
Ahja, tuurlijk. Ik had de link niet gelegd. Maar blijft dom dat Mason niet gewoon de waarheid opbiecht ook over Amanda/Emily...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet, want die heeft Nolan daar gewoon neergelegd. Hij stond daarna nota bene nog voor webbord, waar hij zijn eigen foto van weghaalde.
Ik dacht dat ze Aiden bedoelde.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:52 schreef JDx het volgende:
Wel grappig, ik als jongen kan slecht zien of een man knap is, ik dacht echt dat die Nolan bewust een lelijke nerd was.
Ja inderdaad. Ze hebben elkaar nu niet gezien, maar hoe zijn ze dan later weer bij elkaar gekomen?quote:Op maandag 26 november 2012 19:39 schreef monsterd. het volgende:
Ik vraag me dan wel af in hoeverre Ashley weet van Emily en haar doen, hoe zou dat verhaal verder gegaan zijn?
Was niet de enige die ze erg veel op elkaar vond lijken dus.quote:This poor girl was the victim of several perverted pedophiles and a controlling mother. And did anyone else think her voice sounded identical to Charlotte Grayson?
begint het de 6e weer in NL?quote:Op maandag 3 december 2012 18:08 schreef monsterd. het volgende:
Vanochtend de ep gezien, nu wachten tot 6 jan als ik het goed heb
http://tvcountdown.com/s/revengequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
begint het de 6e weer in NL?
Hoe weet je dat??
Nee, ABCquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke top. bedoel je wel op net 5 gewoon? ik wist niet dat het gelijk liep met de usa.
oow hehe, je weet zeker niet wanneer t weer op net 5 komt?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oow hehe, je weet zeker niet wanneer t weer op net 5 komt?
Downloadenquote:waar bekijk je de afleveringen van abc ?:)
ja maar op hun eigen site gewoon? of welke site dan? ik ben altijd bang voor virussen dus ik denk van dan gebruik ik liever de zelfde dan hehequote:
Nope, met usenet. We hebben er een topic(reeks) over: DIG / Usenet #27 Rise! . Is niet heel makkelijk helaas. Maar kijk maar of je er wat aan hebtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar op hun eigen site gewoon? of welke site dan? ik ben altijd bang voor virussen dus ik denk van dan gebruik ik liever de zelfde dan hehe
ok thanxquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:15 schreef µ het volgende:
[..]
Nope, met usenet. We hebben er een topic(reeks) over: DIG / Usenet #27 Rise! . Is niet heel makkelijk helaas. Maar kijk maar of je er wat aan hebt.
6e in usa, staat op imdbquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
begint het de 6e weer in NL?
Hoe weet je dat??
Kutquote:Op maandag 7 januari 2013 11:23 schreef monsterd. het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen na die kus
James, ja kloptquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:46 schreef anynamy het volgende:
Wie was die James (?) nou ook alweer??? Die man die voor de judge werkte en vermoord is? Kan ik me namelijk helemaal niets van herinneren....
En die vrouw die een afspraak met zowel Daniel als Aiden (met de lasers) had?????
Echt, ik ben er helemaal uit :-(
James was de clerk van Judge Barnes. In de rechtzaak zijn de juryleden omgekocht om schuldig te oordelen. Er was slechts 1 jurylid die dat niet wilde maar die is aangewezen door iemand waarna hij is "vervangen" door een ander. Daarna kreeg de vader van Emily/Amanda een brief waar in stond dat dit was gebeurd. Men dacht dat die brief was geschreven door James dus werd hij vermoord. De brief was echter geschreven door de vrouw van Judge Barnes. Dit vertelde ze ook tijdens haar speech waarbij ze ook duidelijk maakte dat haar man haar mishandelde.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:00 schreef anynamy het volgende:
Ja, dat had ik door, maar ik weet dus niet meer wie die mensen zijn....
Wat is er met die James gebeurd? Was dat in de vorige aflevering? Dan kijk ik die aflevering nog even een keer, kan me namelijk niks van James herinneren.
En wat is het initiative precies? Ze hebben iets te maken met de terroristen, en ze hebben de cover-up gedaan, en wisten dat de vader van Emily/Amanda onschuldig was. Maar wat willen ze nu met Daniel? En wat willen ze met Aiden? Snap er geen jota meer van :-S
S2E12 is de laatste hoor. Seizoen 2 gaat tot aflevering 22. Zondagavond wordt er weer een episode uitgezonden. Meestal kijk ik met Engelse subs, want soms kan je het was lastig verstaan. Nederlandse ondertiteling heb ik een hekel aan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:32 schreef madeliefff het volgende:
welke aflevering is de laatste die jullie gedownload hebben? ik kom niet verder dan season 2 episode 12, terwijl er wel al meer zijn. en gebruiken jullie ondertiteling? ik vind ze namelijk alleen maar tot aflevering 11, zonder kan ook wel maar met is fijner.
Same here, het slaat van de hak op de tak in seizoen 2. Seizoen 1 was een stuk overzichtelijker en met een goede verhaallijn. Jammer maar nog steeds leuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben sinds gister weer helemaal bij, de laatste 3 afleveringen die uitgezonden zijn even bekeken. Het is nog steeds vermakelijk, maar het komt steeds vaker voor dat ik gewoon niet meer kan volgen waar ze het nou over hebben. Ik snap de grote verhaallijnen wel, maar er is iets dat het lastig maakt het goed te volgen. Het voelt momenteel echt compleet anders aan in vergelijking met seizoen 1, en dat bedoel ik niet op een goede manier. Seizoen 1 vond ik echt briljant, maar dit seizoen is tot nu toe niet zo heel goed. Aiden, die de schrijvers veel inhoud proberen te geven vind ik helemaal niks. Die broers die Jack en Declan proberen te naaien word ik ook zat.
Maar ik blijf toch kijken. Er zitten immers nog steeds momenten in waar ik erg om kan lachen of wie gewoon goed zijn geschreven en me in spanning houden. Maar ik hoop dat ze snel weer de oude vertrouwde richting op gaan.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:06 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Same here, het slaat van de hak op de tak in seizoen 2. Seizoen 1 was een stuk overzichtelijker en met een goede verhaallijn. Jammer maar nog steeds leuk.
Ergens denk je dat 1 seizoen ook prima had gekund, hopelijk rekken ze het niet te lang.
Dat hoop ik ook! Ik kan niet wachten om de gezichten van Victoria en Conrad te zien als ze erachter komt dat ze de gehele tijd bespeeld zijn door Emily, en dat de echte Amanda dus nog levend en al aanwezig isquote:Op maandag 18 februari 2013 16:01 schreef DonnaRush het volgende:
No shit, ik had het nog niet moeten lezen haha. Ik moet de nieuwe EP nog downloaden.
*slaat zichzelf*
Ik hoop nog steeds dat er binnenkort eens iemand er achter komt wie Emily nou echt is.
Ja in het hele begin was het echt per aflevering wraak nemen op bepaald persoon, en dan met rode stift kruis erdoor... toen was 'Emily' gericht ass aan het kicken... natuurlijk kunnen ze dat niet 44 afleveringen zo doen, maar we raken steeds verder afgedwaald van het originele verhaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:19 schreef Nic1 het volgende:
Nog steeds vermakelijk, maar ik vond het leuker toen ze "gewoon" wraak nam op bepaalde personen. Ipv de samenzweringen en vage organisaties van nu.
Why?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:42 schreef drGoeroe het volgende:
Spannende aflevering, einde zag je aan komen met haar actie inderdaad. Volgende episode pas over drie weken
Ze willen bepaalde afleveringen in de maand Februari hebben. Dan krijgt het netwerk de meeste inkomsten of iets dergelijks. En daarbij is de maand Mei erg belangrijk dus het is belangrijk dat de season finale in Mei wordt uitgezonden. Dan kunnen ze dus niet elke week een nieuwe aflevering uitzenden. En rond kerst is er altijd een grote break, net als in Januari omdat er dan een grote kans is dat er veel mensen niet kunnen kijken wegens kerst/omstandigheden in Januari.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:25 schreef DonnaRush het volgende:
Ja klopt, met belangrijke dingen snap ik het wel. Maar er is eerder zo`n korte pauze geweest toen er verder niets bijzonders op TV was, vond ik ook al zo gek toen haha.
Doen ze vast om het spannend te houden.
Bij een lange stop haken de meeste kijkers ook af. Het is maar goed dat series af en toe een break hebben, want anders hield ik het niet meer bij met alle series volgen hahaquote:Op maandag 25 februari 2013 14:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Daarbij heb ik liever dit dan een seizoen die 22 weken duurt ( achter elkaar ) en waarbij we enorm veel maanden moeten wachten tot het volgende seizoen ( terwijl een seizoen finale vaak een enorme cliffhanger heeft )
Dat is waar, haha! Breaks af en toe zijn niet zo erg. De ergste vind ik altijd in de zomer als er net een seizoen is afgelopen. Maar dan kan ik wel wat andere series inhalen in de zomerquote:Op maandag 25 februari 2013 14:36 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Bij een lange stop haken de meeste kijkers ook af. Het is maar goed dat series af en toe een break hebben, want anders hield ik het niet meer bij met alle series volgen haha
Toevalligquote:Op maandag 25 februari 2013 14:47 schreef DonnaRush het volgende:
Hahaha, zoveel series volg ik niet, dan zou ik geen tijd meer hebben voor m`n andere hobby's! Maar ik heb net van m`n vriend seizoen 7 van Bones gehad (die download ik niet) dus ik kan wel even vooruit.
Waarschijnlijk trekt hij zijn normale zure gezicht en is hij boos dat ze gelogen heeft. Waarna hij weer eens iets stoms doet.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Was weer leuk ja! Leuk dat Jack nu steeds meer te weten komt. Hopelijk komt hij er gauw achter dat de echte Amanda nog leeft, en dat hij haar gaat helpen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Aiden en Jack echt niet bij Emily passen en die pleegbroer vind ik ook al niet zo geweldig om op te kijken.![]()
Verschil is dat Aiden en Emily het zien aankomen, ze willen juist dat het gebeurt omdat ze er iets mee denken te kunnen, misschien?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe aflevering weer eens. Mooi open einde ook met ''The Falcon''. Benieuwd wie degene is. Ik dacht heel even aan die Eli, maar de Graysons kenden hem nog niet eens bij de eerste ontmoeting. Zal wel iemand zijn die we nog niet kennen. Volgende promo ziet er ook wel erg spannend uit trouwens
En Jack...ik denk dat hij Nolan nog steeds niet geloofd hoor. Die impressie kreeg ik in ieder geval.
Een ding vind ik overigens niet heel logisch. Emily en Aiden weten dat die hele charity fake is en dat die positie nadelend zou zijn voor Aiden omdat hij de schuld zou krijgen als er weer iets zou gebeuren net als met dat vliegtuigongeluk. Maar toch doen ze alles ( Emily moedigt Daniel zelfs aan om Aiden te gebruiken ) om Aiden in die positie te krijgen. Vaag.
En die Charlotte was irritant zeg. Eerste keer dat ze me echt irriteert. ''Yeah, she was truly amazing, wasn't she''? Mens, zo goed kende je haar niet eens. Helemaal aanpappen bij die Eli.
Ook ik denk dat Jack Nolan nog niet geloofde. En ook ik denk dat die Charlotte fucking irritant wasquote:Op maandag 18 maart 2013 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe aflevering weer eens. Mooi open einde ook met ''The Falcon''. Benieuwd wie degene is. Ik dacht heel even aan die Eli, maar de Graysons kenden hem nog niet eens bij de eerste ontmoeting. Zal wel iemand zijn die we nog niet kennen. Volgende promo ziet er ook wel erg spannend uit trouwens
En Jack...ik denk dat hij Nolan nog steeds niet geloofd hoor. Die impressie kreeg ik in ieder geval.
Een ding vind ik overigens niet heel logisch. Emily en Aiden weten dat die hele charity fake is en dat die positie nadelend zou zijn voor Aiden omdat hij de schuld zou krijgen als er weer iets zou gebeuren net als met dat vliegtuigongeluk. Maar toch doen ze alles ( Emily moedigt Daniel zelfs aan om Aiden te gebruiken ) om Aiden in die positie te krijgen. Vaag.
En die Charlotte was irritant zeg. Eerste keer dat ze me echt irriteert. ''Yeah, she was truly amazing, wasn't she''? Mens, zo goed kende je haar niet eens. Helemaal aanpappen bij die Eli.
Ik ben ermee gestopt na aflevering 12 ofzo, het werd een groot raadsel allemaal.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef Kimberleys_ het volgende:
Ik moet echt steeds beter gaan opletten want er lopen zoveel verhalen door elkaar.
Valt wel mee toch. Zo lastig is het niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef Kimberleys_ het volgende:
Ik moet echt steeds beter gaan opletten want er lopen zoveel verhalen door elkaar.
Ik moet zeggen dat ik ook moeite heb alles bij te houden!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Zo lastig is het niet.
Same here. En bij mij ook doordat ik de verhaallijn op sommige momenten minder vind, ben ik al sneller geneigd om even een stukje te forwarden.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef handige_har het volgende:
Nu zit er de laatste tijd ook wel meer tijd tussen de afleveringen die ik kijk, zou een oorzaak kunnen zijn!
Mee eens. Ik vind het Revenge verhaal interessanter dan al die andere verhalen eromheen. Dat verhaal met Nolan boeit mij niet zo.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:23 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Same here. En bij mij ook doordat ik de verhaallijn op sommige momenten minder vind, ben ik al sneller geneigd om even een stukje te forwarden.
Forward ook stukjes idd... kijk gewoon om emily te zien.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:23 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Same here. En bij mij ook doordat ik de verhaallijn op sommige momenten minder vind, ben ik al sneller geneigd om even een stukje te forwarden.
Klopt, ziet er prima uit. Maar dat geldt ook voor Ashley en al helemaal voor Charlotte.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:05 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Forward ook stukjes idd... kijk gewoon om emily te zien.wat een lekkertje.
Ik vind ze allemaal te Amerikaans ofzo, niet interessant.quote:Op woensdag 27 maart 2013 02:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, ziet er prima uit. Maar dat geldt ook voor Ashley en al helemaal voor Charlotte.
En ach, ik zou Victoria ook gewoon doen.
Toen was het inderdaad wel op het toppunt, daarna werd het mij juist goed doorzichtig.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:54 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt na aflevering 12 ofzo, het werd een groot raadsel allemaal.
Klopt, het is nu goed te volgen. Heb wel een aantal afleveringen gehad waarbij ik niet zeker wist of ik het helemaal snapte, maar dat is nu niet meer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen was het inderdaad wel op het toppunt, daarna werd het mij juist goed doorzichtig.
Je suis Charlie Sheen
Zo'n gevoel dat dat volgend seizoen wel terugkomt nu ze een excuus hebben gevonden voor de iniative. Dat het gewoon niet bestaan heeft en dat Conrad die naam gewoon bedacht heeft. Maar de eerste afleveringen zullen wel gaan draaien om Jack die er nu achter is, en Emily die Nolan gaat helpen. En Victoria's zoon natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef Steve het volgende:
Gelukkig was dat niet het einde van de serie, hoe gruwelijk irritant zou dat geweest zijn..
Heerlijke aflevering zeg.
Enige jammere blijf ik vinden dat er van het echte revenge-gebeuren zoals in het begin weinig meer komt, het is nu vooral schadebeperkend handelen..
Tja. Begin leek ze vol op stoom haar revenge te nemen. Eén voor één de betrokkenen uitschakelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef Steve het volgende:
Enige jammere blijf ik vinden dat er van het echte revenge-gebeuren zoals in het begin weinig meer komt, het is nu vooral schadebeperkend handelen..
Dat maakte het eerste seizoen een stuk beter vind ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef Steve het volgende:
ik vind het juist wel passend dat het haar na een poosje niet meer lukte om machinaal wraak te nemen op z'n takeda's. dat maakt haar menselijker, ipv net zo erg als de graysons.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 03:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tja. Begin leek ze vol op stoom haar revenge te nemen. Eén voor één de betrokkenen uitschakelen.
Maar nu al 1.5 seizoen heeft ze ipv wraak nemen op het gebeurde haarzelf en haar betrokkenen het alleen nog maar moeilijker laten maken door de GraysonsEr is inmiddels alweer een nieuwe framejob zelfs. Dan heb je toch wel beetje gefaald al
Die wilde ik ook net gaan postenquote:Op donderdag 19 september 2013 08:42 schreef DonnaRush het volgende:
Hebben jullie deze sneak preview al gezien?
http://www.huffingtonpost(...)eview_n_3944257.html
SPOILER: Sneak PreviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |