Nah,vrij duidelijk dat hij zich richtte op het feit dat Emily en fake Amanda elkaar al langer kennen en elkaar hebben leren kennen in ''juvie''. Dus hij gaat dat vast uitzoeken. Aiden had er niks mee te maken. En ik denk niet dat Emily dat heeft voorzien. Ik weet niet hoe ze dat bedoelde dat ze Treadwell een ondergang zou bezorgen, maar ik denk dat dat sowieso in het water liep toen Victoria Treadwell het huis uitzette en benoemde dat Emily ook in ''juvie'' heeft gezeten. Ik vind het wel realistisch dat er eindelijk iemand slim genoeg is om dieper te gaan kijken naar Amanda/Emily.
Verder wel een ok aflevering. Ik kijk het nog steeds met plezier, maar het heeft ( zo merk ik ) niet meer de spanning die S1 wel had. Daarbij heb ik echt helemaal niets met Aiden. Emily heeft al genoeg mannen, en love interests in haar leven. Het verhaal van Jack/Declan slaat ook nergens op met dat cafe, en nu Jack fake Amanda ter huwelijk heeft gevraagd ben ik al helemaal niet blij.
Die Padme ( aanhang van Nolan ) vind ik ook niks, en Ashley heeft ook veel te weinig te doen. Ze loopt er maar een beetje bij.
Charlotte en Declan waren wel leuk deze aflevering ; net als de communicatie tussen Victoria en Conrad. Benieuwd wat de iniative van Conrad gaat vragen. Nog iets waar ik niet blij mee ben...de iniative. Ze maken het allemaal veel te groot. Waardoor het bijna niet meer te volgen is. Jammer.
En ik wel benieuwd naar de motieven van Kara. Nu ze weet dat haar man dood is...( en ik vind het wel cool dat niemand ook maar Emily verdenkt

)